גברת נגה ניר נאמן, מספרת לנו מדי שבוע (אני מניחה) בתוכנית ברקוד, על העוולות שאנחנו סופגים ללא הרף כצרכנים.
היא נאבקת עבורנו. מכניסה בנו מעט בינה. אולי תורמת לנו תובנות חדשות.
אולי הכל נכון
זו לא תוכנית שאני רואה. הקונספט מובן לי ופחות בא לי עליו. מבחינתי שוק הטלויזיה מוצף בתוכניות דומות והייתי מעדיפה גיוון אבל כל אחד וכוס התה שלו/ה
הערב התוכנית רצה לה ברקע ומדי פעם העליתי מבט. נגה היקרה מספרת לנו איך החברות הגדולות מנצלות שטחים בסופר בפיקציות כאלו ואחרות ולמעשה מייצרות מניפולציות שיווקיות פשוטות על גבנו.
אני רק תוהה מדוע במערכת ברקוד החליטו שכשהם מביאים מומחה שיסביר לנו איך עובדים עלינו
לצורך העניין ד"ר שמומחה ברפואת עור ושיער, כדי שיסביר לנו שטריליון השמפואים שיש על המדף הם גימיק אחד גדול, מדוע למערכת היה דחוף לכתוב גם את מיקום הקליניקה שלו?
מה המטרה? מה הם ניסו להעביר לצופה אם לא שיווק זול בדיוק כמו זה שמרצים לנו, תוך כדי התוכנית, שקיים על חשבוננו השכם והערב