שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 10 שנים. יום שבת, 3 בדצמבר 2016 בשעה 16:57

אחרי 3 שעות, שולח הודעה עם פתיח של כינוי חיבה מתוק וכותב שלא יוכל להיפגש הערב.

סבבה אבל למה ככה??

ומה אני אמורה לעשות עם זה?

אני בטוחה שזה נראה לו כמו התנהלות תקינה



איך בא לי התנהלות נעימה בהיכרות

אני לא מפוצצת את הבלוג באלף המקרים בהם אני מרימה את שתי הגבות אבל וואו, אנשים לא שומעים ולא רואים את עצמם

ואח"כ אני מצטיירת כחסרת סבלנות לחלק ממי שמנסה להכיר אותי ובצדק.
הדברים האלו + תוקפנות בלתי פוסקת מצד גברים שמנסים להכיר מתיש 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י