לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

היומן היקר...

לא אכתוב פה הרבה, אבל אולי...
לפני שנה. 29 באוקטובר 2022 בשעה 13:31

כי בא לי עוד ועוד ועוד...

היה חם נורא במקלט ומאוורר לא כזה עזר ואפילו הפריע כשניסיתי להדליק נר.

אבל הספיק לי גם לקצת כדי לטפטף לו על הזין.

בעיקר התעסקנו בCBT, כן שחזרתי כמה דברים מסדנת ברלין, כרגיל דקרתי לעצמי כל האצבעות עם חבל קוקוס וזה גם פעם ראשונה ששילבתי דבר אכזרי הזה באזור אינטימי כל כך. גם פעם ראשונה קשרתי בחבל כותנה שדי נוח לקשירות אינטמיות, אבל בינתיים מרגיש לי פחות נוח בידיים.

והכי מצחיק שקניתי חבל ורוד. כי בדיוק כזה היה בסדנה. וזה אני שמשתדלת תמיד להיות "הכי יפנית" ולקשור רק בחבלים טבעים. אולי החלטתי להפוך את הנשלט שלי לסיסי לגמרי.

בקיצור הוא קצת סבל ואני קצת שיחקתי. ובא לי עוד אז מקווה שנמשיך בסדום.

אההה.. והצטלמתי עם פנים. אולי אפילו אפרסם, לא יודעת אם בכלוב. אחרי שנשלט שלי יצא מהארון גם לי ממש בא להפסיק להסתיר דברים. חלק ממשפחה שלי יודעים שאני בדסמית ולא כולם קיבלו את זה יפה. אבל מזמן חשבתי לדבר עם אמא שלי על זה. שלא תקבל איזה שוק מתמונות שלי אם תראה. לא שאתחיל ממש לפרסם תמונות עם פנים שלי באמצע סשן בכל מקום אבל אולי יהיה פה ושם טיזינג קטן.

ואגב לגבי התמונות. חושבת איפה להמשיך לפרסם. סביר להניח שלא באלבומים של הכלוב כי יש עם זה הרבה תקלות. ומצד אחד אני ממש מודה לכלובי שנשמרו לי כל כך הרבה תמונות מהעבר שכבר מזמן הלכו לאיבוד כשהחלפתי מחשבים או פלאפונים. מצד שני אי אפשר לפרסם במקום שיכול להיות בעייתי למחוק ממנו אם נגיד צד שני פתאום מחליט שלא מתאים לו שתמונה מפורסמת פה או רוצה שאשנה מה שכתבתי ליד התמונה או כינוי שלו ולא תמיד ניתן לעשות את זה כי יש מלא באגים וכל פעם צריך לפנות לכלובי.

אבל גם חבל לי למחוק לגמרי את העבר הזה מכלוב. אולי אאחד הכול לאלבום "נוסטלגיה" אם זה יתאפשר.  למרות שאני מזמן לא אותה כוסית כמו בתמונות ומצחיק אותי לראת איך קשרתי פעם. אבל זה זכרונות ואני טיפוס ממש סנטימנטלי.

בקיצור אולי אתחיל לפרסם תמונות פה רק בבלוג. ותיק עבודות ישמר לי בפטלייף.  הבעיה שאז אני צריכה גם לכתוב משהו ולא תמיד בא לי. בינתיים נצברו לי הרבה תמונות מסשנים שונים שלא פרסמתי. עדיין חושבת מה לעשות בנדון.

 

*** מתנצלת אם לא אמרתי שלום להרבה אנשים שהיו בדקדאנס. התברר שחלק לא זיהיתי. חלק ראיתי אבל היו בסשנים או בשיחות ולא ידעתי מתי נוח לגשת. ובסוף סישנתי בעצמי ולא ראיתי שום דבר מסביב. ואגב תרגישו בנוח להגיד לי שלום. למרות שגם קשה לתפוס אותי בין לבין.

ובאמת הייתה מסיבה כייפית, זורמת, אנשים ממש השקיעו בלבוש ותחפושות. תודה שהייתם יפים!!!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י