בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 9 חודשים. 12 ביולי 2023 בשעה 5:47

אוכל זו חוויה שמגרה לנו חושים רבים טעם, ריח, מראה ואפילו מישוש (הטקסטורה של האוכל) . והחיבור שלהם בדיוק על פי העדפות שלנו יכולה לעורר עונג מטריף ועוצמתי .
כנ"ל סקס זו חוויה שכשנעשית נכון (זאת אומרת לא סתם להחדיר זין לחור ולזיין חזק וללכת) זו חוויה שמעוררת ונוגעת בכול החושים שלנו .
שמיעת הקולות והאנחות, ראיית הגוף, המגע של העור , הריח של זיעה וגירוי והטעם של השפתיים...

ומשחק בחושים וגירויים של החושים האלו מוסיפים המון לגיוון בסקס . אז טיבעי שעירבבו בין החוויות האלו והעונג המקביל בניהן.

יש המון דרכים לחבר בין סקס ואוכל (יותר דרכים מאשר נוכל להזכיר אותם) לחלק זה קינק ומשחק ולחלק זה פטיש ממש אז במקום לספר על כול דרך ודרך נחלק את זה ונסביר בכללי על איך לגרות את החושים הספציפיים עם אוכל וניתן לכם לאלתר ולמצוא את הצורה הנכונה.

טעם:
טעם זה אחד החושים שהכי מגרים את הזיכרון ויכולים בקלות לשלוח אותנו למקומות נוסטלגיים ולעורר עונג. אפשר לגרות את הטעם בעזרת מוצרים עם טעם למשל תחתונים אכילים או עם אוכל ממש לפני הסקס (כמו לאכול משהו שמענג ומעורר מינית) או תוך כדי הסקס כשזה בנפרד (כמו לאכול תות ואז לתת לה ללקק את המצים שלו מהשפתיים) וביחד (כמו ללקק קצפת מהזין שלו) שמערבב בין הטעמים של גוף ואוכל. בנוסף אוכל מסויים יכול להשפיע על הטעמים של הגוף למשל מיץ האננס המפורסם.

ריח:
החוש השני שאוכל מעורר שמחובר לנו לזיכרונות ולרגש. לסקס וגירוי יש ריח מסויים אבל להחליף אותו עם ריח מעורר של אוכל יכול לגרום שכול פעם שתריחו אותו תחוו מחדש את הסקס הזה. יש ריחות שגורמים לנו להרגיש בטוחים שמזכירים לנו בית בגלל הילדות ומה שאמא או אבא בישלו וכו'... אז אפשר ליצור ריחות שיתחברו לנו עם גירוי ותשוקה . שריח האוכל יהיה קיים בזמן הסקס או שהריח של האוכל יהיה שם כי האוכל עצמו הוא חלק מהסקס ממש מוסיף לחוויה ולזיכרון שלה.

ראיה:
תחום נפוץ של גירוי בעזרת אוכל בסקס הוא דווקא בראיה להסתיר חלקים מהגוף בעזרת אוכל כמו שנפוץ כבידור ביפן בצורת נערת סושי שאז תהליך האכילה חושף את הגוף וזה כמו קילוף של בגד.
או בעזרת שוקולד מרוח על הגוף שניראה כמו בגד שצמוד לעור ועוד דרכים... אבל אפילו לראות מישהו מבשל או אוכל יכול להיות מגרה לדמיין איך שכשהיא מוצצת את הארטיק האם כך תמצוץ את הזין שלך?, או איך הוא טורף בתאווה את הבשר הזה האם כך יטרוף גם אותך? ונשים תודו אין דבר סקסי יותר מגבר מבשל נכון?

מישוש/תחושה:
למגע של גוף לגוף יש תחושה מסויימת ובגד או בדים מסויימים גם מוסיפים אבל לאוכל יש תחושה וטקסטורה אחרת ולכן כשמורחים את האוכל על הגוף ונוגעים התחושה היא שונה וזה יכול לתבל ולייחד את הסקס הזה לחוויה חדשה וזרה שמוסיפה המון . למשל גוף שמרוח בשמן זית נוצץ ומרגיש אחרת מאשר גוף רגיל. או הסצינה המוכרת של החמאה כחומר סיכה... 😈

הדרכים להנות מאוכל וסקס ביחד הן אין סופיות ותלויות רק ביצירתיות שלכם. אבל יש כמה דברים שצריך להיזהר איתם:
-אוכל לא מפוסטר במיוחד מוצרי חלב לא מפוסטרים יש בו חיידקים שהם חלק מהתהליך של יצירת האוכל ואילו חיידקים שבריאים כשהם במערכת העיכול אבל יכולים לגרום לדלקות כשהן במערכת הרבייה אז לדאוג לאוכל מפוסטר.
-להיזהר עם אוכל מבושל שלא בטעות לשרוף ולגרום לכוויות
-להיזהר מאלרגיות מה שאדם אלרגי אליו ואסור לו לאכול אסור לו גם לגעת או להחדיר לגוף במקום אחר.
-ודעו שהתעסקות באוכל וסקס זה מלכלך אז ממליץ לשים סדין פלסטיק שיהיה קל לנקות אחרי😉

מי כבר התנסה עם אוכל וסקס? איזו דרך יצירתית אתם עשיתם זאת?

Out of vanil​(מתחלפת) - קצפת, גלידה וניל, סוכריות קופציות בפה, מילקי, קרח.... קרח טוב להרבה דברים, כולל לתחושת כאב 😊
לפני 9 חודשים
Loki the trickster{Purple pho} - משחקים בקרח, לפעמים עם נרות אחרי או תוך כדי.
שוקלד גוף של שוקליטייר, אכלו בזמן שהעריצו אותי
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י