בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שריטות וזיוני שכל

כותבת בשביל עצמי, כדי לפרוק
לפני 6 שנים. יום שלישי, 11 בפברואר 2020 בשעה 17:47

אני שונאת בירוקרטיה

אני שונאת לכסתח

אני שונאת נהלים שכל המטרה שלהם היא ליצור בירוקרטיה בעלת אלף שכבות וכסתוחים.

 

אני צריכה למצוא עבודה אחרת...


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י