לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שריטות וזיוני שכל

כותבת בשביל עצמי, כדי לפרוק
לפני 7 שנים. יום שלישי, 5 בפברואר 2019 בשעה 21:08

בסופו של דבר הכל מתמצה לכמה שאלות פשוטות.

כמה עוד לסמוך?

כמה עוד לחכות ולהאמין?

מתי מגיע הזמן לקום וללכת?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י