ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 4 שנים. 10 במרץ 2020 בשעה 9:06

אני נשאל הרבה מגברים ונשים על הפטיש הזה אז החלטתי לכתוב קצת כדי לענות לשאלות נפוצות 

"קוקהולד" cuckold(זה לא מלשון זין אלא תרנגול): זה קינק שבו הגבר שמתענג מידיעה או צפייה בסקס של הבת זוג שלו עם גבר/ים אחר/ים.
המקבילה הנשית לזה היא "קוקווין" (cuckquean) שזו אישה שמתענגת מצפייה או ידיעה שבן זוגה עושה סקס עם אישה או נשים אחרות.
קוקהולד זה אחד הפנטזיות הנפוצות ביותר(לפי מאמרים סקסולוגים זו פנטזיה השלישית הכי נפוצה אצל נשים והרביעית הכי נפוצה אצל גברים) ולפי pornhub הקטגוריה הרביעית הכי ניצפת
קצת מושגים כדי שתוכלו לדבר את השפה של הקינק:

קוקהולד- הבן זוג שרוצה שהבת זוג תשכב עם גברים אחרים

קוקקווין- הבת זוג שרוצה שהבן זוג שלה ישכב עם אחרים

בול- זה המאהב או הגבר שהבת זוג של הקוקהולד שוכב איתה.

אישה חמה(hot wife)- הבת זוג של הקוקהולד לפעמים גם נקראת vixen

סטאג(stag)- זה הבן זוג של הקוקקווין.

אז עכשיו אם תראו פוסט היכרות שמישהי היא vixen שמחפשת בול תבינו על מה מדובר.

עכשיו לרוב חושבים שיש אלמנט של השפלה בקינק הזה אבל זה לא נכון. זה נפוץ שבקשר קוקהולד האישה החמה שולטת אבל זה לא חובה. זה יכול לבוא ממקום של להעניק עונג או מתנה לבת זוג להגשים את המיניות שלה .(למשל בגאנג באנג).זה יכול להיות כחלק ממשחקי שליטה שדווקא הקוקהולד שולט בה בכך שהוא מכתיב אם תשכב (סוג של החפצה) . וזה גם יכול לבוא מפטיש הvouyer שזה העונג מלצפות בסקס של אחרים וכך הוא מתענג .
חשוב להבדיל בין זוגיות קוקהולד לחילופי זוגות או קשר פתוח. כי שלא כמו קשר פתוח או חילופי זוגות רק האישה החמה שוכבת עם גברים אחרים הקוקהולד לא שוכב אם נשים אחרת (או הוא שוכב עם הבול אבל בדינאמיקות של שליטה וforced bi) כי העונג המיני שלו הוא מהידיעה והצפיה בבת זוג שלו עם גברים אחרים שהוא מרגיש כמה היא נחשקת וכמה היא מתענגת וזה כי הוא מאפשר לה או כי היא שולטת בו. לא כדי לאפשר לו לשכב עם אחרות.

זה היה הסבר קצר ומהיר על הקינק והפטיש קוקהולד וכול דבר בו נכון למקבילה הנשית קוקווין.
אם יש לכם שאלות עכשיו זו ההזדמנות לשאול לגבי זוגיות כזו...

נ.ב.
אני מדבר כאן מניסיון שהייתי בול שולט ובול מאהב כבר ל3 זוגות שונים במהלך חיי אז תשאלו מה שתרצו.

שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, מעניין מאוד.. אפשר את ההסבר הארוך יותר ?!
לפני 4 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - ההסבר הארוך יותר נכנס ללמה זה מגרה ומדליק את כול אחד מהצדדים בזוגיות כזו מבחינה פסיכולוגית ומינית ואיך להתמודד עם קינאה או שהקינאה דבר היא הדבר שמדליק. עם דגש לסוגי דינאמיקות שונות כמו קוקהולד שולט , קוקהולד נשלט, קוקהולד vouyer ועוד...
וזה הופך את זה למאמר של כמה דפים אז אם יש לך שאלה ספציפית יותר אשמח לענות כאן או בפרטי
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה על התגובה. האמת שאני בעיקר מנסה להבין למה זה כלכך מגרה אותי פיזית ונפשית. איך מתמודדים עם קנאה שלא קיימת בתחומים אחרים, איך מתמודדים עם כל הרגשות האלה, אחרי מפגש ובין מפגשים.
למען ההגינות, אני לא בטוח שאני עומד בתנאי הסף של הגדרת הקוקהולד... לי מספיק שהיא מעדכנת אותי שהיא הולכת להזדיין או הזדיינה וסף החרמנות שלי מגיע לרמות מטורפות ולפעמים לגמירה בלי מגע גופני. אח"כ שאני לבד עם עצמי הקרקע קצת מתערערת...
לפני 4 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - קודם אז אתה כן עונה על ההגדרה של קוקהולד כי קוקהולד לא חייב לצפות מספיק לו לדעת אז למשל לקבל תמונות מאישתו שלה עם הגבר האחר או שתספר לו שהייתה עם אחר יגרו אותו .
והעירעור כי כנראה יש בך ספק שאתה ראוי לה וערך עצמי נמוך במיוחד לגבי המקום שלך בקשר.
ובגלל ההיי שאתה מקבל מהידיעה הזו שהזדיינה עם אחראתה גם חווה דרופ אחרי . אז המלצה שלי תעשו מחוויה סשן מלא למשל להכין אותה (לקלח ולסבן לקראת הפגישה עם הבול) או את הבית או אחרי להיפגש ושתספר לך לפרטים מה היה ואיך תוך כדי קשירה או שאתה מענג עצמך או אותה. ואז גם לתת מקום לאפטר קייר כי אתה חווה דרופ אז לעשות טקס טיפול גם בך כך שתוכל להתענג מזה יותר . ולדאוג לצרכים שלך ושלה.

האפטר קייר יעזור גם להתמודד עם הקינאה וחשוב שתזכור שבסופו של דבר אחרי שהיא הזדיינה עם האחר היא חוזרת אלייך... ויעזור גם אם תראה את זה כחלק מהעונג שאתה מעניק לה בזה שאתה מעודד אותה להיות עם אחר. וכמו שאמרתי טקסים כמו להכין אותה או שתספר לך ההפיכה של זה לסשן תגרום לך ךהרגיש שיש לך חלק בזה וזה יעזור להתמודד .
גם חשוב להבין שאם אתה אוהב השפלות אז ההשפלה שבקינאה שהיא רוצה אחר לענג אותה היא מגרה מאוד כי זה מאזוכיזם נפשי . אז תשתמש בקינאה לגירוי שלך ואז תתמסר אליה בכך שאתה מעודד אותה להיות עם אחר למרות הקינאה .

לגבי למה זה מגרה אותך כי כמו שהגבת בפוסט אחר חשוב לך הסיפוק שלה ויש לך ספק ביכולת שלך לספק אותה אז אתה יודע שאחר מספק אותה והסיפוק שלה מגרה אותך בנוסף ךהשפלה שאיזכרתי .
לפני 4 שנים
DomiNA O Hera{Sincerelyo} - כתבת נהדר , יפה מאוד
לפני 3 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - תודה רבה
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י