לפני 10 שנים. יום רביעי, 7 בדצמבר 2016 בשעה 13:16
לצאת מזיון טוב של צהריים, יושבת באוטו, בוכה כי הוא מלא בניואנסים קטנים שלא רואים ממטר או מכניסים לי באופן מיותר ומכוער זה מחלחל למקומות מורכבים שלא קשורים אליו.
לא חושבת שיש עם מי לדבר שם.
המון עצב שצף.
חזרתי לאותה נקודת פתיח

