שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני שנה. 4 ביוני 2022 בשעה 15:14

אני אידיוט לפעמים. מפגר של ממש. אבל מכור לגוף הזה שלך. לקימורים האלה שאת כל כך שונאת. לתדמית השקופה הזו שאת כל כך מאמינה לשקר שלה. תכנסי כבר לאוטו וניסע. לידיים המנסות להסתיר את המבוכה ממך כשאני משפריץ אותך. את הרגל על רגל שלך כשאת שוכבת רגע אחרי וכל היקום המקביל הזה בינהם.

דייי. דיי עם התירוצים האלה. עם חוסר שעות השינה והעבודה השוחקת והשגרע הכל כך מקוללת הזו. דיי עם זה. אנחנו לא אנשים רגילים ולא בחרנו בדרך חיים כזאת. אז תכנסי כבר לאוטו וניסע. ותשתקי יותר. מחוסרת מילים שכמוך . חסרת בושה וכוונה. מספיק עם המחבואים האלה. עם הסרבנות המזוייפת הזאת.

אני תמיד אנהג. י'נהגת שודים. את לועגת שאני נוסע כמו סבתא אבל אני עושה יותר שעות על הכביש ממך בשבוע ממה שאת עושה בחודש. אבל זה לא האישיו. אני תמיד אנהג. אל הלא נודע. אל הזיקוקים שאת מכורה להם. אל התהום הבלתי נמנעת. כמו פאקינג תלמה ולואיז. אז תכנסי כבר לאוטו .ותסתמי.

אמרו על מאיר אריאל שבכלל לא היה לו רישיון נהיגה אגב שכאשר היה רב עם תרצה והיא הרי היתה מתנקמת בו בזה שלא היתה נכנסת לאוטו כשרצה שתסיע אותו כמו בכל פעם. ולכן תכנסי כבר לאוטו היה בשבילה השיר הכי רומנטי שכתבו עליה. שיר פיוס.

תעצמי עיניים. עלי על השטיח. בלי ידיים קשורות. רוצה שתנסי לעוף גם עם הידיים בלבד. אני לא צריך לקשור אותך. מבט עיניים וכוונה מספיקה. ואם זה לא מספיק יש את היד שלי. שאותה שלושתכם מכירים מספיק. את. העכוז הימני והשמאלי. שימי יד על הכתף שלי כמו הובלה בחדר חושך. תאבדי שליטה . ובעיקר תסתמי. תשמרי את התירוצים לגלגול אחר. החיים קצרים מידי בייבי מכדי שנשתבל לבינוניות שהם מציעים. אני רוצה לזיין אותך בכל יום. בכל יום. עם מחזור ובלי . תכנסי לאוטו כבר.  עומדת שם עם הדמעות של אחרי. מתאוששת. מסדירה נשימה. מנסה לסדר את הראש.לעכל מה שהרגע קרה פה. תשתקי זונה שלי. כנסי לאוטו כבר. וניסע. וזהו. 

לאן נוסעים את שואלת? לאיבוד י'קונטרול פריקית שכמוך. איזה כיף ללכת לאיבוד . דוקטור סוס אמר פעם שאם יוצאים מגיעים למקומות מופלאים. אבל העיקר יוצאים. אז תפסיקי . כנסי זונה שלי. וניסע.

 

 

 

 

 

מתוקף אישיותה - אחד השירים בעיני אם לא הכי☆
לפני שנה
Little Bratz - אני אוהבת את השיר הזה.
לפני שנה
סתם טיפשה{שלו} - מעולה. גם הפוסט (:
לפני שנה
פשוט אורי​(שולט){-GODDESS​-} - גדול מהחיים
לפני שנה
im for you​(נשלטת) - פוסט מהמם וזה בין השירים לגמרי
לפני שנה
Jaycee - אני זוכרת שבשנה שהשיר הזה יצא, הוא הגיע למקום האחרון (!!) באיזה מצעד פזמונים אדיוטי מסוקר.
החל מאותו הרגע, אהבתי אותו יותר.
אחלה פוסט על ו-של אהבה :).
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י