לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שריטות וזיוני שכל

כותבת בשביל עצמי, כדי לפרוק
לפני שנה. יום חמישי, 22 במאי 2025 בשעה 4:05

השבוע הזה היה גל של צונאמי, ואולי היו רגעים שהייתי למעלה, אבל רוב הזמן הרגשתי שאני צונחת ומתרסקת.

ערימות של בלת״מים בעבודה, שלושה ראיונות לדוקטורט שמכל אחד מהם יצאתי בהרגשה יותר כבדה.

ניסיתי להרים את הראש ולקחת אוויר, אבל כרגע פשוט נכנעתי לשטף הזה.

שיסחוף אותי הלאה

כדי שאני אוכל לצאת בצד השני

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י