לפני 9 שנים. יום שבת, 14 באוקטובר 2017 בשעה 15:24
אני לרוב מסתכלת על המיקום, הגיל, הדברים הרגילים ואם "אין בעיה" קוראת את הפרופיל, מסתכלת איך הוא נראה, מתחילים לדבר..
אין לי מושג איך פספסתי.
הוא גר כשעתיים ממני.
אין מצב.
אני לא מנסה להכיר כשהמרחקים ארוכים מדי. מתיש ומעיק לי והבטחתי לעצמי שלא עוד.
אבל נו
זרמה שיחה, הפנים שלו מושכות אותי, יש קצת משותף והרבה נעים ואז לקלוט שלא שמתי לב
חתכתי
השארתי פתח אם דברים ישתנו
הוא הביע עניין
מרגיש פספוס ועם זאת נכון
מזל פחות מוצלח :/

