בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שריטות וזיוני שכל

כותבת בשביל עצמי, כדי לפרוק
לפני שנה. יום ראשון, 1 ביוני 2025 בשעה 10:42

לפתוח את הברז, לתת למים לשטוף אותי. לנשום עמוק, להרגיש את הטיפות עוטפות אותי.

אם הייתי יכולה, הייתי מעבירה את כל החיים מתחת למים.

זה המקום היחידי שבו אני מסוגלת ממש להתנתק מהכל, גם אם לרגע.

אני בתוך הבועה שלי, והזמן כאילו עוצר.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י