לפני 6 שנים. יום שלישי, 11 בפברואר 2020 בשעה 17:47
אני שונאת בירוקרטיה
אני שונאת לכסתח
אני שונאת נהלים שכל המטרה שלהם היא ליצור בירוקרטיה בעלת אלף שכבות וכסתוחים.
אני צריכה למצוא עבודה אחרת...
אני שונאת בירוקרטיה
אני שונאת לכסתח
אני שונאת נהלים שכל המטרה שלהם היא ליצור בירוקרטיה בעלת אלף שכבות וכסתוחים.
אני צריכה למצוא עבודה אחרת...