שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני 5 שנים. 6 במרץ 2019 בשעה 20:02

https://www.youtube.com/watch?v=K4Qp1TEKswQ

בשלב הזה אנחנו כבר נכנסים למיטה. היא זו שזורקת אותי על המיטה ומנשקת אותי בצוואר. הייתי נטרף מזה. הברך שלה מועכת לי את הזקפה מתחת לג'ינס ואני לא חושב שהיא מודעת לזה. 

הייתי צעיר. מתישהוא אחרי השיחרור . היא היתה צרפתייה צעירה.כבת גילי. 22 או 23. היא גרה אז לא רחוק ממני. ליד משטרת גבעתיים. אני לא חושב שאני זוכר איך הכרתי אותה. היא היתה סוג של שדרנית בקו טלפון של סוטים וסוטות. עוד הרבה הרבה לפני הכלוב. ואני נהגתי להתחיל עם השדרניות כי הן היו הכי שוות שם. התנדבתי להחזיר אותה הביתה. הייתי ילד טוב. בפעם השניה כבר הוזמנתי אליה הביתה. 

הייתי ברמן איפשהוא ליד כלבו שלום. עוד בזמן שהוא נחשב עדיין לבניין גבוה. תיאמתי את המשמרות שלי עם המשמרות שלה. כדי שאוכל להמשיך לקחת אותה מהעבודה הביתה. 

במיומנות מדהימה היא מתחילה להפשיט אותי ולא עוזבת לי את הצוואר. אני שולח יד כדי לעזור ל'בחור' קצת לצאת החוצה אבל היא סוטרת לי על היד ולוחשת לי...ש'הוא שלי'...

הייתי אז במקום אחר. יותר משתטה. לפעמים אני תוהה אם זה היה בגלגול אחר או באמת בגלגול הנוכחי. היינו מזדיינים בעיקר בבית שלה. היא לא אהבה לצאת הרבה והיינו מבלים בדירה שלה. הייתי עוזר לה לבשל את מה שהיא בישלה. עשרים שנה ולא למדתי כלום. כבר אז אהבתי שהארוחה שלי מחכה לי חמה. היינו שיכורים מיין. בעיקר מיין.  

אני שוכב על הגב על המיטה שלה והראש שלי מעט מחוץ למיטה. מעט באופסייד. בדרך כלל זה מה שאני נוהג לעשות להן. היא מתפשטת ועולה על הזין שלי. מתקמרת ומנשקת לי את החזה בעודה רוכבת על הזין. 

היה לה חזה מושלם. תפוחי. כאילו לא השתנה בכלל עוד מהיותה טינייג'רית . אנחנו לא היינו יוצאים הרבה אבל היא לא נהגה ללבוש חזיות ונהגה לחשוף את החזה שלה לכל דכפין. סתם לזרים ברחוב. ולי בכל הזדמנות שהיתה יודעת שזה יעמיד לי בדיוק בסיטואציה שאני לא רוצה. צרפתייה או לא צרפתייה.  

היא מתחילה לזיין אותי חזק. זה אני אותה או היא אותי. אבל היא רכבה עלי ונעצה את ציפורנייה בבשרי. פאקקק. התחלתי לתזמן את תנועת האגן שלי עם שלה ופמפמתי אותה בכוס הלא מגולח שלה. אני לרגע נשען אחורנית עם הראש הפוך מחוץ למיטה. ופאקקק. הנה אני קולט את זה. תנועה חשודה רחוק במסדרון. ליד הדלת. ילדה קטנה עומדת שם ומסתכלת. 

פאקקק. יש שם....ואני ממשיך להסתכל...אני שיכור או שאני....רגע...

שששש....היא דוחפת את לשונה החצופה לפה שלי....אני אוהבת שהיא מסתכלת עלי מזדיינת. 

יש לך בת ולא אמרת לי? אבל השפתים שלי היו תפוסות והזין שלי כרגע קבע את הכללים ולא הצלחתי לשאול אותה את זה. היא מרימה מעט את ראשה ואז שוב הילדה לא שם. או שכן שם ואני לא רואה. אני נאנק. עוד רגע אני גומר. היא אמרה לי שהיא קשרה את החצוצרות והיא לא רוצה יותר ואני לא קישרתי עד לרגע הזה. 

אני ממשיך לזיין אותה ובזמן שהזין שלי עומד להתפוצץ בתוכה כל האסימונים יורדים לי. שאמא שלה גרה מעליה באותו בניין וכנראה היא זו שעושה לה את כל הבייביסיטרים ומשכיבה את הילדה בדיוק לפני שאנחנו נכנסים. או משהו בערך. לא הספקתי לשאול. 

וזו דווקא היא שנושכת לי בצוואר בדיוק שאני גומר לתוכה. אני לא זוכר שמעולם היא ניגבה. היא אהבה למזוג לנו עוד יין במקום הסיגריה של אחרי כשהזרע עוד מטפטף ממנה. אני לרגע שוכח את זה.  

אנחנו שוכבים על המיטה. אני על הגב והיא מרוחה עלי. הפעם אני מקפיד איכשהוא להתכסות בשמיכה. ומחשבה מטרידה עלתה בראשי. אני מחייך אליה אבל אני לא חושב שחייכתי לעצמי. 

רגע...כמה פעמים היא בעצם עמדה שם? 

Lulik{משוייכת} - 🤦🏻‍♀️
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י