שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 4 שנים. יום שבת, 4 ביוני 2022 בשעה 10:40

כשהוא לא מתקשר, ספציפית איתו נוצר בי מתח, ציפייה לדבר, להיפגש, רצון להיות איתו באינטרקציה כלשהי אבל זה יכול להתהפך מספיק מהר, לעיתים מהר מדי, לסיטואציות שגורמות לי להרגיש לא נעים, אפילו אם זה לכמה שעות

 

אוטומטית עולות לי המגננות, אוטומטית בא לי לבעוט וללכת לצד השני, לפחות עד שמתקררת בי החמה

אני עובדת על זה. אלו התנהגויות לא נכונות, בריאות או מקדמות, לא עבורי ולא בתוך קשר זוגי

לא פשוט לי לייצר חיוך אם זה לא מה שאני מרגישה, לא פשוט לי לא לומר דבר על משהו שלא נעים לי ומפריע לי

אלו מקומות שאני לא מבינה את ההתנהגות של מי שמולי

אלו סיטואציות שמתישות אותי

 

בא לי נסיעה עוד יותר חלקה

לבנתיים מתבוננת פנימה על החולשות וההרגלים שלי ועובדת עליהם ככל שאני יכולה

 

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י