שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

רסיסי שליטה

מחפש לצלול לעומק.
לפעמים נהנה גם לשחות ברדודים.
ואם זה מתאפשר, אז גם לכתוב על זה.
לפני 11 חודשים. 12 במאי 2023 בשעה 15:29

לפני שהתחלתי לכתוב ולקרוא פה הייתי נכנס קצת לצ׳אט.

היתה שם אחת, דמות די מוכרת פה אם כי נעלמה לאחרונה, שדיברה איתי על ההנאה שלה מלהכאיב.

לא הנאה מההתמסרות של הקרבן/פרטנר, לא מההליכה למענה עד הקצה, לא מהיופי שיש בסימנים אדומים. הנאה נטו מהסבל והכאב שהיא גורמת לאדם אחר.

מעטות הפעמים שנתקלתי בסדיזם כזה פה באתר. אני אוהב לחפור ולחקור את עומק הקינק אצל זו שמולי, להבין מה מניא ומה מניע, מה מקור התשוקות והחשקים. 

מעטות הפעמים שממש ראיתי כלום מלבד סדיזם קר שמחפש פורקן.

הייתי נשוי אז בנישואים מדממים. לא יכולתי לעשות כלום עם השיחה הזו מלבד לשכב במיטה על הגב ולדעת שאכן קיים סדיזם נשי רע ואמיתי (וזה לא אומר בכלל שבהכרח השימוש בו רע) 

נתקלתי בסדיזם כזה, או לפחות משהו שקרוב אליו בבלוג או שניים. אולי קצת יותר. שתיים מתוכן גם פגשתי במציאות למרות שדבר לא התרחש, ואם התרחש הוא היה יותר במחוזות של סגידה(נהדרת, עבור שנינו) מאשר כאב.

באחת מהן צפיתי בפעולה והופנטתי. היא כנראה לא יודעת כמה המחשבות שרצות לה בראש מדליקות אותי. 

יש משהו משוגע בלראות מישהי מכאיבה ולדעת שאין שם שום דבר מלבד הנאה ויצרים שמשתוללים יחד. יש לי קושי מסוים להכיל את היופי שבזה.

יש משהו משוגע פי כמה במישהי מכאיבה באותה צורה כשאתה הקרבן. אתה הוא כליא הברק לחשקים הסדיסטיים שלה, פורקן חי ודומם לרצונותיה. את היופי הזה ממש אי אפשר להכיל. וזה עינוי אחר בפני עצמו.

 

והקטע המוזר בכל העסק - אני בכלל לא אוהב כאב. לא מזוכיסט. זה הסדיזם שמאפשר לי להנות מהכאב, זו התשוקה. אם יהיה שם זיוף או תדר אחר שלא מדבר אלי הכאב יחזור להיות מה שכאב פיזי מהווה עבורי - כאב. 

ובזה אין לי שום עניין מיוחד.

Lady cbt​(שולטת) - אני מכירה עוד גבר אחד או שניים שנדלקים מעצם רעיון הסאדיזם שבי, והם לא מזוכיסטים.
מצד אחד, כמו הפוסט הזה - מעודדים ומעריצים את התכונה הזו שבי, נותנים לה לגיטימציה ומביעים רצון עמוק מתוך פנטזיה, להיות שק החבטות שלי.
מצד שני, ברגע הראשון שמגיע כאב כחלק מהעניין - הם נכבים, ומכבים אותי גם.
נרתעים, הודפים, מרחיקים אותי או משתמשים מיד במילת בטחון.

אז בחוויה שלי כסאדיסטית - הדיסוננס הזה מתסכל מאוד, ניר.
לפני 11 חודשים
--Nir-- - לא יצא לי לדבר אתך ספציפית על כאב לעומק, נראה לי שיותר דיברנו על שליטה בכללי, והרבה:) אבל אני מאמין שגם יש פער מסוים בין תשוקה למשהו קשוח לבין היכולת לממש אותו. וצריך לדעת להכניס אליו את הצד השני.

להיות במצב של חוסר אונים ולחוות כאב זו חוויה סופר חזקה וקשה לעיכול. לא כולם יכולים להגיע אליה בבת אחת בלי שזה ייבנה לאט.

ואני לא מדבר על כאלה שאולי סתם אומרים שהם אוהבים כאב מתוך חרמנות רגעית שעוברת. גם עבורי - לאפשר למישהי להכאיב לי ולסמוך עליה ולדעת שאני נמשך לסוג ההנאה שיש לה מזה, זה משהו שצריך להיבנות.

בסוף גם ״נשלט״ הוא לא רובוט שפשוט יכול לספוג הכל רק כדי לספק אחרים. בדיוק כמו שאשה דומיננטית היא לא דמות קרה מפנטזיה. וכאב זה דבר לא קל פיזית ונפשית לרוב האנשים, חיבור דרך כאב זה דבר שצריך לעשות לאט, זה לא מסאז׳ נעים ברגליים.
לפני 11 חודשים
Lady cbt​(שולטת) - גם מסאז' נעים ברגליים הוא סובייקטיבי מאוד לנותן ולמקבל(ת), אגב.

אני רק אומרת שאנשים צריכים לעמוד במילים שלהם ולא לזרוק הצהרות גדולות אם הם סתם חרמנים ולא מסוגלים להכיל פירור מזה. בגלל זה אגב אני מעדיפה מזוכיסטים מנוסים, שיודעים את סף הכאב והיכולת שלהם להכיל, שיודעים איזה כאב טוב להם ואיזה לא. אלה שנמשכים לקבל את סוגי הכאב שאני אוהבת להעניק, ויש להם יכולת לספוג ותשוקה לקבל ממני - זוכים שזה יתממש.

מעולם לא התפרקתי על מישהו *באמת* כמו שאני רוצה, מעולם לא *מיציתי באמת* את הסאדיזם שלי.
וטוב שכך.
דבר כזה עלול להיגמר באסון.
אני נותנת לשדים שלי לצאת טיפה טיפה בכל פעם. לא מגיעה למצב שאני מאבדת את עצמי לתוך הסאדיזם. חשוב לי תמיד להישאר בשליטה.
לפני 11 חודשים
--Nir-- - מסכים. כל אקט הוא סובייקטיבי.
יצא לי לקבל המון מחמאות על מסאז׳ים ברגליים בפמדומים (ומצבים אחרים יותר אינטימיים ורציניים) וקרה לי לאחרונה שמישהי קמה במפתיע כמעט בכעס והלכה כי ״זה חזק מדי״

כימיה צריך בכל דבר. אבל כאב בניגוד למסאז׳ מצריך יותר מוכנות נפשית, וכשהוא לא מוצלח הוא יותר מסוכן מסתם מסאז׳ לא מתאים

ומסכים לגמרי שטוב שכל אחד יכיר את הגבולות שלו ואת הזמן שלוקח לו להיפתח לכאב ולעוצמות שונות של כאב, יש לדעתי יופי גם בלהעלות את סף הכאב שאני יכול לספוג בהתאם למשיכה לזו שמולי ולחיבור שיש לי לתשוקה שלה להכאיב
לפני 11 חודשים
Long haired queen​(שולטת) - וואי להכאיב עושה לי כל כך טוב, ולקבל כאב מלווה ברגשות כל כך מעורבים. לחוות את הצד המקבל גורם להעריך עוד יותר את אלה שסופגים בשבילי גם אם זה רק חלקיק ממה שבוער לי לתת. יש שדים שבאמת צריכים להישאר בבקבוק..
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י