לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שריטות וזיוני שכל

כותבת בשביל עצמי, כדי לפרוק
לפני שנה. יום ראשון, 25 במאי 2025 בשעה 12:03

האם אני אצליח לשלוט בעצמי, ואלך לישון מוקדם במקום לשרוץ מול הטלוויזיה עד הנצח?

האם אני אצליח להירדם?

האם החות׳ים יעשו לי השכמה ב-3 לפנות בוקר?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י