שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ראש השבט מספר...

שהפנטזיה של שנינו הופכת למציאות אחת...

כל הסיפורים הם אמת..האמת שלי..

הסיפורים..חלקם מציאות..חלקם בחלקם..וחלקם לא...
לפני 10 שנים. 14 ביולי 2013 בשעה 8:36

מוקדש לציפור החיה בכלוב, מתעופפת בו בחן מצד אל צד, בהתעלמות מכוונת מדלת הכלוב הפתוחה לרווחה.

 

מישהי סיפרה לי פנטזיה שהעלתה בי רעיון ליישם משהו בדומה לרעיון, די פשוט למעשה. ארבע שרשראות ברזל משתלשלות בדיוק מעל ארבע פינות המיטה.
קשירה טבעית, ידיים פרושות ורגלים מפושקת עד כמה שנדרש, גוף פתוח, חשוף. כמובן עם כיסויי העיניים, הגוף מתוח, הרבה ציפייה, מגע, עדין בתחילה, מרגיע, אז משחק באצבעות על הדגדגן, החדרת אצבע ועוד אחת.. החדרת הפלאג האנאלי.. והמשך המשחק בשדיים ובפטמות. הכל מונח לפני חופשי לקחת.
התפתלות הגוף על המיטה גורמת לשרשראות לשקשק. אבל בלא יכולת לברוח ולהתרחק, מניע אותה עם היד בלבד..משחק בתנועה על פנים ירכיה החשופות למולי, מעביר יד. לכיון הכוס הלח, עד שמגיע לאט לאט וקרוב מאד ושם נעצר. קם הולך להכין קפה.. היא מחכה.. אני חוזר היא לא זזה. מחכה למגע. להרגיש. מרימה את האגן. מייצבת עצמה בעזרת מתיחת השרשרת. אני מניח את הקפה על השולחן. מביט בה, תמונה יפה שצריך לזכור. .אני מתקרב, היא מרפה גופה , מחכה.
עם השוט הרך אני מצליף די חלש. סמלי, על גופה, בין רגליה, על השדיים. ועל פנים הירכיים. ועל צדי גופה.. כמו מלטף בהצלפה ,ומושך את השוט על גופה. . גופה מונח לפני ומצידה פשוט אין תגובה.. היא מחכה חצי מחייכת. כאן לא כאן..
מעביר שוב את היד בין רגליה.. היא מוכנה ונעה למולי.

מכאן הכל פתוח לשימוש והנאה..

 

דרושה דוגמנית בעלת מימדים סבירים ,לצילומים על מתקנים חדשים שהכנתי, רובם משמשים לריתוק וחוסר אונים.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י