לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

היומן היקר...

לא אכתוב פה הרבה, אבל אולי...
לפני 4 חודשים. 9 בדצמבר 2023 בשעה 16:37

 

*תודות למשתתפי הצ'אט טלגרמי של מסיבה "פאמפטאל" על הרעיונות לסיפור.

 

היה קשה להגיע לפה. אומרים שזה בית אבות יוקרתי.

חברים שלי השיגו לי מקום פה דרך החברים של חברים ובסוף נתנו לי קישור לשאלון ארוך שהייתי צריכה למלא כדי להתקבל לפה.

הבטיחו לי פה מיטה נוחה ומטבח ממש מתקדם ברמת המסעדה. אני לפעמים חושבת אולי הם בכלל קנו אותי בראמן של קשקש,  או בפנקייק של ספנקייק שעדיין מסתיר את המתכון שלו מכולם, אבל עושה ארוחות בוקר מושלמות. גם הבטיחו לי לתת כמה עבדים שילמדו ממני קונדיטוריה ויכינו עוגות לכל בית אבות.

הביעו לי אותם עבדים להכרות ראשונה כדי לפנות את הבית שמכרתי מכל הארגזי ציוד עם עור מתקלף וחבלים שכבר התחילו להתרקב. נהג פרטי של בית אבות אסף אותי מפתח הבית והגעתי לאחוזה מרוחקת שמקומה יודעים רק נבחרים.

הקומה הראשונה מוקדשת פה להרמונים. ראשון ראיתי דרך דלת הפתוחה מאסטר מאוד וותיק שנעלם מהסצנה לפני שנים. הוא הייה מחובר למכונת הנשמה אך מחזיק בידו 5 שרשראות שמגיעות לקולרים של הנשלטות שלו שחלק כבר לא קמות מהמיטה ולחלק יש שרשראות ארוכות יותר כדי שיוכלו להסתובב בחדר אבל חס ושלום לא לעלות לקומות אחרות כדי להכיר שולטים אחרים. אגב אחת השרשראות של מאסטר מביאה לאישתו, מלכה הכי ידועה של פעם. גם היא כבר לא קמה מהמיטה אבל מצליחה לשים עין גם על נשלטות של בעלה וגם על 3 כלבלבים שעושים לה עיסויים ופוטפטיש אין סופים ומוכנים לרוץ לכל מקום לפי דרישתה. פחדתי להסתבך בכל השרשראות האלו אז לא נכנסתי לחדר ועליתי לקומה שלי.

הנה קומת שיבארי. לא אין פה עמדות תליה ובכלל אין פה חבלים. האמת שזאת קומה הכי קשה בבית אבות. רוב האנשים בכלל צריך להכאיל כי ידיים שלהם לא זזות אחרי מעיכות עצב רבות שעברו. וגם רוב הקושרים עם בעיות גב כי כל החיים הם עבדו קשה והרימו הרבה משקל אז עכשיו מגיע להם מנוחה. מסך טלוויזיה ענק תלוי מול המיטות ובו משדרים הופעות שיבארי דוקומנטליות של מאסטרים יפנים שכבר לא בחיים ולפעמים קושרים כהרגל מתחילים לריב אחד עם השני ואפשר לשמוע צרחות שלהם: מי בכלל קושר ככה? זה לא שיבארי! המאסטר שלך סתם נפתר וכל הידע שלו קבור ועוד מעט השם שלו ימחק מהיסטוריה ושלי השאיר אחריו תלמידים ואני גם יותר צעיר ממך. אז כשתמות יהיהו לי פה רק סרטונים של המאסטר שלי!

במחלקה הזאת יש אחים הכי חזקים. כי כשכול השיבאריסטים האלה מתחילים לריב, להגזים ולעשות רעש אין שום ברירה חוץ מלתת להם זריקה מרגיעה ולקשור אותם בכותונת משוגעים. למרות שיש שמיעה שחלק מהמטופלים גם נהנהים מזה...

אז טוב שנתנו לי חדר נפרד פה. אני אוהבת להתבודד, גם בין הקושרים.

מוכר לכם שהתנתקתם מקהילה והפסקתם לבוא למפגשים ומסיבות ופתאום כל החברים נעלמו? בדיוק כמו בבית אבות שלנו. אנשים שוכחים לבקר את המאושפזים פה ולכן הם מעבירים את הזמן בשיחות אין סופיות אחד עם השני. והם מתחברים ורבים בדיוק כמו בקהילה. וכן אפשר לשמוע פה:

- הוא שולט מסוכן, שמעתי בשנת 1994 הוא ניטש את הנשלטת לבד ביער, הוא ישטוף לך את המוח בשליטה מנטלית ויזרוק אותך בחזרה למיטה שלך!

- אל תלך למסיבה של X, רק מסיבות של Y הכי טובות!

בקיצור אני לא מרגישה שינוי משמעותי מעורך חיים שלי. אני מטיילת הרבה בפרק של אחוזה וחולמת לתלות את הנשלטים שלי מעץ, לא שיש לי כוח לזה, אבל אף אחד לא מפריע לי להבטיח להם שאעשה את זה אם אצליח להשיג חבלים.

אתם תגידו שכל זה נשמע עצוב. אז ממש לא! יש פה מסיבות סודיות הכי טובות במרתף מאובזר של אחוזה. רק שבמקום די אמים יש אחים ואחיות סקסיות בלבן. כי עדיין יש לנו כאלה שלא מבינים שצריך קצת להוריד הילוך בגלל הגיל או כאלה שכבר לא שומעים מילת ביטחון ועושים דברים מסוכנים לבריאותם או לאחרים. אבל האמת שלא ניתן להבין אם בן אדם באמת צריך עזרה או שהוא פשוט מכור למדיקל ולכן קורא לאחות שתטפל בו.

כל בוקר יש פה שיעור ארובי למי שרוצה. נותנים לך 2 שוטים מאלי ואתה יכול לעשות תנועות כמו תחנת רוח מעל נשלטים זקנים ששוכבים על הבטן במיטות. מצאתי שזה ממש משפר שרירי ידיים ואם מישהו נהנה בדרך אז למה לא.

לפעמים יש פה גם תחרויות זריקת הכפכפים ישר מהמיטה בנשלטים. אך מכוון שאין לי בזה נסיון של סבתא מרוקאית אף פעם לא זכיתי בפרס. גם מקל הליכה שלי זה דבר מספיק טוב לעניש נשלט לא ממושמע בלי לקום מהמיטה.

יש פה גם סלון קוסמטיקה ענק לשולטות. אפשר למצא פה כל דבר אפשרי מטיפולי בוטוקס ועד עיסויי רגליים. חוץ מזה בנו פה מרחצאות שבודפשט הייתה מקנאת בהם. מים מינרלים שמחממים עצמות המתפרקים שלי, מקלחות מיוחדות עם כיתוב בכניסה:

  "Golden shower in the golden age"

באמת שאני לגמרי מרוצה פה. פגשתי הרבה פנים מוכרות ועוד כמה שנים יבואו עוד. האם תרצו לשרת אותי פה? זה כמעט ובלתי אפשרי. לא רק כי דרישות שלי רק הלכו וגדלו עם הגיל, אך גם כי מבחני קבלה למקום קשים במיוחד. אז אשאר פה עד סוף יומיי. מקווה שתזכרו ממני רק טוב😊

 

 

 

מיס פיצ'ז​(שולטת) - חח מהמם
לפני 4 חודשים
סטורמי - דמיינתי את בית הזקנים הזה
מוצא חן בעיניי
גם אני רוצה😄
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י