בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גרעיני עפולה

In a nutshell - מה שקורה שמסבירים לשרמוטה מבית-שאן שהיא זונה. והיתר ? זה רק וריאציות :)
לפני 5 שנים. 10 בספטמבר 2018 בשעה 12:20

אני חושב ששליטה עצמית ושליטה BDSMית כלל לא קשורות.

כמות הדרישות שיש לשולטים/שולטות (ושולטות, אללה יסטור לא מאחל לאף בחור להיות נשלט בהינתן הכוח שוק שלהן) מעבר לזה שהיא מופרכת, היא משהו שרוב האנשים הרגילים לא עומדים בזה. 

קחו לדוגמא את כל הקונספט של עבדי ניקיון/הסעות, ותסלחו לי על הכללה כי לא ראיתי אף בחור מפרסם פה חיפוש אחר שפחות ניקיון או הסעה, מדובר בשולטות שמחפשות מי שינקה להן את הדירה המתפוררת והבזויה שלהן כי להן אין זין לעשות את זה.

איפה השליטה העצמית? איפה המשמעת? איפה תכונות האופי הנעלות? 

אני טוען שזה בכלל לא רלוונטי, שכל העניין של ההוא ששולט בהיא או היא ששולטת בזה, מבוסס על חרמנות בלתי תלויה של 2 הצדדים שכל אחד הנמען של השני. להלן מהצד של השולט :" בא לי לדחוף לה זין לגרון עד שהיא בוכה בזמן שהיא כפותה" צריך להתקיים באופן בלתי תלוי לתחושת הנשלטת "בא לי שהוא ידחוף לי זין לגרון עד שאני אבכה בזמן שאני כפותה", וVice Versa לשולטת - " בא לי לשבת לו על הפנים עד שהוא נחנק ולתהעלל לו בבולבול", ומהנשלט :" בא לי שהיא תשב לי על הפנים עד שאחנק בזמן שהיא מתעללת לי בבולבול". 

אז פשוט תזדיינו איך שאתם מבינים... אל תעשו השלכה לגבי תכונות אישיות נעלות שיש או אין לכם. 

מה הקאצ'?

שיש פה כל מיני סוגים של פסולת אנושית, שמנסים להצדיק את חדולת האישים שלהם באצטלה של סאדו. זה שהם לא מסוגלים להביא את עצמם למצוא עבודה, הם לא יכולים להרשות לעצמם מנקה או רכב. אז פתאום כל העסק הזה נשמע להם מושך, זה פותר להם את הקונפליקט של :"אני נהדרת אבל אני לא מסוגלת לעשות כלום בעצמי" בצורה נוחה, קלה ומתחמקת. עצם זה שאתה לא יכול לפתח אניטימיות נורמלית עם נשים, לא אומר שאתה נעלה או אחר מהן, אז מין מנוכר זה אופציה זריזה ונוחה לכאילו שולט לתחזק את התדמית שלו לגבי עצמו בעולם "אני טוב מאחרים". 

בקיצור, חרטה. 

בפעם הבאה, למה גם לנשלטים יש ציפיות הזויות.

 

 

קרשנדו​(נשלטת) - יש הרבה שולטים שאוהבים לראות את הכלבה שלהם מנקה ומסדרת להם את הבית ויכולה להבין למה שולטת נהנית לראות את העבד/העבד בפוטנציה שלה (במידה וישקיע) עובד בפרך כדי לרצות אותה ולזכות לנקות את האבק שלה. כשאתה מתאר את הדברים שלך, זה נשמע כמו נטו ניצול חד פעמי ושטחי ומשהו שאין כבוד בו מ2 הצדדים, מה שאני חושבת - שלא באמת כך.
לפני 5 שנים
הפלצן בשדה השיפון​(אחר) - זה כדינמיקה זוגית. לא כקריטריון חיפוש לקשר זוגי/בדסמי. אני אוהב לקחת נשים איתי לטבילה באגם טחינה, את לא תראי אותי מגדיר את זה כתנאי סף לקשר איתי. או שאולי כן?
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י