סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יוצא לאור

לפני 10 שנים. 6 באפריל 2014 בשעה 21:23

נדמה שכולם כותבים סיפור מדי פעם, החלטתי לנסות גם אני. לכתוב מה שיוצא, בלי לערוף ולסגנן. שווה פרסום במגזין?

"אני מעדיפה להגיע ישר אליך הביתה.. גם בגלל הדיסקרטיות וגם בגלל שבאופן די מפתיע אני מרגישה שאני יכולה לבטוח בך" ריצדה התשובה לשאלה היכן ניפגש על מסך הטלפון שלי.

"מעולה" עניתי, שמח על כך שלא יהיה אלמנט של לחץ זמן.. "תגיעי ל ***** בשמונה וחצי בערב ותתקשרי כשתהיי בחוץ. אני אצא לפתוח לך את השער."

בשעה הנקובה, הטלפון צלצל. ואני ניגשתי לפתוח את שער הכניסה. היא עמדה שם מולי, במבט מושפל מעט, ניסתה לחייך כשאמרה שלום.

חייכתי בחזרה תוך הפטרת "הי *****" לבבי והזמנתי אותה להיכנס תוך שאני בוחן אותה במבטיי. אישה נאה מאוד בשנות ה30 המאוחרות לחייה. שיער ארוך, גוף מעט מלא וחיוך מבויש.

אני אוהב את הבחינה הראשונית הזו,  יודע שבעוד זמן קצר היא תעמוד מולי עירומה כביום היוולדה ועדיין, בכל פגישה ראשונה, אני מנסה לדמיין איך היא תיראה ערומה ומשחק עם עצמי את משחק הניחושים במקום להתאזר בסבלנות.

הובלתי את הדרך אל הדירה ונכנסנו פנימה, הרגשתי את המתח וההתרגשות שבה, כמעט והיה אפשר לחתוך אותם בסכין. היה ברור לי שיהיו מתח והתרגשות, הרגשתי את זה כבר בשיחות וידעתי שהמפגש הזה יהיה מאוד מתון והדרגתי.

"בבקשה.. אפשר אולי.. משהו חם לשתות?" שאלה בתחינה נרגשת.

"בודאי" עניתי "כאן יש קפה, כאן תה, והסוכר.. למעלה".

"אני כל כך צריכה קפה" אמרה כשקרבה אל השיש בגמלוניות משהו. הרגשתי את המתח שלה וחייכתי לעצמי בידיעה שהיא צריכה משהו אחר לחלוטין.

"תכיני גם לי, שחור חזק עם שניים סוכר" ביקשתי, התיישבתי בניחותא ובחנתי אותה מאחור. בשיחות סיפרה שהיה לה לא מעט ניסיון עם מספר מצומצם של שולטים. והנה היא מתרגשת מולי כמו בפעם הראשונה. זה מצא חן בעיניי, מאוד.

המים רתחו, והקפה כמעט נמזג. קמתי וניגשתי לעזור לה עם הכוסות, היא הרגישה שהתקרבתי ושפכה קצת מים רותחים על השיש מהתרגשות ומתח. הרגשתי שהיא פשוט רועדת מהתרגשות.

"תניחי את הקומקום" הוריתי לה בשקט כשאני עומד מאחוריה ומניח יד מרגיעה על כתפה הימנית. היא הגיבה בסדרת רעידות קטנות שאי אפשר היה שלא להרגיש והניחה את הקומקום במקומו, מותירה את הכוסות ריקות.

באותו הרגע ידי הימנית עברה מאחיזה מרגיעה ללפיתה של כתפה, בידי השמאלית סובבתי אותה לכיווני ומיד דחפתי את אגודלי השמאלי עמוק אל תוך פיה תוך שידי הימנית מונעת ממנה לסגת לאחור.

המון פעמים מצצו את האגודל שלי בעבר, אך מעולם לא כמו שהיא עשתה זאת. היא פשוט ינקה את האגודל שלי בכוח, כמו נאחזת בו כבקרש הצלה. מוצצת ויונקת תוך שהיא משמיעה אנקות וקולות התרגשות ללא הרף. שעשעה אותי המחשבה שזה נראה כאילו מציצת ויניקת האגודל שלי היה הדבר המענג ביותר שחוותה אי –פעם.

הנחתי לה להתמסר לאגודל במשך דקות ארוכות, הרגשתי כמה זה הרגיע אותה והיה חשוב לי שהיא תירגע מעט. כשנראה היה שנרגעה מעט, הוצאתי את האגודל מפיה, ליטפתי עם האגודל את שפתיה והיא מיהרה לפתוח את הפה ולינוק אותו בחזרה.

בשלב הזה, מישהו אחר היה אולי סוטר לה. אני פרצתי בצחוק. הסיטואציה הייתה כה משעשעת בעיניי, שאני פשוט לא יכולתי להתאפק עוד. זה היה פשוט חמוד.

הצחוק שלי הרגיע אותה, ראיתי את עיניה מחייכות אלי והרגשתי שהיא משתחררת.

"מה את עושה פה?" שאלתי בשקט. תוך שאני מרחיק אותה מהשיש וארונות המטבח.

"אני רוצה להיות הזונה שלך" לחשה

"לא שמעתי" עניתי "מה את רוצה להיות?"

"אני רוצה להיות הזונה שלך אההההההה" ענתה.. מופתעת מכף ידי הימנית שחבטה כאילו משום מקום בעוצמה בישבנה וסחטה ממנה אנקת התרגשות ועונג

"תגידי יותר חזק וברור" הוריתי לה תוך שאני חובט בישבנה ומלטף אותו לסירוגין.

"אני רוצה להיות השפחה שלך" אמרה.. שנייה לפני שסטירה מצלצלת מכף ידי השמאלית נחתה על לחיה. עיניה נעצמו בגלל ההפתעה והכאב, אך כשפקחה אותן שוב, הן אורו, וחיוך של סיפוק התפשט על פניה.. היא חיכתה לסטירה הזו.

"תהיי עקבית" הוריתי בשקט.

"כן אדוני, סליחה אדוני.. אני רוצה להיות השפחה שלך" אמרה.

ידי הימנית אחזה בשיערה ומשכה את ראשה לאחור בזמן שידי השמאלית סטרה לה שוב.

 

היא חייכה ונאנקה גם יחד. אני רק חייכתי, הקרח והמתח נשברו, אפשר לכבות את האור ולהניח לחיוכים הזורחים שלה להאיר את החדר.

"עכשיו תתפשטי שפחה, אני רוצה לראות אותך ערומה במרכז החדר. את בגדייך תסדרי בפינת השולחן".

"את רוצה להיות הזונה שלי?" שאלתי

"כן, אני רוצה להיות הזונה שלך" ענתה בלי להסתיר את עליצותה.

"עכשיו את הזונה שלי. תחזרי על 'אני הזונה שלך' לאט שוב ושוב, עד שאורה לך להפסיק" פקדתי וכיסיתי את עיניה בכיסוי עיניים.

תוך שהיא משננת, התפניתי אני לשנן את גופה, לבחון אותו כאילו קיבלתי גאדג'ט או צעצוע חדש. ככה הגברים בנויים. בכל פעם שאישה מתכופפת, עיניי גברים יעוטו על מחשופה. בכל פעם שאישה מתפשטת בחוף הים כדי להישאר רק בבגד ים, עיניי הגברים יבחנו אותה אינסטינקטיבית כאילו לא ראו אישה מעולם. ואני, לא יוצא דופן.

ותוך כדי שהיא משננת ואני בוחן, אני גם משחק את משחק הניחושים.

מהו משחק הניחושים? אתם לא באמת תוהים. כולם מכירים אותו. השפחה מנסה לנחש בינה לבין עצמה מה יבוא עכשיו, והיכן. מגע נעים או כאב? ליטוף או הכאבה? חבטה בישבן? סטירה? צביטת פטמות? ליטוף? רפרוף מענג?

ניחשה נכון? יופי. לא ניחשה נכון? גם יופי. זה לא באמת משנה כי אני לא מחלק ולא סופר נקודות. תכל'ס.. היא בכלל לא מודעת במרבית המקרים לכך שהיא משחקת, אז זה לא באמת משנה לנצח.

אז אני מסתובב סביבה.. פעם בכיוון השעון, ופעם נגד. מעביר אצבע מרפרפת על גבה, מהצוואר על עצם הזנב וכשהאצבע באמצע הגב ואני מרגיש איך קולה רועד מעונג והתרגשות תוך שהיא משננת לי ולעצמה את המנטרה הכה נעימה, חבטה מצלצלת נוחתת על ישבנה, הודפת אותה לפנים.

ופעם אחרת יד מלטפת את לחיה האחת וכשהיא מתמוגגת אל תוך חומה של כף היד. היד השנייה סוטרת לה בעוצמה. סוחטת ממנה שוב ושוב אנקות עונג מפתיעות.

מלטף שד אחד, ממולל וצובט את פטמת השד השני עד להכאיב בטרם אחליף או בכלל אפתיע מאחור.

"טוב לך?" אני שואל, כאילו לא הרגשתי את העונג.

חיוך גדול ומשוחרר נמרח על פניה "כן אדוני" היא אומרת. ואני מרגיש כמה זה אמיתי, גם כשהכיסוי מסתיר את עיניה המחייכות. היא בהחלט יודעת לספוג כאב, עכשיו אשחרר אותה יותר.

"אל תזוזי" פקדתי והלכתי לארון הציוד, לראות במה בא לי להשתמש עכשיו. כשפתחתי את הארון, הקולר (ועליו תפוסים המצבטים) שהיה מונח קצת לא טוב , נפל אל תוך ידיי.  כיוון שכך, לקחתי אותו וחזרתי על השפחה.

גילוי נאות: אני אוהב מאוד להשתמש בקולר. בעיניי, יש לו השפעה קסומה על נשים. אי אפשר להתעלם מההשפעה הזו.

הורדתי את כיסוי העיניים של השפחה, ניתן היה לראות בנקל את ההבדל בין האישה המתוחה שנכנסה אל דירתי לא הרבה קודם לכן לבין השפחה המשוחררת והחייכנית שניצבה מולי כעת.

ענדתי את הקולר לצווארה וההתרגשות ניכרה בה בצורה מאוד בולטת. המצבטים עברו אל מקומם הטבעי תוך סחיטת אנקות עונג משוחררות רסן.

משיכה קטנה ברצועה כלפי מטה, והיא יורדת על ארבע. מצמידה את ראשה לרצפה. אכן ניכר בה שעברה אימון.

"בואי כלבה, נעשה סיור בבית" משכתי אותה ברצועה והולכתי אותה לטיול בבית. היא נענתה בצייתנות מלאה לאורך כל הסיור, כולל כל העיקופים המיותרים ללא ציוץ

"תעלי לספה" הוריתי בשקט, היא מיהרה לציית. העיניים כוסו בחזרה. הידיים נאזקו מאחורי הגב והאצבע שלי החליקה אל תוך הכוס העסיסי שלך שבשלב הזה נטף את מיצי תאווה. צעקה מפחידה נפלטה מפיה. לרגע נבהלתי מעט. לא היה ברור לי איזו סוג צעקה זו, לא שמעתי כזו מעודי.

"בבקשה אדוני, אני יכולה לגמור?" נאנקה

"תגמרי זונה שלי, את יכולה" עניתי תוך כדי שהאצבע שלי מענגת אותה, מופתע מהמהירות בה היא הגיעה לעוצמת גירוי שכזו. הייתי בטוח שזה ייקח יותר זמן. ותוך שתי שניות, היא התפרקה בסדרת טלטולים והתכווצויות  שלא הייתה מביישת אף רקדן ברייקדאנס מהארלם.

על שליטה כזו, לא מדלגים. לא לפני סדרה של גמירות ברצף.. עד שיימאס לי!!!

אחרי 3 אורגזמות, היא ניסתה לבקש להפסיק אבל בדיוק אז הצטרף הפלאג האנאלי למסיבה לעוד שני סיבובים. אחרי 5 אורגזמות אני כבר השתעממתי מחד ולא הייתי בטוח שהיא תהיה מסוגלת לחזור לביתה אחרי גמירה שישית מאידך. אחרי התרגשות כה גדולה, חשוב להקפיד לשתות. זה היה הזמן להגיש לשפחה מים ולוודא שהיא אכן שותה.

אחרי ששתתה ונשימתה חזרה אליה, שלפתי את הזין מהמכנסיים משכתי את פניה אל חלציי עם שרשרת הקולר. היא הסתערה על הזין שלי בשקיקה ועטפה אותו בחמימות פיה. משכתי בשערותיה והכתבתי לה את קצב המציצה. לאחר מספר רגעים שלפתי אותו מפיה לעבור עיטוף בחליפת הגומי. הפלאג האנאלי נשלף, והזין שלי תפס את מקומו בין פלחי ישבנה העסיסי עמוק בתוך פי הטבעת שלה כשיד אחת שלי לופתת את ישבנה בחוזקה והיד השנייה מחזיקה את שרשרת הקולר כך שראשה משוך מעט לאחור. הרגשתי את נשימתה נעתקת מהתרגשות, התרגשות של כלי לשרותי.

אחרי הגמירה וקצת הצלפות משולבות בליטופים מרפרפים. הגיע הזמן לשתות שוב. כיסוי העיניים הורד והשפחה הובלה באמצעות הקולר אל בין רגלי כשאני יושב על הספה.

"תמצצי שפחה" הוריתי והיא החלה למצוץ בהתלהבות ראויה להערכה תוך שאני מושך בשערה מצד אחד ומושך ברצועת הקולר מצד שני להכתיב את הקצב הרצוי. מסתכל על פטמותיה הנחבטות אל הספה ומזדקרות כמו כפתורים.

"תעלי על הספה" דרשתי. היא עלתה והמשיכה למצוץ אותי, החדרתי אצבע שהחליקה בקלות אל תוך הכוס הנוטף שלה. "אל תפסיקי לפני שאני גומר, ברור?" ציויתי. היא הנהנה תוך כדי מציצה עמוקה. מתפתלת בין ההוראה שקיבלה לבין העונג הממכר שמתפשט מבין רגליה ומפסיק לסירוגין בכל פעם שאני מוציא את האצבע. נהנה לראות איך בכל פעם שאני מקרב את האצבע, היא מפשקת רגליה בציפייה, רק כדי להתאכזב מזה שהאצבע שלי מתרחקת שוב ומותירה אותה עורגת למגעה.

התפוצצתי לה בפה, ונבלעתי בשקיקה רבה. ליטפתי את שיערה והיא הניחה את ראשה על בטני מבלי להוציא את הזין מהפה. כך נשארנו במשך דקות ארוכות, חולקים שתיקה מענגת של סיפוק הדדי.

"מה עם הקפה שלי? הפטרתי כלאחר יד. והיא מיהרה להמשיך את המלאכה והגישה לי ספל קפה מהביל בחיוך.

אחרי שיחת חולין קצרה, הגיע הזמן להיפרד. ליוויתי אותה לשער ושם היא הסתובבה פתאום, חייכה אלי, התקרבה מהוססת, חיבקה אותי חיבוק גדול וחם ונשקה בהפתעה לשפתיי. "תודה רבה, היה מדהים" אמרה והלכה..

אחרי שלושה ארבעה צעדים, הסתובבה, חייכה ואמרה לי "אתה יודע?.. אתה באמת מיוחד "

Honeyfinger​(אחרת) - ההההממממ אהבתי... כמעט הכל
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י