שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני שנה. 4 באוקטובר 2022 בשעה 7:31

מוזג לעצמי עוד כוס קולה דיאט כי זה מה שיש במקרר. אני שותה אצלי רק מים ואצל אחרים קצת פוזל. מתיישב על הספה שלא נגמרת ומסתכל על מסך כבוי.  משעמם. ואני לא טיפוס שמשתעמם. Ever. אצלי אני תמיד מוצא מה לעשות. 

לוקח את הכוס וקם לחדר שינה. היא רובצת שם. מעולפת. איבדה הכרה. מסתכל עליה בעודי לוגם. מפושקת מעט. עם התחת העסיסי הזה מולי. מעניין אם היתה מתעוררת מזה. מניח את הכוס על שידה גבוהה ועולה למיטה. מפשק מעט את רגליה ומכוון את עצמי ומתחיל לדפוק אותה. בכוס.  הזונה המדהימה שלי נשארת מעולפת ואני רק מגיש 2 אצבעות לבדוק דופק. על כל מקרה.  מחליט לצאת כלעומת שבאתי.חזרה לסלון עם הכוס דיאט קולה. 

נכנס לנטפליקס מוצא סדרה על עורך דין נוכל שאני מת כבר לסיים את העונה האחרונה .זה נראה לכן מוזר? שקט. גם בדירה. גם אצלי ובעיקר אצלה. פחות זיוני מח. הייתי צריך לעשות את זה בכל זמן שאני פה. אני מוצא שזה לא מעניין אותי ללכת איתה לסרט ולשבת שתוקים מול מסך רק יותר גדול. ולא מעניין אותי להיות איתה במסעדה ועוד אחד כמוני שגם המבורגר ב16.90 יספק אותו באותה מידה. מעדיף להיות איתה רק במיטה ולחולל את הגוף המפואר שלה. שוב ושוב ושוב. עד שאחד מאיתנו יתעלף. היא ברב המקרים .ועצם המחשבה מזקירה לי. 

חוזר לחדר השינה ושוב דופק אותה מעולפת בכוס. מזיז את האיברים שלה כשל גופה ומזיין אותה. גומר עליה בקול תרועה על התחת שלה. ומשאיר את הזונה שלי לישון שם. עד שתתעורר. אחכה לה כמה שצריך. ממלא לעצמי כוס חדשה וחוזר לרבוץ מול המסך. עוד שניים שלושה פרקים נשארו לי לסאגה הזו. זה נראה לכם מוזר?! ואולי זה מה שאני הייתי צריך. כנראה.

 

 

ולהשלמת התמונה

https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=81489&postid=1353819

 

Copper - קצת נקרופילי מצדך...
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י