לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שריטות וזיוני שכל

כותבת בשביל עצמי, כדי לפרוק
לפני 8 שנים. יום רביעי, 5 בדצמבר 2018 בשעה 16:46

גשם, שהופך את הכל לרגוע יותר, קל יותר. וזאת קלישאה ממש שחוקה, אבל לא אכפת לי.

כי סוף סוף הרכבת של המחשבות והדאגות מאטה קצת, והעולם נראה קצת פחות מסובך.

 

יאללה, שמישהו ירתיח מים לתה

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י