שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ראש השבט מספר...

שהפנטזיה של שנינו הופכת למציאות אחת...

כל הסיפורים הם אמת..האמת שלי..

הסיפורים..חלקם מציאות..חלקם בחלקם..וחלקם לא...
לפני 14 שנים. 7 בנובמבר 2009 בשעה 17:25

הפחד כי האדם יהרוס את כדור הארץ הוא מגוחך, כי לדעת האומרים שכדור הארץ בלי, או עם מעט בני אדם הוא הרוס .מייחסים חשיבות יתר לעצמם .
כדור הארץ השתנה, משתנה וישתנה בלי סוף, תהליכים רבים נגרמים בגלל פעילות אנושית,יתכן ויווצר מצב שרוב האנושות תכחד, מה שהיה בעבר , ואבותנו בתהליך ההזדקפות, בתהליך המחשבה, נעלמו להם לפני עשרות ומאות אלפי שנים..והנה אנו כאן, בשניות אלו של ההתפתחות.
מוזנים בפחדים:",וואו, בעוד 4 ביליון שנה תעלם לה השמש במפץ.. מה עושים?"
הפלנטה שלנו תשרוד עוד הרבה זמן, אסונות קורים ויקרו, הרי געש, רעידות אדמה, וגם קרינת שמש בלי הגנת האוזון, יהיו כאלה שיסתגלו עם הזמן ויפתחו הגנה בפני הקרינה, אחרים כנראה שלא, האנושות תמשיך כך או אחרת, יתכן שישארו כמה עשרות אלפים, יתכן מיליונים, עם הזמן כמובן שממשיכי השושלת יתרבו, יתכן ויראו שונים מאיתנו,אבל בטח ימצאו פחדים משלהם להתמודד איתם, וכמובן יהיו מותאמים יותר, לפחות פיזית להתמודד עם מה שיבוא אחרנו.אבל הפלנטה תתפתח , איתנו או בלעדנו, התהליך נמשך,המודעות שלנו גדלה ועמה הפחדים.ככל שהמודעות גוברת, ומבינים כמה רבים הדברים שיכולים לגרום נזק והרס, אנשים פוחדים,גם אם וברוב המקרים לא הרבה ניתן לעשות, הפלנטה מייצרת גלי הרס משלה, וגם תמיד ישנה האופציה של פגיעה אסטרואיד בבית החמוד שלנו.. ויפגע חלילה ויהרוס את הגינה,את השכונה, ואת העיר ואת היבשת, אבל תתנחמו, תמיד ישאר מישהו או משהו שימשיך ויתפתח.
בעלי חיים רבים הורסים את סביבת המחייה שלהם,וכמעט ונכחדים ,אנו קוראים לזה תהליך טיבעי.. ובכן, גם איתנו זה כך..

יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - הקשבת לקרלין לאחרונה? :)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י