ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

היומן היקר...

לא אכתוב פה הרבה, אבל אולי...
לפני שנתיים. 3 באפריל 2022 בשעה 16:00

בבוקר שישי שכבנו במיטה ודיברתי על התכתבויות שלי בכלוב.

אתה יודע כמה פונים אלי בגלל תמונת הפרופיל הזאת איתך? וכולם רוצים להיות סוסים. כאילו כתבתי איפשהו שרכיבה זה הפטיש העיקרי שלי. 

 

אתה קולט כמה גברים מקנאים בך תכלס?

ואתה... אתה לא משתמש בזה. ולא רואה בי שולטת כבר שנים.

האמת שדווקא סוסים זה פחות נפוץ. לרוב נשלטים רוצים להיות כלבים או חתולים. נראה לי אתה יותר לכיוון כלבלב. שיחקת בזה פעם עם מישהי?

אתה יודע שכל פעם באיזה ארוחה משפחתית כשאחותך קוראת לך גור בא לי להיסתתר מצחוק מתחת לשולחן. האם היא יודעת מי אתה ורומזת למשהו?

 

אני מנסה לתפוס אותך ולהכאיב ואתה כרגיל מתנגד פיזית, צורח, צוחק, מנהר את הרגליים הארוכות שלך כמו איזה ג'וק אחרי שריססו אותו בK300.

זה דוחה אותי וכרגיל זה גורם לי להפסיק. אני לא אונסת...

 

אבל אתה לא יכול לעצור. אתה בהיסטריה וגוף שלך מקופל ורועד ואתה נוהם... או שלא... אתה יותר מחרחר מצחוק. תגיד לי מה אתה חזרזיר?

 

אההה? תגיד הר הר הר... או ויאו ויאו.... או איך חזירים מדברים?

ופתאום אתה נרגע... ואומר לי: הר הר הר... אני חזיריונוק מלוכלך שלך....

 

פאק איתך. ממתי אתה בקטע של השפלות? אתה לא? אז מה כל זה אומר?

 

זה לא סוד שאתה אוהב בוץ. הולך לך חזירון שמח להיתלכלך בחוץ ומחפש הרפתקאות עם אחרות. מביא לי חיידקים הביתה. דורך לי עם הפרסות השחורות שלך על הרצפה לבנה ששטפתי לפני שבת.

 

ואוכל המון. כמו חזיר אתה לא בררן גדול באוכל. פשוט טוחן. אבל אני מאכילה את החזירונוק שלי טוב, מגדלת בשר איכותי הזה, משקיעה בשרירים שלך. הנה אפילו לא כואב לך כשאני נושכת כי כולך מוצק. אולי חסר לך קצת שומן אולי אגדל אותך לאיזה חג אמריקאי ואז אשחוט אותך. מתי הם אוכלים חזיר? בקריסמאס? אז יש לך עוד זמן לחיות.

 

מה? אתה מפחד? אתה מסכן? כן חזירים שאוכלים אותם זה חיות מסכנות. קודם כול כי חותכים להם את הביצים כדי שהבשר שלהם לא יסריח.

ואני תופסת ביצים שלך חזק ממש אולי כמו שאף פעם לא תפסתי. אבל עכשיו אסור לך לצרוח ולהתנגד. אם כואב לך תגיד הר הר. גם אם תגמור תגיד הר הר. זה כל המילים שיש לך. אתה לא חיה מפותחת במיוחד.

 

ואני תופסת ומועכת אותך ומכאיבה כמה שאני רוצה ודי חזק. מה חשבת שארחם אליך כרגיל?

לאאא. נמאס לי ותן לי את זה. אתה רק בהמה טיפשה. גם אין לך ברירה אתה חייב לספק אותי עבור אוכל כי לבשל עד גיל 40 לא למדת חזרזיר עצלני.

 

בסוף יושבים לאכול ואני נזכרת שאין לנו מילת ביטחון. כי גם פעם לא הייתה. אולי שכחנו לקבוע. כי תמיד דיברנו ותמיד יכולת לעצור אותי. ואז אתה הופך לי אוכל על המפה הנקייה. אתה באמת חזיר. ואתה יודע מה? מילת ביטחון שלך "דיר" כי דיר זה מקום בטוח לחזירים כמוך.

 

לך לך תתקלח לפני שבת. שתהיה לי חזיר כשר בד"ץ לפסח. מי אמר שאין כזה דבר? לי יש.

 

עקר הבית​(נשלט) - כנראה שאת באמת אוהבת אותו
זכה
לפני שנתיים
Aציבעוני​(אחר) - )) האהבה מושלמת
לפני שנתיים
טאלנט - אשריי האיש.... וכן, אכן תמונה מקסימה
לפני שנתיים
למעלה ולמטה​(מתחלף) - חזרזיר שרוכבים עליו כסוס ומתנהג כמו כלב

א ה ב ת י. !
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י