סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 4 שנים. 11 בפברואר 2020 בשעה 8:28

נושא לא בהכרח בדסמי אבל מפתיע אותי כמות האנשים שסקרנים לגביו ועם המון טעויות לגביו. 

השפרצה נשית

למה חושבים שזה דבר מסתורי ? למה מסרבים ללמוד אותו ? ממה יש להתבייש? פעם שאלתי מישהו את זה והוא ענה בטיפשותו " בזמן שאתה למדת אני זיינתי" ובזמן שהוא זיין אני גרמתי לנשים לבוא ולרצות ממני עוד .

אז למען הסר ספק הינה איך לגרום לאישה להשפריץ:

השפרצה נשית זה כהאישה פולטת ומשפריצה נוזל בזמן אורגזמה זה יכול להיות כמות קטנה או גדולה של נוזלים בעוצמה משתנה.
כמה נקודות שחשוב להבהיר:
1) כול אישה יכולה להשפריץ אבל הקלות שמגיעים לכך משתנה בין אישה לאישה.
2)הנוזל שהאישה משפריצה הוא לא שתן אז אין מה להיגעל.
3) אישה יכולה להשפריץ גם לבד ולא תמיד חייב שותף/ה אבל כן חייב חדירה (אלא אם האישה משפריצה כול הזמן מכמעט כול אורגזמה)
4) מה שאני מעביר כאן זו שיטה שתגרום לכולן להשפריץ אבל לא השיטה היחידה לגרום להשפרצה נשית.

השפרצה נשית נחשב לאחד ההרגשות החמקמקות והאינטסיביות ביותר שאישה יכולה להרגיש זוהי אורגזמה עוצמתית שכול אחת יכולה לחוות לא חשוב כמה קשה לה לגמור. וזו הרגשה משחררת של התרוקנות שיחרור והוצאה . משהו שאני ממליץ לחוות לפחות פעם אחת בחיים.

אז איך גורמים לאישה להשפריץ?

-הגורם הכי משפיע על היכולת להשפריץ הוא דווקא מנטלי. אישה חייבת להיות רגועה נינוחה מגורה מאוד ולא לפחד ממה שיקרה כדי להשפריץ . אם היא במקום אחר או לחוצה כי הילדים בחדר ליד . או לא לגמרי מרגישה נינוחה בגוף שלה או עם השותף אפילו אם היא מגיעה לאורגזמה היא עדיין תכווץ שרירים במקום לשחרר אותם וזה מה שיחסום את שיחרור הנוזלים שהינו ההשפרצה.
אז חשוב מאוד להירגע להרגיש שיש זמן ומקום ולגרות גירוי גירוי גירוי חרמנות והכול מאוד חשוב.

-יש ללכת לשירותים לפני הסקס חוץ מזה שזה עוזר להירגע (לא צריך לפחד להשתין בטעות באמצע אורזמה) זה גם מוריד את הלחץ משלפוחית השתן ומאפשר למעבר של נוזל ההשפרצה לצאת.


-אחרי ההכנה הזו מראש ובזמן הסקס יש לבנות גירוי ארוך ובניית אורגמה איטית אם הבנייה לאורגזמה ארוכה השלפוחית הסאנין (שממנה יוצא הנוזל) לא תתמלא.
-אם הגירוי הארוך יש לגרות את כרית הג'י (אחד מ5 נקודות הגירוי המעוררות אורגזמה ) הכרית נמצאת על הדופן הפנימית העליונה בכוס כ4 עד 6 ס"מ בפנים ומקבילה לדגדגן . בזמן גירוי זה ירגיש כמו ספוג בולט מלא בדם ויהיה קל למצוא. מגרים את הכרית עם 2 אצבעות (או צעצוע) שחודרות ומפעילות לחץ עם תנועה איטית של "בוא הינה" יש להגביר את המהירות והלחץ עד לכמה שניות לפני האורגזמה .


-כמה שניות לפני האורגזמה יש ללחוץ ולשמור את הלחץ על כרית הג'י ואז לנער בתנועה למעלה והחוצה את כול הזרוע כמה שיותר מהר וחזק (לא לפחד על הכוס הוא יכול לעמוד בזה ובזמן הגירוי לא מרגישים כאב) בלי להוציא את היד או לשחרר את הלחץ מכרית הגי ולהמשיך כך כמה שיותר מהר וחזק עד שהיא גומרת ומשפריצה. ואז להמשיך עם הלחץ והגירוי עד שהאורגזמה עוברת.


-חשוב להדגיש האורזמה של השפרצה זו הרגשת שיחרור לא כיווץ אז להימנע מלכווץ את השרירים כדי להחזיק את האורגמה או במחשבה מוטעית שכך משפריצים להיפך צריך לשחרר את כול השרירים באיזור האגן כדי לעזור.

אם ההשפרצה לא קרתה אין מה להילחץ כנראה ההרגשת הנוחות לא הייתה מספיק או הניעור הזרוע לא היה חזק מספיק אין בעיה לנסות שוב אחרי שנירגעים.

אירוע שקרה לי זו לא הייתה הפעם הראשונה אבל זו אחת שזכורה לי כי זה היה הפעם הראשונה שלה.

לפני כמה שנים עם משלטת אחת שלמרות הניסיון המיני שלה לעולם לא השפריצה. אחרי סקס ארוך וסשן בדס"מי לא פחות ארוך ומשחרר התכרבלנו ביחד על כיסא משרדי בבית אני יושב והיא עלי מדברים על מה שהיה בבוקר ונוגעים אחד בשני מתגרים מחדש ומתכוננים לפרק ב' היא הייתה נינוחה משוחררת מגורה וכול כך במקום הנכון מנטלית של שיחרור ועונג שהחלטתי לנצל את ההזדמנות. תוך כדי שמתחרמנים על הכיסא התחלתי לאונן לה תוך כדי שיחה מגרה אותה מקרב אותה לאורגזמה מקבע אותה עלי בחיבוק ועם האצבעות שלי בתוכה וכשכבר לא יכלה לדבר ועמדה לגמור הפעלתי את הלחץ וניערתי את היד עד שהשפריצה היא לא האמינה שזה קורה שזה אפשרי לא נתתי לה זמן להירגע והמשכתי ונישקתי והיא השפריצה שוב ושוב ושוב (היה לה המון לשחרר מתברר) כשהצליחה להתעשת ולחזור לחשוב היא התביישה לא הבינה מה זה חשבה שהשתינה וקפצה בפאניקה לנקות אחריה תוך כדי שמתנצלת . אז נאלצתי להרגיע אותה ולתת לה את ההרצעה הזו שכתבתי לכם בגירסה מפורטת יותר ועם הדגמה אישית חדשה שתבין 😈 אחרי הפעם השנייה נגמרו לנו המגבות הנקיות וזו אכן בעיה . מאז כול פעם שבאה היא הביאה מגבת משלה 😂😂😂😂

בבקשה נשים גברים שתפו אותנו בחוויות שלכם עם השפרצה נשית ? עצות נוספות עם יש לכם? 

-המילים שלי-​(אחרת) - אני קראתי ש:
-אין קשר בין אורגזמה להשפרצה, ההרגשה היא שונה לחלוטין.
-השפרצה היא שתן.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/25545022/.

נ.ב המגיבה לא חוותה השפרצה מעולם.
לפני 4 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - קודם המחקר הזה ישן (מחקר על השפרצה נשית זה יחסית חדש) היום יודעים שהנוזל להשפרצה מגיע משלפוחית הסאנין לא שלפוחית השתן. אבל זה כן עובר בצינורית השתן לכן עלול להכיל כמות קטנה של שתן וגם לכן צריך לרוקן את שלפוחית השתן לפני השפרצה כי אחרת היא חוסמת את שלפוחית הסאנין.

נכון לא חייב להגיע לאורגזמה כדי להשפריץ אבל לרוב זה בא ביחד או אחד אחרי השני. במיוחד אצל נשים שקשה להן להשפריץ. ובנוסף ספציפית השיטה שכתבתי עליה היא שיטה שבהכרח גורמת להשפרצה עם אורגזמה .
לפני 4 שנים
overflow - כתוב נהדר כרגיל וממש אהבתי את התאור המדויק לאיך לגרום לזה לקרות.. הממ שאוסיף את ההנחיה לשעורי ריקוד? זה כן סוג של תנועה סך הכל..😜
לפני 4 שנים
ZoroZigzag - סעיף 3 לא מדוייק....ישנן משפריצות ללא חדירה רק מגירוי דגדגני.
אגב אני עף על השפרצות...🙋🏻‍♂️😈
לפני 4 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - צודק אבל האלו שמשפריצות מגירוי דגדגני לא צריכות את המאמר הזה כי הן משפריצות בקלות כמעט מכול גמירה
לפני 4 שנים
ZoroZigzag - בול 👍🏻
לפני 4 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - ואישית אני אוהב יותר את הנשים שלא משפריצות בקלות ואז לראות את התגובה שלהן כשזה כן קורה הפטיש שלי הוא המבט הזה בעיניים כשחוות משהו חדש שלא האמינו שאפשרי
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני כלכך אוהב כשהיא משפריצה או בוכה כי אז אני יודע שהצלחתי לספק אותה, כמו שמגיע לה.
אני מצלעח לגרום לה להשפריץ כמעט רק עם האצבעות או שהיא רוכבת עליי, אחרי השפרצה ראשונה
לפני 4 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - קודם סיפוק לא חייב להיות קשור לסיפוק אפשר לספק בלי השפרצה והכרתי נשים שהשפרצה לא מספקת אותן . אבל טוב לשמוע את ההתמסרות שלך לעונג שלה . אתה יודע מה מספק אותה
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - ברור שלא חייבת להיות השפרצה אבל זאת סוג של אישור שהצלחתי לספק אותה... זה מטופש, אני יודע.. אחרי 14 שנים משותםות, גבר אמור לדעת מתי אישתי מסופקת ומתי לא, אבל זאת נקודת החולשה שלי
לפני 4 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - אז תקשורת אל תתבייש לשאול אותה וכך לקבל את החיזוק החיובי שאתה צריך
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה.. אנחנו עובדים על זה
לפני 4 שנים
Lady Galadriel - תודה בשם המין הנשי על השירות לציבור (((:
(לא צינית, מאמרים אינפורמטיביים כאלה הם תמיד חשובים)
לפני 4 שנים
Good-Girl​(נשלטת) - רלוונטי גם שנה אחרי! תודה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י