סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Let my people go!

יציאת מצריים פרטית בהחלט.
לפני 4 חודשים. 23 בדצמבר 2023 בשעה 19:41

תודה על  ארבע שנים וקצת של רומן אמיתי.  מהסרטים. עם להרגיש ועם להעיז ולצאת מאזור הנוחות ולהתחבט ולעזוב בית ולהתגרש ולעשות כדי לנסות להגשים חלום על אהבה.  

אומרים עזה כמוות אהבה. ולפעמים האהבה הזאת היתה  עזה וכואבת כמו סופה בראש ההר שנכנסת לך מתחת לעור. שורפת מכאב. לא מוותר על אף רגע מהשנים האלו. אני מקווה שמתישהוא אסתכל על השנים האלה בשמחה. עכשיו כואב.

תודה על הכאב. להרגיש. לחיות. עדיף לחיות 30 שנה מעניינות מאשר לחיות 100 שנה משעממות. כואב עכשיו. ובכל זאת תודה על הכאב, אני שמח שאני יכול להרגיש. כמה שנים לא הרגשתי ככה. וואו. בן אדם בא בשביל קצת ריגוש מוצא עצמו מתאהב כמו בגיל 16.

תודה לסקרנות שלי, שהביאה אותי בדרך לא דרך לכלוב, תודה לאל שגם שם פגשתי אותך. סיכוי של אחד למיליון. ככה אני מרגיש. כמה דברים היו צריכים לקרות שנפגש ונהיה ביחד. גם שנגור קרוב. כרטיס לוטו שלי.  

תודה שפגשתי אישה מהסרטים. עם כל ההילה של כוכבת אמיתית. רגישה, סוערת, מינית, מצחיקה, חכמה , יום ניים איט. כל החבילה. יו הד מי אט הלו.

תודה על התמיכה ברגעים הקשים שלי והיו רגעים קשים ולילות בלי שינה עם פחדים ודאגות. 

תודה על האהבה. תמיד הרגשתי אהוב. שאני במחשבות שלך. תודה על כל הנתינה. זכות גדולה. זה כל כך מחמם את הלב.

 

 

 

 

יעל t​(אחרת) - 😢
לפני 4 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - מצטער לשמוע, אבל מצד שני, אני מאמין שתמיד חשוב לעצור ולהודות על מה שיש, או על מה שהיה. זה מאוד מתחבר למשפט שכתבת, בפוסט מאוחר יותר, שחלומות לא צריכים להיות גדולים... בקצב המהיר של החיים שלנו והשפע הבלתי נגמר, אנחנו שוכחים לפעמים,את כל הטוב, שמוהח לנו ממש מול העיניים.
חיבוק גדול
לפני שבועיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י