שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

רסיסי שליטה

מחפש לצלול לעומק.
לפעמים נהנה גם לשחות ברדודים.
ואם זה מתאפשר, אז גם לכתוב על זה.
לפני שנה. 14 בינואר 2023 בשעה 11:14

גדול על הזמן הפנוי שלי לכתוב כל יום, אבל יש שם כמה שאלות מעניינות ואני בתקופה של התפיידות מסויימת מפה אחרי שנה וחצי שבה הכלוב היה חלק משמעותי בחיים שלי, אז אעשה בינג׳ על מה שאספיק, סוג של סיכום (ספק אם היתה שנה וחצי בחיי שבה עבר עלי כל כך הרבה בכל כך מעט זמן)

 

1. מה הזהות הקינקית שלי? 

נשלט. לחלוטין. מהרגע הראשון זה מה שתמיד מתעורר בי מול נשים. לא מול כולן, מול חלק זה נכבה אחרי שהיה דלוק, מול חלק זה מתעורר אחרי שהיה כבוי. אבל תמיד התשוקה היא לסגוד ולכאוב. אף פעם לא הצד השני - הוא לא קיים בי. 

 

2. קינקים מרכזיים

אוהו, יש הרבה. אבל אם יש שילוש קדוש של דברים שתמיד מציפים לי את המוח בתחושות הכי מלאות ושלמות שהורומונים ונוירונים יודעים לייצר (הכל בסוף זה כימיה וחלבונים שמשפיעים על חלבונים אחרים עד שמתים והכל מתפרק ונרקב ורק אנחנו מפוצצים על זה מילים גבוהות מדי)

ובכן, אם צריך לבחור שלושה קינקים מרכזיים אז יתכבדו ויעלו הזוכים הבאים:

מכות - פיזי, אגרסיבי, כמה שפחות כירורגי. לא אוהב מחטים, פחות אוהב את האביזרים המגוחכים שמשתמשים בהם לפעמים. ואם כבר אביזרים ולא ידיים אז שיהיה חייתי יותר - הצלפת שוט, טפטוף מאסיבי של שעווה.

אבל אין כמו מכות, כמו אז בבית הספר. ולהפסיד, ולאבד שליטה,  לאבד אותה לך. חוסר אונים ושליטה שנוצרים דרך מגע ישיר ואגרסיבי של גוף בגוף. 

כפות רגליים - נכתב על זה אינסוף, הפוזיציה האולטימטיבית. הפטיש המושלם, האיבר הכי מטריף בגוף של אשה (נראה לי, בחירה לא קלה)

ומה אני עושה בחורף כשאני בדייט? אללה יסתור. יוסטון יש לנו בעיה.

אוהב את הפטיש הזה פראי ותשוקתי, ואוהב אותו שירותי ונעים. לאחרונה התחלתי להבין שכשאני במוד השירותי והרגוע יותר אני מעניק מסאז׳ים לא רעים בכלל, במוד הראשון זו בעיה קלה.

פטיש נלווה - הרגע בו אני יורד על ברכיים מול מישהי. שלמות

ריח - ריח גוף. לא תמיד יש, לא תמיד כשיש הוא כזה שמבעיר אותי, אבל כשזה קיים אני מכור. ותעיד וויצ׳, אותה אחת שהייתי שייך לה עד כמה מכור הייתי.  

האם הקינקים האלה יכולים להתחבר יחד? ובכן, לפני חודשיים מישהי מדהימה, עם ריח גוף לא מהעולם הזה, מתאמנת שנים ועם כוח פיזי לא מבוטל (למרות שעדיין נאסר עלי להשתמש בידיים מה שטיפה פגם בריאליות של זה) הורידה אותי לרצפה בהתגוששות ואילצה אותי לסגוד ככה לרגליה.

זה היה הרגע הכי מטריף שחוויתי כנראה. וואו. שילוב של כל השלושה. התגלות.

תודה לך, אגב. את לא פה בכלוב אבל תודה על הרגע הזה שיישאר איתי לנצח.

 

3. גילוי ראשוני.     4. רמזים מטרימים

הגילוי והרמזים תמיד היו שם בתהליך ארוך ואיטי החל מגיל 4-5 ולתוך בית הספר היסודי כשכל קטע מסרט מצוייר/ספר/חדשות שבו היה רמז לשליטה נשית הצית בי סקרנות פראית. סקרנות שלא ידעה שובע כיוון שלא ידעתי מה מסקרן אותי פה, ולמה. כמו גירוד בנקודה נסתרת בחיך או בגב שאתה לא מצליח להבין איפה היא כדי לגעת בה.

זה שם, זה היה שם מאז שאני ילד קטן. אבל לקחו שנים עד שהבנתי מה הצורך הזה 

 

5. חוויה ראשונה

יש כל מיני חוויות ראשוניות. אבל בתכלס אם מדברים על שליטה ממש - זו וויצ׳. אחרי כמה גישושים לא מוצלחים פה בכלוב, היא האחת ששלפה אותי מפה בעדינות אי שם בסוף 2021 קצת אחרי שהתחלתי להכנס לפה וירתה בי חץ מורעל כמו ציידת מיומנת על טרף חסר ישע.

ואיזה רעל מתוק זה היה. ארבעה חודשים שיילכו איתי תמיד. כמה קסם היה שם, כמה חמימות של חורף ושל סדיזם כואב ומקרב ואוהב ומתוק וכמה נהדר היה לשרת אותך. ולפעמים כשאתה מחפש ומחפש ומנסה ולומד עוד ועוד על מה לא מתאים לך פה ומה לא מושך אותך, צריך מזל בחיים ליפול על הדברים שילמדו אותך מה כן. תודה וויצ׳ על הזמן הזה שכמו נלקח מחלום ישן ונפלא.

 

6. צעצוע אהוב.

די מתבקש - אני. כשמישהי מבינה איך לשחק. 

ובכל זאת - ציפורניים. על הגב שלי, שורטות ומייסרות. כשיש את זו שיודעת להכאיב, ומסתבר שצריך לדעת. ציפורניים וידיים זה יותר טוב מכל האביזרים בעולם. 

וגם גרב. אחלה צעצוע

 

7. פנטזיה מעניינת. 

יש המון, רובן לא יכולות להתקיים במציאות ולא באמת הייתי רוצה שיקרו במציאות והן רחוקות מאד מ״שפוי בטוח ובהסכמה״

בגזרה המציאותית יותר היה מוח סדיסטי מרתק שנתקלתי בו בעבר פה ובמציאות, ולא הייתי רחוק מלהקשר על ידיה, מה שלמרבה הצער דעך לו לאיטו ולא קרה ונשאר לנקר לי בראש בחוזקה. 

ועוד אחת שנתקלתי בה לא מזמן באיזה אירוע וברגע של חוסר זהירות ואלכוהול זיהתה בי את זה ואני זיהיתי בה. ועד שניפגש שוב המוח שלי לא מפסיק לרוץ ולחשוב על מה אולי יקרה שם.

וישנן אלו שהגשמתי, קרו בזמן הזה כמה דברים שלא הייתי מאמין שיקרו לי עד לפני לא הרבה זמן.

 

8. תמונה או אמנות

שעווה רותחת מציירת על גב, ציפורניים משאירות חותם אדמדם על בשר כואב. חבלים. גם סוג של אמנות.

9. שיר בדס״מי.

את חירותי(כן העתקתי ממך), פנקס הקטן, ״מבול״ של קרן פלס. ולא רק בגלל משחק המילים הפוטנציאלי של: ״אני חוטפת כמה שרק אפשר וטוב לי״

יש לא מעט

 

10. גבולות קשיחים

פורסד בי זה הדבר היחיד שאני יכול לומר בבטחון שלא יקרה לעולם ושלא רואה איך אני משתתף בו.

חדירה. מעולם לא ובספק אם אי פעם ארצה, בין השאר תודות לאחת כלבה שניסתה לעשות את זה בכוח כשהייתי קשור עוד כשהייתי צעיר דתי ביישן ומפוחד. מזל שהיה לי מספיק כוח וחופש תנועה כדי להצליח להעיף אותה ממני פיזית. 

אבל פה אני יכול להבין את הקינק ועם חיבור ממש ממש ממש עמוק (בחירת מילים מכוונת) אני יכול לדמיין את זה קורה יום אחד. הלוואי שקיימת זו שארצה לעשות את זה איתה.

 

יאללה. זמן לשנ״צ.

 

Shish​(שולטת) - חדירה אליך או חדירה שלך אל מישהי?
לפני שנה
Shish​(שולטת) - ביאסתי אותי. שאלתי את השאלה מסקרנות מבלי שחשבתי על זה שהתגובה שלי צריכה להיפתח ב - מאמינה לך. אתה מתאר פגיעה, ואתה לא הראשון שמתאר כזו באוזניי. מאמינה גם לך.
לפני שנה
--Nir-- - היי זה בסדר אין לי כללים לאיך צריך להגיב לקטע הזה

וחדירה אלי.
https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=77178&postid=1203237
לפני שנה
Shish​(שולטת) - לך אולי אין כללים, אבל אצלי יש מבנה מאד ברור לאיך צריך להגיב לחשיפת פגיעה וטראומה של אדם באשר הוא אדם (חוץ מניסן ודומיו, כי למרות שמעניין לדעת מה יכול להפוך אדם לכזה, אני לא יכולה להגיד שאני מאמינה למילה שיוצאת מפיו של שטן מוצהר...). אני חושבת שהשיתוף מחזק, אותך ואת רוב הקורבנות, ואני מאמינה בליצור סביבה כמה שיותר תומכת ומאפשרת לכזו חשיפה. זה יכול לעזור לנקות ולהבריא את הפצע.
לפני שנה
ירושלמיתבדם - איף אני שונאת שאנאלי נמצא בגבולות של כל כך הרבה אנשים (אני ביניהם) בגלל קקות שלא מבינים לעשות דברים בהדרגה ובהסכמה. ועוד דברים.
לפני שנה
StreetCat - אגלה לך סוד לגבי כתיבה כל יום - כתבתי כמה מראש, וכל מה שנותר לי לעשות הוא טיפה לערוך ואז להעלות את של אותו היום;)
לפעמים הם משתנים מאוד ממה שכתבתי ועד לפרסום, לפעמים נשארים זהה.
אבל זה נותן לי כוח הכתיבה הזו.


אתה מוזמן להמשיך לגנוב, הרי חלק ממלכודת טובה הוא הנחת פיתיון...

בטוחה שתמצא את האחת שתכנס לך עמוק ללב, לראש ולגוף. (ברצון משותף)
לפני שנה
Shish​(שולטת) - אמן. כולנו.
לפני שנה
--Nir-- - אין כמו לכתוב ברגע אחד של השראה וזמן פנוי המון קטעים ולשמור ואז לשחרר בקצב המון בלוגים:)

מצד שני ראיתי שהשאלות בהמשך האתגר כבר פחות מעניינות אז לא בטוח שאמשיך

ותודה🙏
לפני שנה
The Witch Medusa​(שולטת) - אתה יודע שאני אוהבת אותך, נכון?
לפני שנה
--Nir-- - וויצ׳❤️ וויצ׳👑 וויצ׳❤️
The one and the only
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י