לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

היומן היקר...

לא אכתוב פה הרבה, אבל אולי...
לפני שנה. 29 בינואר 2023 בשעה 13:41

מכוון שהרבה מכרים ביקשו ממני לספר איך המסיבה וכבר שכחתי למי הבטחתי לכתוב אז אספר פה לכולם.

קודם כל ההרשמה למסיבה דיי פשוטה ואוטומטית. יש קישור לאירוע, מקבלים כרטיס דיגיטלי אחרי תשלום. לא יודעת אם בגלל שהיו מכירים אותי אישרו מייד או כי קנינו כרטיס זוגי, אבל אישור כרטיס לקח כמה דקות ספורות ולא שאלו אותי מי אני ומי הנשלט שלי ולא יצרו איתי קשר לברר פרטים. זה אני בסופו של דבר כתבתי למנהלת הליין בפייס כי לא הבנתי האם באמת לא צריך איזה אישורים מיוחדים או הזדהות כמו שזה מקובל בחלק מהמסיבות. אני מניחה שאולי עם נרשמים בודדים זה הולך אחרת. 

יש ערוץ טלגרם למסיבה שהוא די חופר מבחינתי. נכנסתי אליו כדי לקבל עידכונים במידת הצורך, אבל הבנתי שזה יותר צ'אט חברים.

 

נהננו מאוד מהמסיבה. הגענו בערך ב21-30 כאשר מסיבה מתחילה ב21. הייה מלא חניה ממש ממול, חשבתי בהתחלה שאם זה ככה בטח לא הגיעו הרבה אנשים או שכולם באיחור אופנתי. אבל כשנכנסתי ישר ראיתי כמות מכובדת של סשנים ואפילו לקח לי זמן לחשוב מה לעשות ואיפה, כי כל המתקנים היו תפוסים.

בר חינם ללא הגבלה זה דבר מצויין, בגלל זה כרטיס קצת יקר אבל בסופו של דבר כל פעם שיוצאים למסיבה מבזבזים סכום מכובד גם על השתייה. קצת חששתי שיהיו שיכורים ובעיקר שיכורות בגלל זה. ובסוף לא ראיתי כאלה.

אהבתי את המוזיקה. למרות שהיא כן קצת רעשנית וקשה לדבר אם רוצים. אבל פלייליסט היה מוצלח.

הכי אהבתי שלא היה מפוצץ למרות שהמקום לא גדול ושאנשים באו לשחק ולא סתם לעמוד בצד ולהציץ או ל"מסיבת חברה". הייתה כמות לא גדולה של בודדים, היו כמה נשלטים שניגשו להציע משהו אבל נעלמו ולא הטרידו כשאמרתי "לא".

מאוד אהבתי שלא היה עישון ולא יצאתי מטונפת מהמסיבה, יש איזה מרפסת לזה אבל לא הגעתי לשם והיא באיזה קצה של המועדון אז עשן לא מגיע לחלל המרכזי.

אהה וגיליתי שדם שלו כתום זוהר (תודות לשר הקיינס). ככה דם שלו היה נראה מרוב התאורה, אפילו לא הבנתי בהתחלה שהגעתי לדם והייתה איזה תחושה עדינה נורא למרוח שריטה קטנה ביד. נשלט שלי טען שהייתי הכי אכזרית הפעם. לא הרגשתי ככה. אולי לא עשיתי מספיק חימום כי הפריעו לי קצת אנשים מאחורה ובסופו של דבר הצלפתי לעצמי בעין, דבר שקרה לי פעם ראשונה בחיים, אבל בסופו של דבר הכול טוב גם עם העין שלי וגם עם הטוסיק שלו.

יחד עם זאת אפשר להגיד שכן נתנו לנו מרחב וכן היה מקום אפילו לשבת ולא הייתה לי הרגשה: סישנת - תעופי מפה ותני מקום לאחרים, ישבנו מחובקים אחרי הסשן בלי לעשות כלום וסתם דיברנו.

ראיתי מליון סוגי הסשנים: אימפקט והצלפות, שעווה, סטראפון, השפלות, פט פלאי (כלבים וסוסים), פוטפטיש, טראמפלינג, ישיבה על הנשלטים בכל מיני צורות, סטירות, יריקות, CBT וסאונדינג (אגב היי לך, אתה ממש אמיץ!). ראיתי גם כמה קרוסדרסרים וגם כמה אנשים שהסתובבו בעירום מלא או כמעט מלא והייתה הרגשה של קבלה של האחר למרות שכולם שונים. אגב רוב האנשים היו לבושים יפה פטישיסטי וקינקי. בטוח היו גם דברים נוספים שלא ראיתי כי הייתי עסוקה בסשן שלי בעצמי שכרגיל היה מורכב מהצלפות, קצת בולבסטינג ופוטפטיש. השתמשתי ב"חמור" כדי להשכיב את הנשלט והיו כמה מתקנים כאלה בחלל.

מה שפחות אהבתי שצריך לעשות שעווה על הניילון שלוקחים בכניסה. במידה ורוצים לעשות שעווה ואז להצליף בעמידה (וזה מה שאני רגילה לעשות) זה קצת בעייתי אבל אני מבינה את הרצון לא לטנף את המועדון ולכן ויתרתי על שעווה הפעם. אגב יש מלא צלבים להצלפות או אימפקט (3 או 4).

בקיצור הייתה אווירה של פמדום אמיתי והיה לנו כיף ותודה למארגנים. מקווה שנחזור למסיבה הזאת לא פעם.

 

בוגר ונשלט​(נשלט) - אני לא יודע מי את אבל גם אני הייתי ומאד נהניתי, גם שנדרשתי עי השולטת שלי להתפשט
לפני שנה
fotis - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י