שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 5 שנים. 1 ביולי 2018 בשעה 13:19

זה נושא שחשבתי לכתוב עליו זמן מה אבל רציתי לבסס את הרעיון שכך אנשים לא יבינו לא נכון ויעלבו.

בדס"מ זה עולם רחב שלאט לאט נכנס למיינסטרים. מה שמביא לעולם הזה יותר אנשים והקהילה בארץ ובעולם רק הולכת וגדלה. אבל לא כולם שבבדס"מ מתחברים לזה באותה רמה.
אפשר לחלק את האנשים שמתעסקים בבדס"מ בצורה בריאה (בריאה הכוונה לא למטרת ניצול, אלימות, שיעבוד או כדי להשיג סקס קל ) ל2 : קינקיים ובדס"מים .

קינקיים : אלו האנשים שנמשכים לפטיש מסויים שנכנס תחת המטרייה הבדס"מית הלא ונילית. הם נהנים מהקינק והפטיש נהנים מהמיניות והאופנה . נהנים מחלקים מסויימים מאוד ואוהבים להכניס אותם לסקס שלהם אבל לא חייבים אותם כדי להנות מהסקס. בשבילם זה תיבול מהנה וטעמים אבל לא חובה הוא העדפה . העדפה שאולי יחליטו שלא עושים סקס בלעדיו אבל הצורך שלהם לא קשור לאקט ולפטיש אלא לסקס. אז הם לא יחטפו קריז ויהיו בלחץ אם לא יספקו את הפטיש או הקינק הבדס"מי הזה. אנשים קינקיים לרוב יגלו את הבדס"מ דרך פורנו או חוויה קינקית במסיבה ויגלו שכייף להם וירצו עוד . אבל בשבילם זה תוספת לחיים שיש להם לא הבנה שזה משהו שתמיד שם. פשוט גילו תחביב חדש שהם נהנים ממנו.
אלו אנשים שההתעסקות שלהם בבדס"מ היא בעיקר סביב הסקס או המראה . לא סביב המהות והשליטה . הם לרוב יעדיפו שליטה פיזית על מנטלית . הם ירצו שהשליטה והבדס"מ יהיה רק במיטה רק בסקס שם זה העיקר בשבילם . אצלם לא יכול להיות סשן בלי סקס וגם הוא מוגבל מאוד. יש אפילו כמה קינקיים שלא יכולים וגם לא מוכנים לחבר בדס"מ לרגש כך שלא יוכלו להיות ככה קינקיים עם מי שאוהבים והתכונה הכי בולטת אצל סוג האנשים הזה שהם יכולים להפסיק את הבדס"מ והשליטה בלי מאמץ כל עוד הסקס טוב ויש ריגוש ורגש בקשר ואולי יעדיפו זוגיות בלי בדס"מ .

בדס"מים: לעומת הקינקיים בדס"מים העולם הזה הוא חלק מהם. הוא צורך פיסכולוגי ונפשי.
וההתעסקות בבדס"מ ושליטה היא בבדס"מ ולא בסקס (למרות שיש כמה שלא יכולים להנות מבדס"מ בלי סקס אבל הם לא יהנו מסקס בלי אלמנטים של בדס"מ לא באמת )אלא במהות הבדס"מ עצמו. לאנשים האלו תמיד היו פנטזיות בדס"מיות וזה משהו שתמיד בא לידי ביטוי במערכות היחסים שלהם והרגישו בו כצורך בלי לדעת מה זה. ואז הם פתאום מגלים את המושג בדס"מ ונופל להם אסימון שזה היה החלק החסר בפאזל סוף סוף יכולים לתת שמות לתחושות והבנה למה היא אוהבים משהו. זה לא תוספת שמתווספת על חיים קיימים אלא משהו שתמיד הרגישו ורצו תמיד היה שם ועכשיו יכולים להגדיר אותו לראשונה.
אנשים בדס"מים הם אנשים שיכולים להנות מסשן בלי סקס. הם אנשים שליטה ובדס"מ בא לידי ביטוי בצורת החשיבה שלהם וכדרך חיים בשבילם לא כתחביב אלא כפילוסופיה של עקרונות והתנהגות. הם צריכים את הבדס"מ (לא חשוב מאיזה צד של השוט) כצורך נפשי ויכולים לקבל דיכאון או קריז אם זה חסר להם. בדס"מ מספק להם מקום מפלט ודרך לשחרר או לתפוס שליטה על החיים. ואותם תמיד אפשר לזהות שהם מתעסקים בבדס"מ ובאיזה צד של השוט הם בגלל שזה חלק מכל התקשורת והדינאמיקות שלהם בחיים. ואלו האנשים שלא יכולים לחיות ללא זה . גם אם יהיה להם קשר ונילי הם יצטרכו קשר נוסף בדס"מי לא חשוב אם הוא מיני או לא העיקר בדס"מי.

עכשיו זה לא חשוב איזה צד של השוט אתם דום, סאב או סוויץ' אתם יכולים למצוא עצמיכם באחד מהקטגוריות האלו .
ואף אחד מהם היא לא רעה או נחותה להיפך זה פשוט צורת התעסקות שונה בנושא ספציפי, הם שווים. מה שחשוב זו שההתעסקות בבדס"מ תהייה בריאה לא אובססיבית שהבדס"מ הוא לא פשוט תירוץ לניצול ואלימות. כי אלו אנשים לא בדס"מ ולא קינקיים אלו אפילו לא אנשים בעיניי אלא מפלצות.
בדס"מ לא צריכים להרגיש שהם מעל לקינקיים בגלל העומק שנכנסים אליהם וקינקיים לא צריכים להרגיש בושה בזה שהם רק אוהבים משהו מאוד ספציפי וקטן או רק בסקס. להיפך תהיו גאים וכנים עם עצמיכם ומה אתם.
אין דבר רע באף אחד מהם. זו פשוט גישה שונה לעולם וצורך נפשי שונה. אבל שניהם גם הקינקיים (או וניל פיצפוצים) וגם הבדס"מים מתעסקים בבדס"מ ויכולים ללמוד אחד מהשני.
אתם בטח שואלים "אז למה אתה חייב לתת את ההפרדה וההגדרה הזו. בגלל התאמת הציפיות והצרכים. ראית הרבה קשרים שהתפרקו ואנשים שכואב להם בגלל שלא היה התאמה בצורך שהקינקי לא מספק את הבדס"מית או שקנקית מרגישה שחייבת לתת מעצמה ולעשות מה שלא נעים לה כדי שהבדס"מי לא יברח.
אם אנחנו נבין את עצמינו ואת ההגדרות ונשתמש בהם ככלי ושפה (לא כחוק ובל יעבור) נוכל להבין את הצרכים שלנו ושל השותפים שלנו וכך לתאם ציפיות בהתאם ולבנות קשרים בריאים בעולם והקהילה הזו.

אז מה אתם? קינקיים או בדס"מים? ולמה?

Agate - כתבת יפה
לפני 5 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - תודה :)
לפני 5 שנים
AloneAgain - מהמם וכל כך מדוייק, כל הכבוד! 🌼
לפני 5 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - תודה
לפני 5 שנים
Rotemrotem​(אחרת) - מדוייק וכל כך נכון, כתבת נהדר
לפני 5 שנים
מל(ק)ה​(שולטת) - מדויק!
לפני 5 שנים
Loona sky - יפה וחשוב, תודה!
לפני 5 שנים
יין יאנג - מדהים. כותב אמיתי ופשוט !
לפני 5 שנים
האנשה עצמית - אבחנה חשובה מאוד.
משוכנע שיש עוד ניואנסים, אבל הבסיס משמעותי.

אגב, בתשובה לשאלה.
בדסמי.
סקס הוא רק תבלין אחד.
לא מזלזל בתבלינים.... 😏אבל הוא לא המנה העיקרית. ויש עוד תבלינים...
לפני 5 שנים
חומר לשינוי​(אחר) - אני קורא ומוצא את עצמי חלוק , שנים שהסתובבתי בתוך עצמי וידעתי שיש משהו שחסר בי , שמצאתי פה ובקשרים שחוויתי זה התבהר לי , עדין לפי התפיסה שלך אני הרבה יותר קינקי מאשר בדסמי אבל מה שגורם לי בסתירה זה הצורך שלי במנטלי בצורה אינטנסיבית לכל אורך היום, אני לא יכול להפריד את הצורך שלי בסטיות קינקיות שיש לי בראש כל כך הרבה מהם , לצורך בקשר שליטה מנטאלי חזק ברור דורש ולכן אני כמו בהרבה דברים בחיים שלי מגלה שאני משלב בין השניים כן יכול להנות בסשן ללא מין כן חשוב לי לממש דברים קינקים מהראש שלי וכן בלי אינטימיות רגש והמון מנטליות זה פשוט לא עובד בשבילי.
תודה נהנתי לקרוא
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י