צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שם הבלוג

תיאור
לפני 6 שנים. 29 באוגוסט 2017 בשעה 16:01

מה שאני אוהב בכלוב זה אלה שחושבים שהם גברים/(לנשים זה גברות?) כי כתוב להם "שולט/ת" ליד הכינוי הפאקינג גאוני שהם בחרו.

אין כמו להכנס לצ'אט הכללי ולראות את מיטב החברה הישראלית מדברת בזלזול לכל מי ש:

שונה מהם/לא מסכימים איתו/צעיר מהם/מבוגר מהם/סתם מסכנים שנפלו להם בעין ואפשר לרדת עליהם כדי להרשים את השאר(מזכיר כיתה ד בבית ספר היסודי(אם כבר יסודי ,איזה כיף זה יסודי אה?)/חדשים באתר(הרי הם טיפשים ,הם נרשמו רק עכשיו)/וההכי אהוב עליי-"חסרי הניסיון"(כי זה הכי שרמנטי לצחוק על מישהו כי אין לו נסיון בסטיות ,ממממ סקסייי).

הריי אני שולט ,אז אני אקרא לנשים בזלזול כי וואלה על הזין שלי מה הן חושבות ,הן לא חכמות ושרמנטיות כמוני ,שיהיו נשלטות אמיתיות ויפסיקו עם הרגשות והגבולות והרצון ליחס שווה ,שילכו להזדיין.
הריי אני שולטת ,אני אשים אלף זין על נשלטים על נשלטות על שולטים על אחרים וכו וכו(אני לא חושב שאני מכיר את כל ההגדרות באמת) זה בסדר יש לי כוס וציצים ,אני לא צריכה להיות בן אדם ,יש טוסטסטרון אז כולם יריירו אחריי.

ומה זה גבולות?גבולות זה לארצות.אני רוצה סמרטוט רצפה שאוכל להשתמש בו ,לא אישה/גבר עם רצונות ועם זכויות ,אתם נשלטים תפנימו אין לכם זכויות. או שחלילה אתם/ן לא נשלטים/ות אמיתיים???תתביישו לכם.

כמה טוב שיש צ'אט אנונימי ואפשר להטריד כמה שרוצים ,נמאס כבר שכולם בוכים.

 

 

 

נכתב בציניות למי שלא הבין(חשוב לציין,בכל זאת 2017 )

 

 

rumblefish​(שולט) - עמישראל הם ברובם אנשים שלא התבגרו מכיתה ג, לפחות מבחינת הצורך הילדותי להשבית כל בנאדם שסביבם כדי להרגיש שהם טובים יותר. פעם, לפני המון המון שנים, נפלתי גם אני לחולשה הזו, ומאז נשבעתי שזה לא יקרה יותר.
אגב, גם נשים עושות את זה, ולא מעט. תמיד הנחתי שזה בכלל שהסביבה הישראלית הגברית מביאה אותן לשם.
לפני 6 שנים
SirCumAlot{☠️} - אוף כמה שהפוסט הזה נכון.... אם זה לא היה עצוב זה יכל להיות מצחיק....
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י