בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שריטות וזיוני שכל

כותבת בשביל עצמי, כדי לפרוק
לפני שנה. יום רביעי, 28 במאי 2025 בשעה 8:18

״כמה זמן, כמה זמן
אפשר להמשיך לפצוע
את המקום שכואב
לחפור לעצמי בלב

אולי עדיף לי
לשחרר את הזעם
לעזוב את החבל

אולי עדיף לי
לבצע ת'תיקון
להגיש את החשבון
להסתכל להם בעיניים״

(כמה זמן / אייל קופמן)

 

מה יהיה עם התכונה הבלתי נסבלת הזאת, לחפור, לחטט, לא לתת לפצעים להיסגר. לחפש עם הלשון את השן הכואבת, וללחוץ.

לא יהיה תיקון.

העבר לא ישתנה.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י