בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אצל העיראקי

אצל העיראקי תבוא הגאולה
לפני 11 שנים. 4 במרץ 2014 בשעה 16:24

יושב ומהרהר לי; משהו יושב על קצה הלשון. קשה לי להצביע בדיוק על מה.

 

אישה יפה, יש.

תואר, יש.

עבודה מכובדת, יש.

בית, יש.

רכב, יש.

כלב, אין(היא אלרגית).

 

יתכן שזה הכלב, אבל משהו בפנים אומר לי שזה לא הנבחן הקטן.

עוד מעט יגיעו המחוייטים, ואני אצטרך להתהדר למענם. מעין משחק קבוע מראש שכזה. אנחנו מנסים למכור את מרכולתינו, הם מעוניינים לקנות - אנחנו מזמינים אותם למסעדה יוקרתית, והם חוגגים על חשבונינו ומתלוננים על כך בשפה זרה. לפחות אני לא צריך לקחת אותם לכותל.

שוב אותם גינונים, שוב אותו חיוך מזוייף. אותו משחק ישן.

מדי פעם זה קורה לי - אני נשען על הכיסא, ונזכר בימים יפים יותר: פחות מחוייטים, פחות אקסטרהוגנתים, ויותר פשוטים ויפים. נזכר במילואים, נזכר בחומוס, נזכר בימים המאושרים האלה שהעייפות הקיצונית השתלבה לה עם לכלוך, בוץ, דמעות, דם, פשטות, ענווה והכל לא בשבילנו - הכל היה בשביל אחרים.

אהבנו את זה ככה, זה עשה לנו טוב.

שעות של בדיחות "אמאש'ך" בגולם - בגשם, בבוץ, מה זה משנה. "אמאשלו" שמרה עלינו שפויים ובטוחים. את החלק הזה באמת שרדנו בזכותה.
בשלב מאוחר יותר, כשכבר נאלצנו לספור את רגל שמאל מאות פעמים, בטיולים שקטים וארוכים בשעות ליל, רעבים ומטונפים, לבד, כבר לא הייתה לנו את "אמאשלו" שתשמור עלינו - אנחנו היינו צריכים לשמור עליה, מעין אבולוציה משעשעת שכזו. לא היה לנו יותר מדי, מלבד רצונות וחלומות.

נהננו להתלות על אילנות גבוהים, זה בכלל מה ששמר אותנו שפויים באותה תקופה. אבל בתוך תוכינו ידענו שטוב לנו - שבחרנו נכון.

והיום? מלבד מפגשים של אחת לכשנה בערך, מלאים בקוריוזים ובסיפורים מצחיקים, אין יותר מדי, לצערנו. כל אחד בבור שלו, בקבר המודרני שהוא חפר לעצמו. כולנו מחוייטים, מי יותר ומי פחות, לכל אחד כבר יש את הדרך שלו, את המקצוע, את האישה והבית שלו. יש לנו הכל, אבל אין לנו כלום.

גם היום אני אצטרך לחייך בנימוס, באותם בגדים שמחניקים קצת את הנשמה, לעמיתיי ממדינה אחרת. גם היום, אחרי שיזכו לאכול ולקטר על חשבון הברון, אצטרך לחייך אליהם ולצחוק איתם - צחוק עסקי, מעט מזוייף.

מכר שואלים "how are you doing?", וחבר שואלים "how is your mother doing?".

כנראה שזה ככה, בגיל ובשלב מסויים בחיים. כיף להתרפק על מה שהיה.

גם בגיל 50, נשאל לשלומה של אמא של חברינו - בחוסר טאקט, ובהומור ילדותי ומפגר. רגע לפני שנחזור לחיים שבנינו, ולזכרונות ששכחנו.

בפנים, תמיד נשאר ילדים, תמיד ישאר הטעם של פעם.

תמיד נזכור מאיפה באנו.

תמיד תשאר אמאשלו, גם אם אנחנו כבר לא זוכרים אמא של מי, התחילה את כל זה.

לפני 11 שנים. 14 בדצמבר 2013 בשעה 19:11

כל הסערה הזו, כל גשם הזלעפות הזה, נתנו את אותתיהם בי..

 

הייתי חייב לצאת ולרוץ, להריח את האדמה הרטובה, את החורף הקצר שלנו.

מאוד נהנתי, יש לציין..

ואז בדרך חזרה, נפל חלון במרחק של כמעט יריקה ממני..

 

אתה יודע, אני מאמין בך, ואני מודה לך מקרב לב על ההזמנה, באמת.

אבל בחייך, יכולת לשלוח לי איגרת, או הזמנה בדואר לגן עדן.

אני מבין שאני חסר שם, ואני מבין שפולי, איינשטיין, ספי ורבים אחרים וטובים ז"ל צריכים עוד עיראקי לדאחקה, אבל בחייך. יש דרך ויש דרך לזמן.

זמני עדיין לא הגיע, למזלי ולדאבונם של מקצת, יש לי עדיין עוד הרבה לתרום וללמוד, ולכן..

אודה לך, בנימוס, אם בפעם הבאה, תסתפק בגלויה. אפילו אגרת מזמרת.

בכבוד רב,

העיראקי שכמעט נפל עליו חלון.

 

(אתם רואים למה אוהל בטיחותי יותר? :))

לפני 11 שנים. 7 בדצמבר 2013 בשעה 19:54

אחח יא אריק.

בחייך, יא אריק, ככה נטשת?

ככה נוטשים, חבר?

אמרתי לך, סע לאט, קח את הכל באיזי. כמו פועל בניין בסן פרנסיסקו, על המים.

אתה יודע אריק, אתה יודע לכמה מאיתנו כופפת את הבננה? מאז עוזבך, הפאטמה נשארה מיותמת ממגע. אתה יודע כמה מאיתנו מרגישים כאילו שעקרו להם חתיכה מהלב, יא אריק?

אבל אתה יודע, כל סוף, הוא התחלה חדשה. כל סוף הוא התחלה חדשה, יא סחבי. ואתה, חבר יקר, אתה סוף שיהיה לי קשה מאוד להתחיל אחריו.

אתה יודע מה זה, יא אריק, מה זה להתחיל ככה, בלעדייך? אתה היית שם מאז ומתמיד, אתה היית שם ועזרת לי, הנחת אותי. לימדת אותי ענווה, מהי.

לימדת אותי שלא צריך לחכות שמישהו יתנהג אליך יפה, לא צריך לקוות לכך אפילו. לימדת אותי תמיד להיות שם בשביל אחרים, ומי שראוי, מי שראוי יזכור שהיית שם בשבילו.

אתה יודע מה זה יא אריק? אתה יודע איזו חוכמת חיים זו? אתה יודע כמה חוכמה צפונה במילותיך, בהגיגך, אה יא אריק?

ככה, אתה שולח אותי, בגילי, ואידך זיל גמור? מה אתה מג'נון?

היה לי עוד המון ללמוד ממך, ולך היה המון מה ללמד, אותי, אותם, את כולנו, יא אריק. אתה היית מורה ומדריך בחסד, לרבבות, שבלי משים למדו ממך המון.

ככה אתה נוטש? אמרתי לך, אתה עיראקי אתה. שב, שתה קצת עראק, תרגע, תתרווח, לאן אתה ממהר ללכת, לאן אתה ממהר להגיע, מה אתה מג'נון? סע לאט אומרים לך, סע לאט.

אתה יודע, אתה יודע שחלק נכבד מהחול מסביב לאוהל שלי, הגיע תודות לך יא אריק? אתה יודע שהאוהל הקטן והמזופט, והאישה היפה, והגמל והכבשה הגיעו תודות לך?

אתה בכלל מתחיל להבין מה זה אומר, יא אריק? אתה עשית הכל בשקט, בענווה, בצניעות - בניגוד מוחלט למה שהולך היום.

איתך אריק, יכולתי לשבת שעות לכוס קפה שחור מהביל, אסלי, מול החול הלוהט, רק לשבת ולא לעשות כלום? גם משתיקתך, יא אריק, למדתי המון, אולי אף יותר מדבריך.

 

והנה מגיע החורף, יא אריק, הנה מגיע החורף.

ואני כאן לבד.

כאן לבד, עומד לפרק את האוהל, עומד לתרום את הגמל, את הכבשה ואת האישה.

הם שירתו אותי נאמנה, יא אריק. אבל אתה יודע איך זה, בחורף הכל נגמר, ומתחיל מהתחלה.

בתערף יא אריק, בתערף כמ סעידתי? רייח פין, לי בסורע? עלה מחלק יא אריק, עלה מחלק.

 

אם אל אביב, שם מעבר להרים

אם אל אביב, נודדות הציפורים

 

אתה יודע מה עשית לילד קטן עם המילים האלה, יא אריק?

יום אחד, אני גם אהיה שם.

 

אבל זו שעתנו להפרד, יא אריק,

לך, לך לבד
לך תהיה שוב נע ונד
לך חפש מקום שיהיה אחד
לך לבד
לך תהיה שוב נע ונד

וזה בדיוק מה שאני אעשה.

האוהל כבר לא יהיה אותו הדבר, האישה גם לא, והגמלים והעזים יהפכו למעדן.

אבל דבר אחד יהיה שם, יא אריק

החול. החול יהיה שם, והוא לא יזוז משם לעולם. הבנת יא אריק?

לעולם.

 

תודה לך.

לפני 11 שנים. 23 בספטמבר 2013 בשעה 7:53

העיראקי הולך לגדל שפם, לשנות את שמו למנואל ולהשתתף בטלנובלות סוג ז', בויוה. ביומיים שלמים למדתי טלנובלות על בוריהן. לא רק שיצא לי להתרחץ באופרת סבון, אלא כרגע נדמה שאיזה חכמולוג לקח צמר ברזל ודאג לרחוץ ולשפשף אותי בחרא הזה.

זה קטע כזה בטלנובלות, הריטואל חוזרעל עצמו - כל הזמן, למעט שינויים קטנים, ועדיין תופס אותך בביצים ומפתיע מחדש.

היא מחבקת אותך, אומרת כמה היא מתגעגעת ורוצה אותך, בום בום בום, היא מחבקת לך את הרגל, מחייכת חיוף מזוייף כמו של מישהי שדחפו לה אקדח לתחת וביקשו ממנה לעשות סטנד אפ.. אתה שואל אותה מה קרה, "לא חשוב, לא חשוב".
אתה לא תפקיר אותה, בטח כשהיא בידיים שלך, ואז אתה מתעקש..

כמו בדיחת טוק טוק מזדיינת כזאת, שאתה לא רוצה לשאול מי שם, אבל בסוף אתה נופל לתוכה.

ואז.. אתה השטן עלי אדמות! אתה הרסת אותה, שינית אותה, פגעת בה, הפכת אותה לילדה רעה, גרמת לה לעשות דברים שהיא לא רוצה, אתה לא אוהב, לא אכפת לך ממנה, אתה לא מחבק אותה - כשהיא בין הרגליים שלך מכורבלת, אתה לא זה ולא זה ולא זה.

ואז היא נרגעת, ונרדמת, כל כך שלווה, חמודה ובטוחה.
וכשהיא מתעוררת, היא נושקת לך, מספרת כמה טוב לה איתך, כמה כיף לה שאתה שם כדי לשמור עליה, כמה היא צריכה אותך, איך היא נהנת להיות החתלתולה הקטנה שלך - אוטופי להחריד.

ואז היא מתחילה לנסות לפתוח את הג'ינס עם השיניים ועם ידיים מאחורי הגב. כמו שאתה אוהב..

 

טוק טוק,

אתם מתים לדעת מי זה, תודו

 

ושוב חוזר הניגון הבן זונה.

 

דחיל ראבק, אני בסוף אתפור לה את השפתיים. יש לה זוג שפתיים שמישות ויפיפיות, בשביל מה היא צריכה עוד זוג?

לפני 11 שנים. 21 בספטמבר 2013 בשעה 10:39

אני יושב לי בבית, בשקט שלי, מול הקפה שלי, נרגע. עוד יום שבת, עוד יום שקט. אני מתחיל פתאום לשמוע מוזיקה מוזרה, בוקעת מבעד לחלון. מה יעשה עיראקי טוב בסיטואציה כזו?
יצא, יצא עם כפכף.

אני יוצא ורואה שלושה ילדים, ספק בני נוער, יושבים בתחנת אוטובוס. כל אחד מהם מחזיק בסמארטפון, וכל אחד מהם שומע מוזיקה אחרת בפול ווליום - וכך יוצא שלמעשה הטלפונים מתחרים ביניהם מי יעשה כאב ראש גדול יותר לשכנים. האחד שומע מעין מוזיקה אלקטרונית שנשמעת כמו כמו מחשב שעבר לבוטומיה, השני שומע מזרחית, והשלישי, כדי לתבל את זה, שומע מוזיקת פופ.
מילא הטמבלים הקטנים מחכים לאוטובוס ביום שבת, אבל למה להודיע על זה לשכנים?

נזכרתי במשחק הזה, עם הציפורים, שרוצות לזמבר את החזירים המכוערים. ניסיתי לכוון את הכפכף עליהם, באופן שיפגע בשלושתם, אבל לדאבוני לא הצלחתי. אני בטוח שבעיראק עוד עמלים על פיתוח כפכף מונחה מטרה, אבל עד שזה יעלה ארצה..

מכאן לכאן, נזכרתי בעבר, בתקופות יפות. פעם לא היה לנו טלפונים, סמארטפונים, ציפורים שמנסות לפגוע בחזירים עם שפם, וכל השטויות האלה. פעם התלהבנו משטויות כמו סנייק, קומץ פיקסלים שרודף אחרי פיקסל במסך. ולפני זה? לפני זה שיא הטכנולוגיה הייתה הטטריס.


ואז אני נזכר בך, בטטריס שלי. גם אני ידעתי לשחק בטטריס. ברמה הקלה, ישנן רק שלוש נקודות חיבור - בפה, בכוס ובתחת. אולם, לכל אביזר יש ייעוד יחודי, שאם בטעות יתחבר בטעות למקום הלא נכון, עלול לגרום לפסילה - אי נוחות במקרה הטוב, בחילה במקרה הפחות טוב וזיהום אם באמת לא היה לנו מזל.
ככה היינו משחקים לנו, כמו חובבנים. עם הזמן, למדנו לאתגר את עצמנו, ועברנו לתלת מימד - הרבה לפני שהטכנולוגיה הייתה זמינה לכך. היינו די פרימטיביים, לא הזדקננו לשום אביזר טכנולוגי, למעט חבל מתאים ונקודת עיגון - ככה, למעשה, המצאנו את הטטריס התלת מימדי הראשון. הוא היה הרבה יותר מאתגר וכיפי לשנינו. עדיין היו שלוש נקודות חיבור, אבל הוואריאציות השתנו, ועמן רמות הקושי.

אני מעולם לא נפסלתי בטטריס, כפי שאת יודעת. אני, בתור עיראקי, שמרתי לי קלף מנצח. היה לי כלי מיוחד, שהיה יכול להתחבר לכל נקודת חיבור, בכל זמן נתון, בכל רצף אפשרי. כלי פלאים שנתן ייחוד מסויים לטטריס. לא זכור לי שבגרסה האלקטרונית אחת החתיכות ניסתה להשתפד על זו שסמוכה לה. הכלי הזה נתן חיים לי ולך, והפך את הטטריס להרבה יותר מעניין, לשנינו - ורוב הסיכויים שגם לשכנים.

ומה היום? זה שומע ליידי קקה, ההוא שומע מיקס של חריקת בלמים ושריטת לוח ישן, וזה שלידו סתם קוקסינל. הם לא יודעים מה הייחודיות של הפשטות, ההרבה שבמעט. הם עוד ילמדו, אני מקווה.

ומה בפוסט הבא? חמש אבנים - הגירסא העיראקית.

 

שבת שלום ומבורכת לכולם.

לפני 11 שנים. 20 בספטמבר 2013 בשעה 14:26

אני, אעבד, גמ'יל וחליל(בסיפור הזה, אין מוסטפה) ישבנו לאכול גלידה, אחרי ריצה משותפת.

כבר התרגלו שאנחנו מגיעים לשם כאחת לשבוע, מסריחים ומיוזעים.

בהתחלה שאלו אותנו אם אנחנו פועלי בניין, אבל עם הזמן הם התרגלו לנוכחתנו, ואפילו היינו מקבלים צ'ופרים מהברמנית של הגלידה.

 

בזווית של העין, ראיתי, בספק בית קפה ספק שייק בר סמוך, בחורה יפה שמכינה קפה שחור על להבה, ומוזגת לפינגן, כמו בת כפר.

היא עשתה את זה בכזאת מיומנות, בכזאת השקעה, בכזו דיקציה - מבחינתה, הקפה היה הכל, לא עניין אותה לקוחות או זמן, היא כולה הייתה בקפה.

הסתכלתי עליה, מסנוור מהשקעתה הרבה - לא בלקוח, אלא במה שהיא עושה, על הצד הטוב ביותר.

ניגשתי לעלמת החמד, ושאלתי אותה אם היא עושה את הקפה עם סוכר - היא חייכה ואמרה שקפה שחור עם סוכר זה לכוסיות, וטוב שלא ביקשתי אספרסו עם כוס מים בצד. חמודה.

ישבנו ופטפטנו קצת. בחורה שסיימה תיכון, בשלב ביניים בחייה - יודעת שהיא לא יודעת, ולא יודעת שהיא יודעת, כולה מבולבלת ומפחדת - אך עם זאת, מחכה בקוצר רוח ללא נודע. תכונה מאוד מעניינת וראויה להערכה.

 

מכאן לכאן, הזמנתי את הכוס קפה שלי, והתיישבתי עם החבר'ה, שהסתכלו עלי כאילו שנפלתי מכוכב לכת סמוך - שותה קפה שחור בשיא החום, כמו איזה עיראקי.

הסתכלתי על הכוס קפה, ובין שלוק לשלוק, התחלתי להזכר בזה, שוב, מחדש.

היא הייתה ילדה יפה, הכרנו ביום שהייתה בת 17, ובסוף השיחה כבר נהפכה ל18. הייתה ילדה מעניינת - אהבה לאתגר את עצמה, היא חשבה שהיא מחפשת את האתגר ואת הדבר הגדול הבא, אבל בעצם עשתה הכל כדי לברוח, בעיקר מעצמה. הכאב שחיפשה, הגיע ממקום של חוסר יכולת להתמודד, בעיקר עם עצמה.
הילדה הייתה מקלונת, בסף התחתון של הBMI התקני. היא טענה שהיא שמנה. היא שנאה את עצמה, כל כך שנאה את עצמה. היא חשבה שהיא נהנת מכאב, היא חשבה שזה עוזר לה להתגבר, אולם למעשה היא רק ברחה, מעצמה. כמו בסרט ראן לולה ראן, כל פעם מקטע אחר שדומה לקודמו, כל פעם אותם מאפיינים, וכל פעם אותה הטעות.
היא הייתה אמיצה למול דברים שהכירה, לא היה לה מושג קלוש איך להתמודד עם הבלתי נודע.
היא לא התרגשה מצביטה בפיטמה, גם לא מחניקה רגילה, ובטח שלא מצביטה בירכיים. זה היה רגיל לה. זה היה טבעי לה. ככה היא ברחה.
בין אדי הקפה, בין הבועות המתפצפצות, נזכרתי ברגע שהבינה שלא נוח לה, כאשר כיסיתי את עיניה, אוזניה וידיה, כאשר גרמתי לה לאבד כל אחיזה לקרקע. אז נוצר הסדק הקטן, הכאב כבר לא היה מוכר ונעים, אלא היה מעט מציק, והיא לא ידעה להתמודד איתו. מהר מאוד הכאב הפך לכאב מייסר, ולא בגלל עוצמתו - אלא מפני חולשתה להתמודד עם הלא מוכר.

נזכרתי בתחנוניה שאכבה עליה סיגריה, בין לגימה ללגימה. נזכרתי בזעקותיה המחרמנות. זה היה כאב מחרמן - עבורה, מאחר והיא הייתה רגילה לכאב כזה, להרגשת חוסר האונים, למקום הנוח שבמצוקה.
תמונות מרצדות, כאב, תחינה, מצוקה, משבר. הרגשתי את הגרגיר הראשון בקפה.

הסרתי ממנה את כיסויי העיניים, הכפפות וכיסויי האוזניים. היא ניצבה בפני מראה. עירומה, חבולה, מושפלת וזועקת. חופשיה. היא לא ידעה איך להתמודד עם חופש, היא לא ידעה איך להתמודד עם אושר או שמחה. עמדתי מאחוריה, נשכתי את צווארה והורתי לה לאונן, כאשר היא מסתכלת במראה. התחלתי ללחוש באוזנה שתתתמקד בבטן שלה, היא ניסתה לברוח ולא היה לה נעים, באמת שלא היה לה נעים. הגברתי את עוצמת הנשיכה, היא רעדה ובכתה. הדמעה הראשונה היא תמיד המרגשת מכולן.
צבטתי את פטמותיה, והורתי לה להמשיך להסתכל על ביטנה, בזמן שהיא מאוננת. המשכתי למתוח, לסובב ולצבוט את פטמותיה, בבד בבד לכך שחפרתי את בשר פטמותיה עם ציפורני. היא התחילה להסתחרר. זה התקרב.

מי מאיתנו מסוגל לשתות את הנוזל עם שאריות הגרגירים בקפה השחור? תמהיל המרירות המרוכז, זה שנשאר לו בתחתית הכוס. המקום הלא נוח של כולנו - חוסר היכולת שלנו לדחוף קצת יותר, כשכבר לא נוח וקשה.
והיא? בראשי היא עדיין צורחת וזועקת. אני רואה את הזיק הזה בעיניים שלה, בין דמעה לדמעה. היא מחורמנת. החופש וחוסר החופש מתעתעים בה. היא מתקרבת.
היא גומרת בצעקות, ופולטת מעט נוזלים על המראה. אני ממהר לדחוף את ראשה למראה, מנחה אותה, נותן לה להבין לבד את אשר עליה לעשות. היא מלקקת, ומנקה את המראה. רוקה טשטש את בבואתה, מחזה מעניין של שילוב בין שלמות לחוסר שלמות, איזון מעניין שכזה, איזון שהתקרבנו אליו.
נשקתי לביטנה, והיא מיהרה לחבק את רגלי, כמו ילדה קטנה שמפחדת להשאר לבד, מפחדת מהלא נודע. לא כי היא לא יכולה - כי היא לא רוצה.

נשקתי לראשה, והיא חייכה לי, ילדה קטנה וחמודה.

ומה זה קשור לקפה שחור?

הם אוכלים גלידה, בזמן שאני, העיראקי, שותה את הגרגירים של הקפה השחור, מול מבטם המשתהה.


הם לא יבינו. הכל בתוך כלום, מתוק בתוך מר. חוסר היכולת שלנו לעשות להתגבר על האי נוחות ולעשות את מה שרצינו עד הסוף, על הצד הטוב ביותר.

 

כמו פאטמה שמכינה קפה,

לעיראקי.

לפני 11 שנים. 20 בספטמבר 2013 בשעה 8:08

"אני לא רוצה להוציא בך את העיראקי, אבל...". ברגע הזה היא הוציאה בי את העיראקי. יש משפטים שלא אומרים לעיראקים. בשלב הזה התחלתי לחפש.

"חמדתי, איך אפשר להוציא מעיראקי את העיראקי? זה לא הגיוני", המשכתי לסרוק עם העין ולחפש את הכפכף, "אם משהו על ליבך, ספרי לי אודותיו".הנה, מצאתי את הכפכף.

"פנינות של חוכמה יוצאות מפיך, חמדתי, אל תבלמי את מחשבותייך לעולם". היא חייכה והמשיכה לדבר.

בהפתעה, דחפתי לה את הכפכף לפה, וביקשתי מחמדתי להמשיך לדבר. כרגע מילותיה נשמעו כמו ספק יללות, ספק נביחות, ודבריה נשאו חן בעיני.

"אל תפסיקי לדבר".

סיככתי את ישבנה, וחדרתי אליה. היא זעקה ופלטה את הכפכף מפיה, אך מיד תפסה אותו עם שיניה.

נשארתי רגע, עמוק בתוכה, כמו שהיא אוהבת, ומשכתי את פיטמותיה, סיבבתי וצבטתי. היא צרחה, אך לא הפילה את הכפכף מפיה.

בת 66 נעליים, היא כבר למדה לא לתת לי סיבות.

התחלתי לנוע בתוכה, ואט אט הגברתי קצב. מהר מאוד היא צרחה, עם הנעל בפיה. ניכר עליה שהיא נלחמה, בעיקר בעצמה, לא לפלוט אותה. נענתי לאתגר.

תפסתי את עורה, סמוך לצלעותיה, ותקעתי בו את ציפורני. הגברתי את הקצב. היא זעקה, ופלטה את הכפכף. חייכתי.

המשכתי לזיין אותה בתחת, כאשר ציפורני צובטות בעורה בחוזקה. היא הפילה והרימה את הכפכף מספר פעמים, מנסה לא לאכזב אותי, אך יודעת מראש שמאמצה עתיד לכישלון.

יצאתי מתוכה בהפתעה, ונעמדתי מולה.

היא היישירה מבט אל עבר עיני. ניכר עליה כי הייתה מבולבלת ומסוחררת, לא כל כך איתי.

אבל מה, היא נראתה מעולה ככה, כל כך חמודה, כואבת, עם כפכף בפה. אני בספק אם היא יודעת למה, או אם היא מצליחה להעריך את הסימליות שבכפכף.

הוריתי לה לעמוד, והיא הבינה לבד שדיר בעלק תעז לשמוט את הכפכף.

"ידיים מאחורי הגב". היא כבר מכירה את הנוהל, היא שמה את ידיה האחת על השניה, ומותחת למעלה עד למצב של חוסר נעימות.

התחלתי לסטור לישבנה, לשרוט את גבה, לצבוט את עורה, ואף למשוך בשיערה, סמוך לקרקפתה. מיותר לציין שהיא זעקה, את כל האוהל היא הרעידה, והפלא ופלא, הכפכף נפל.

השכבתי אותה, דרשתי ממנה למתוח את ידיה לאחור, לאחוז בכפכף בעור שיניה, וכך קישטתי את גופה היפה באטבים, בשני קווים מקבילים.

אוננתי לה, חזק. זו הרגשה מיוחדת, כשהיא על סף איבוד הכרה, וכל גופה בוגד בה, כאשר תודעתה מתעתעת בה, כאשר עיניה משקרות לה. האנרגיות שלה עוברות אלי, אני מרגיש אותה.

הנה זה בא.

היא קוראת לזה "מעגלים", כשעיניה דומעות, וראייתה הופכת למטושטשת. היא רואה "מעגלים".

ואז היא משפריצה.

עלי, עליה, על האוהל, היא לא דופקת חשבון.

לקחתי את הכפכף, מרחתי והספגתי את נוזליה בו, והיא ישר ידעה מה לעשות.

יש בזה משהו מאוד סימבולי ויפה  - כלבות וכפכפים.

 

היא הוציאה את העיראקי, אני הוצאתי את הכפכף.

 

האוכל מוכן.

לפני 11 שנים. 20 בספטמבר 2013 בשעה 7:11

בין גרגיר חול אחד למשנהו,

במדבר קסום,

בין הקקטוסים,

מסתתר לו אוהל,

שם מסתתרת לה פאטמה על ארבע.

 

מאחורי הפאטמה, מסתתר לו העיראקי.

 

נעים להכיר.