שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 3 שנים. 30 בדצמבר 2020 בשעה 6:40

בגלל הסגר אני רוצה לדבר על קינק חדש שנוצר מפלאי הטכנולוגיה . שמתאים במיוחד לימים שאי אפשר לצאת להיפגש עם הנשלטת

"צעצועי שליטה מרחוק"

צעצועים אלו הם אביזרי מין שמתחברים בbluetooth לטלפון הסלולארי ובעזרת אפליקציה יעודית ניתן לשלוט בהם אפילו מצד שני של העולם בכך שפותחים צאט באפליקציה עם המאהב/ת והצד השני שולט בצעצוע. זה קינק שלא היה קיים עד לפני שלוש שנים והיום במיוחד בתקופת הסגרים הוא נוצר ופרץ לעולם ונהפך לקינק מיוחד בפני עצמו שהמאהב/ת לא חשוב כמה הו/יא רחוק/ה יכול/ה לשחק בנו ולענג

הצעצועים האלו לאישה הם לרוב רוטטים בפנים כך שזה נסתר ואפשר ללכת עם זה כול היום ופתאום כשהמאהב חושב עלייך הוא לוחץ על כמה כפתורים ואת מקבלת אורגזמה באמצע העבודה. אבל יש גם מכונת זיונים שזה דילדו שמחובר למכשיר שמפמפם ומזיין את האישה או ראש פלשלייט(דמוי כוס או פה) ששואב מדמה מציצה לגבר. והכול נשלט על ידי אפליקציה מרחוק כך ניתן לדמות סקס בלי להיפגש.
אפילו יש זוג מכשירים שמתחברים בחיבור אינטרנט שצד אחד זה מכונת זיונים וצד שני זה פלשלייט כך שאיך הגבר מזיין את הפלשלייט כך המכונה מזיינת את האישה באותו הקצב והעומק . 

נפלאות הטכנולוגיה😉

בעיקבות הסגר יצא לי להשתמש בצעצוע מסוג lush2 אם מישהי וזה תענוג מביא אותה לסף אורגזמה איתו סתם באמצע היום רק שתדע כמה חושב עליה... ובסוף היום גורם לה להשפריץ איתו (הוא די חזק) רגע לפני שנכנסת לבית. יש גם גירסה של פלאג אנאלי לצעצוע ואפשר לשלב בין השתיים להרטיט אותם בקצבים שונים.😈

פונקציות נוספת שיש למכשירים האלו לרוב מאוד מיוחדים ומעניינים.:
1) רטט על פי קול. למי שמאוד מתגרה מהקול והצלילים של המאהב/ת אפשר להפעיל את המכשיר שירטוט כך על פי הטונים והעוצמות של הקול של אדם שמדבר. ואם היא צורחת בגמירה זה רק מגביר את העוצמה כך שיוצר מעגל של מולטיאורגזמות. מאוד מומלץ למי שמתחבר לאודיו-ארוטיקה.
2) זה חיבר המכשיר לספוטיפיי או פלייליסט מוסיקה שלך ואז לרקוד ולהשתחרר תוך כדי שהמכשיר רוטט במקצב המוסיקה והעוצמות שם נאמר לי אישית שזה יוצר היי חזק יותר מכול סם שניסו. (והן ניסו) ככה למי שאוהבת לרקוד ולהתחבר לגוף שלה כך זה גם מתחבר למיניות שלה .

בקיצור אני נורא ממליץ על הקינק הזה שמאפשר שובבות מרחוק ובמקומות יוצאי דופן ורק מגבירות את התשוקה עד למפגש. וספציפית ממליץ על הlush 2 והhush של חברת lovense או הסטיספייר החדש שגם יש לו אפשרויות כאלו.

מישהו/י כאן ניסו חוץ ממני?


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י