סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 3 שנים. 26 במאי 2020 בשעה 7:51

בעבר דיברתי על impact play או בעברית משחקי אימפאקט  בפוסט הזה https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=75824&postid=834191

בכללי מי שלא רוצה לקרוא משחקי אימפאקט זה המשחקים שמשתמשים בספאנקים , הצלפות ושאר דרכים לתת מכות שטוחות לסאב במטרה לא להכאיב אלא לשחק בכימייה של המוח ולגרום להיי טיבעי וספייס .

כמה כאן יוכלו להעיד על העונג של עירבוב המכה עם תחושות אחרות ואיך זה מעורר.
ונכתב על כך בכמה מקומות אבל יש לדעת קצת על בטיחות כי זה יכול להיות מסוכן ולגרום נזק בלתי הפיך לכילייה ועד לחיתוך העור וצלקות.

יש כמה כלים בסיסיים למשחקי אימפאקט:

1) ספאנקים עם היד או ספאנקר למכות שטוחות יחסית בלי לחץ נקודתי ולכן יותר בטוח ומוסיף הרבה לאוירה בגלל המגע והקירבה.

2)פלוגר או שוט זנבות זה שוט עם מספר זנבות רב כך שהלחץ מהמכה מתפזר ויש בפועל אוסף מכות ברצף באיזור מכול זנב . זה כלי מאוד ורסאטילי שניתן לדייק איתו ולהצליף חזק ולהכאיב או בעדינות מלטפת ולכן הוא מאוד בטוח אבל צריך להבין שלא חייב להשתמש בו בכול הכוח ויש איזורים בגוף שחייב להצליף בעדינות ואיזורים שאסור להצליף במיוחד מתחילים..בקיצור זה כלי עם הרבה ניאנסים ודרכים רבות להתענג איתו.

3) קרופ או שוט רכיבה אלו שוט ישר עם ליבה קשיחה יחסית אבל כיסוי מרפד כמו עור או בד ובקצה שלו יש לשונית עור או סיליקון רכה שרק עם החלק הזה מצליפים . זה כלי שבנוי לתנועות קצרות וחדות כדי להכאיב ולכוון אדם או סוס . חשוב להדגיש שרק מצליפים בו עם הלשונית הרכה בקצה הקרופ. אחרת זה יכול לחתוך את העור היתרון שאפשר להשתמש בו להכוונה והאוירה איתו מדהימה. וניתן לעשות הצלפות מאוד מדוייקות שמכאיבות אפילו שהן עדינות.

4) קיין זה מקל דק גמיש לא מרופד שמצליפים בו לא עם הקצה אלא עם המרכז שלו . לא מכים איתו חזק אלא הרבה מכות חדות מהירות והאיזורים בו מאוד מוגבלים כי הוא מסמן בקלות ובקלות יכול לגרום נזק למוצלף. לכן יש לנהוג בזהירות ולהתנסות בכלי לפני (אני ממליץ על חציל)

5)בול-וויפ וסינגל-טייל אלו כלים שונים אבל דומים בהגבלות שלהם. סינגל-טייל זה שוט עם זנב אחד כך שכול העוצמה של השוט מכה בנקודה אחת קטנה כך שזה מאוד מכאיב ומסוכן . המכה יכולה לחדור עמוק ולגרום נזק לרקמות עמוקות או לחתוך את העור. אבל הכאב ממנו מדוייק חזק . כך שמזוכיסטים עם רף כאב גבוהה זה הכלי שהם רוצים.
בול וויפ זה שוט עם זנב אחד אבל הוא מאוד ארוך נא בין מטר וחצי עד לשוט באורך כ5 וחצי מטר והקצה שלו יכול לשבור את מהירות הקול עם ההצלפה. לכן זה כלי שחייב להכיר ולדייק איתו .
אלו כלים לא למתחילים יש להם סכנה של התלפפות ואז אתה פוגע באיזור שלא רצית בכלל והנזק רציני.

6) הכלי האחרון שיש להזכיר הוא הפאדל זה כלי עץ לרוב עם ידית ושטח רחב וגדול (כמו קרש חיתוך או מחבט קריקט) שבנוי לחבוט רק ואך ורק באיזור הטוסיק איפה שיש ריפוד טיבעי של שרירים והמכה יכולה להתפזר.

אני הוספתי לכאן מפות הצלפה שונות לכול כלי ברשימה הזו חוץ מפאדל ששם כמו שאמרתי רק לתחת.
המפות האלו ברורות אבל ליתר ביטחון הינה המקרה:
ירוק-מותר להצליף ובטוח

צהוב-מותר להצליף אבל יש סכנות ולכן כדי להיזהר יחסית או להצליף בעדינות

כתום- מקומות שממש חייב להיזהר בהם אבל מכות עדינות מאוד זה בסדר יחסית.

אדום-אסור להצליף זה מסוכן מאוד.

עיגול סגול- יש מפה עם עיגולים סגולים זה אסור עוד יותר מאדום כי הצלפות שם בטוח יגרמו לנזק לרוב זה בפרקים ובצוואר אבל זה מסוכן ויש ךהיזהר לא לתת לשוט להתלפף לשם.

נ.ב.- במפות לא מצויין כפות רגליים כי זה לא איזור למתחילים זה איזור שיש ללמוד אותו מחדש עם כול כלי וכלי. אז אלא אם אתם יודעים לא להצליף שם

talmorl - מידע שימושי)
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י