לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שריטות וזיוני שכל

כותבת בשביל עצמי, כדי לפרוק
לפני 7 שנים. יום ראשון, 30 בדצמבר 2018 בשעה 16:40

עכשיו כשהכל חשוך ושקט, ואין יותר ענייני יומיום שיסיחו את דעתי.

האם אני עדיין מסוגלת לעמוד מול מי שאני, מול מה שיש ומול מה שאין?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י