לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

"השילוש הקדוש"

לפני 9 שנים. 10 ביולי 2014 בשעה 14:38

CBT - Cognitive Behavioral Therapy - שיטת טיפול פסיכולוגי פופולארית (ואפקטיבית) שעובדת על שיפור תחושות של ערך עצמי, ביטחון עצמי אצל מטופלים באמצעות שינוי של מחשבות ודפוסי התנהגות בעייתיים ושגויים. 

CBT - Cock and Ball Torture - שיטת טיפול מעולם ה BDSM שבו השולטת מענה/מהנה את הזין והביצים של הנשלט במגוון אמצעים כגון, שריטות צפרניים, הצלפות שוט, דריכות מגפיים , נעיצת עקבים ועוד כיד הדימיון הטובה. 

אני חסיד גדול של שיטת הטיפול השניה... . 

לפני 9 שנים. 29 ביוני 2014 בשעה 12:36

איך שהוא לוקח לי די הרבה זמן להגיע לדברים.  בחמישי שעבר חגגתי את את הלילה הלבן בדאנג'ן. זו היתה הפעם הראשונה שהייתי באירוע פומבי של הקהילה. זה היה בשבילי סוג של יציאה מהארון. הרגשתי בבית. 

לפני 9 שנים. 25 ביוני 2014 בשעה 15:03
  • אני משתדל לתרגל יוגה בקביעות. גם כי זה כיף, ממריץ, מרגיע ומחטב וגם, היוגה אמורה להכין את הגוף לישיבה הרציפה הארוכה הנדרשת למדיטציה. זאת בהנחה שאני אגיע פעם לעשות מדיטציה ברצינות. וגם, יוגה עוזרת לי להכין את הגוף לכריעה ממושכת על הברכיים... . 
לפני 9 שנים. 16 ביוני 2014 בשעה 14:54

לפגישה השבועית עם הפסיכולוגית שלי אני רוכב באופניים. גם כיף וגם אם אני יוצא בזמן ואין לי פנצ'ר, אני מגיע בדיוק בזמן. כל דקה חשובה! זו רכיבה נמרצת של כחצי שעה כולל כמה עליות. בקיץ אני מגיע קצת מיוזע. עד שתתנדף לה הזיעה, אני מותר על כורסת המטופל ויושב בישיבה מזרחית על השטיח. כך אנו מנהלים את רבע השעה הראשונה של הפגישה. בהמשך אני עובר לכורסא. 

אפילו היא (הפסיכולוגית) מודה שזו התנהגות לא שגרתית, אבל היא זורמת. אני מרגיש קצת כמו ילד שמשחק על השטיח ואמא שלו שומרת עליו, קצת כמו עבד לרגלי מלכתו, קצת אולי כמו החתול שלה ובכלל, אני אוהב לבלות זמן בישיבה מזרחית... .

 

 

לפני 9 שנים. 15 ביוני 2014 בשעה 8:13

בסוף הסשן, אני שוכב על הגב, 

מנסה לצרוב לתוך שפתי,  את המגע של ירכיך 

כדי שישאר, כמה שיותר... . 

 

,

לפני 9 שנים. 28 במאי 2014 בשעה 14:16

לפני 9 שנים. 20 במאי 2014 בשעה 21:46

את עומדת מול המראה

מושכת את רתמת הסטראפון במעלה ירכיך

בתונועת עצלות

אני מאחוריך, על הברכיים

ערום

ידייים מאחורי הגב

בצפייה דרוכה

עוד מעט את תתני אותו בפי

עד אז

אני גונב נשיקות לישבנך