סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משמע(ו)ת.

לפני 10 שנים. 9 בפברואר 2014 בשעה 17:05

את תכרעי על המיטה, על שש. ידיים קשורות ומתוחות, לא מאפשרות לך לזוז. רגליים מפוסקות חזק והראש דבוק למיטה. עירומה, פתוחה ופעורה מולי. הישבן שלך זקור, החורים שלך פתוחים ופעורים מולי, "הושט היד וגע בם". הם לגמרי שלי, לשימושי. 

לא רע בתור התחלה, אבל אני מרגיש שזה לא ממש זה.

אני אדחוף אצבע אחת פנימה לכוס שלך, לאט לאט. הוא נוזל לי סביב האצבע. את מתחילה לגנוח ולהתפתל לי על האצבע, לגנוב קצת מגע. לאט לאט אגביר את הקצב עד שארגיש שאת מתקרבת לשם ואז, בבת אחת אפסיק. את תסתכלי עליי מלמטה במבט לא מאמין. תיללי שאת רוצה רק עוד קצת ובבקשה ואת מוכנה לעשות הכול אבל הכול ! אבל אני רק אסתכל עלייך ואחייך עד שתפנימי. הייחום שלך נתון בידיי, אני כבר יכול להריח אותו מתפשט בכל החדר, אני כבר לגמרי שולט בו. כשארצה תסופקי וכשארצה, תרעבי למגע, תטרפי, תתחנני. 

השליטה הזו מתחילה להרגיש לי טוב, אבל עדיין חסר לי.

אני אדחוף עוד אצבע ועוד אחת ועוד אחת עד שלאט לאט כול היד שלי תכנס פנימה. את תאנקי מכאב, תתפתלי ממנו ותצרחי, תזילי דמעות. תקללי ותבקשי די ועוד. עכשיו גם הכאב שלך נתון בידי, הוא שלי. כשארצה תכאבי וכשארצה אנסוך עלייך רוגע ושלווה.

העסק מתחיל להשתפר אבל אני עדיין לא מרוצה, הבטן שלי צועקת לי - עוד.

אני אדחוף את היד שלי עוד פנימה ואגשש שם בזהירות. אני אגע לך ברחם ואתפוס אותה, אסתובב בין הכליות, הכבד ושאר האיברים ומשם אמשיך לקיבה, זו שמתכווצת לך בחדות ובפתאומיות כשאני כועס או מסתכל עלייך במבט נוזף.  לאט לאט היד שלי תמשיך לגשש בבפנים שלך, לחפש מה עוד מסתתר שם בין האיברים האלו שלך והיא לא תפסיק לגשש עד שאמצא ואגע שם בשדים שלך, עד שארגיש שם את הפחדים שלך. עד שאלטף שם את החלומות הכמוסים שלך, אמלא את הריקנות שבך ואחבק את הבדידות שלך. עד שאחפור ואנכש ואנקה כדי לגלות ולחוש את כול העולם הפנימי הזה שלך שאת מחביאה כל כך עמוק וטוב, מפני כול העולם. 

עכשיו הבפנים שלך, גם הוא שלי וכול העניין ממש משתפר לו.

אני אדחוף את היד יותר עמוק ועוד קצת, עד שארגיש משהו קטן ורטוב שדופק לו בקצב מסחרר. אני אמשש אותו בעדינות כדי להרגיש איך הוא פועם בחוזקה ובהתרגשות. אני אניח אותו אצלי על כף היד. כשארצה, אלטף ואפנק אותו וכשארצה, אסגור עליו אגרוף חזק ואחזיק אותו בפנים, בחוזקה ובחושך, כדי להרגיש איך הוא מפרפר ונאבק לקבל ממני קצת חמצן. 

עכשיו הלב שלך שייך לי ואני כבר מתחיל להיות מרוצה.

אני אפתח את האגרוף והלב הקטן יפרפר לו לפניי בלחץ, מנסה לתפוס קצב סדיר אחרי שנחנק באגרוף שלי. אני אעשה צעד קטן ובעדינות אשתחל לי פנימה דרך העליה הימנית ואכנס לי בזהירות לחדר שמימין ולאט לאט אמלא אותו. מיד אחר כך אעלה לעליה השמאלית ולאט ובזהירות, בצעדים קטנים ומדודים אמלא בעצמי גם את החדר השמאלי. 

עכשיו הלב שלך לא רק שלי אלא גם מלא בי ואם טרחתי להגיע עד כאן, יש סיכוי טוב שגם שלי בך.

עכשיו אני מרוצה, עכשיו א ת שלי.

גולדנית - איזה יופי!
לפני 10 שנים
chiquita - מדהיםםםם בהחלט inside out
לפני 10 שנים
נסיכונת - הדבר האולטימטיבי

}{
לפני 10 שנים
יהלום נא -
מצויין. ככה בדיוק צריך :)
לפני 10 שנים
BadBed​(נשלטת) - מעולה!
לפני 10 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - נהדר :)
לפני 10 שנים
Justagirl​(נשלטת) - Wow
לפני 10 שנים
בלתי ניתנת לחינוך​(נשלטת) - אחד הטובים
לפני 9 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - בדיוק ככה.
ככה,בדיוק.

ללא פשרות.
מדהים בכתיבתך, שוב.
דולפינה.
לפני 9 שנים
זאתי - וואוו. חזק.
לפני 7 שנים
newlu - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י