סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משקפיים סגולים

הוורודים נעולים במגירה
לפני 9 חודשים. 6 ביולי 2023 בשעה 14:32

חזרתי הכי רגועה שהייתי אי פעם, כנראה האוויר והמרחבים הירוקים גרמו לי לעצור ולנשום ולהרגיש. הרגשתי אותי בתוך הטבע הזה ושכחתי כמה אוהבת את השקט שיש שם. היה לי זמן לעצמי נטול דאגות וחששות, לא שמעתי חדשות כל זמן הטיול והתנתקתי מכל מה ומי שמלחיץ. הטירות מקסימות כמו שדמיינתי והחוף המערבי והפראי של אירלנד עוצר נשימה. הלכתי כל יום בין 10-12ק"מ והגעתי הרבה פעמים לקצה גבול האנרגיה שלי אבל היה לי כזה סיפוק גדול שפשוט נפלתי על המיטה אחרי מקלחת חמה ונרדמתי לשינה עמוקה עד הבוקר כמעט כל יום. האוכל היה כל כך טעים וניסיתי כמה מאכלים חדשים והרבה תבשילים איריים שכבר טעמתי בטיול הקודם ואהבתי. השתכרתי כמה פעמים והיו כמה שיחות עם אירים שיכורים כמוני, שיח של שיכורים זה דבר משעשע מאוד. שמעתי המון מוזיקה אירית כמובן בפאבים וספגתי לי אווירה. כבר מתכננת את הטיול הבא לאירלנד בעוד שנתיים כנראה. יש שם משהו באוויר, במבטא, בירוק שמושך אותי כמו מגנט. אולי בגלגול קודם הייתי אירית אין לי הסבר אחר לתופעה.

הפנטזיה לא התממשה כי הייתי כל כך עסוקה בעצמי שלא היה לי חשק לשום דבר אחר.

עכשיו אני רעבה ומוכנה להכיר, האנרגיות גבוהות וצריכה לתעל אותן למקום הנכון. אז אם אתה קורא את הפרופיל שלי ומעניין אותך להכיר אותי אפשר לפנות בפרטי. 

Aציבעוני​(אחר) - כן יש,ביקורות טובות על אירלנד
לפני 9 חודשים
רקדן המילים​(שולט) - הייתי באירלנד לפני כמעט חמישים שנה. הייתי צעיר. הלכתי במשך עשרה ימים את הרינג אוף קרי ובלילות דיברתי עם לפריקונים והלכתי לשתות בירה בפאבים עם אנשים שדברו גאלית ועל ראשם חבשו קסקט
יום אחד אחזור לשם שוב אבל זו תהיה כבר אירלנד אחרת.
לפני חודש
owl27​(נשלטת) - בכפרים הקטנים זו עדיין אותה אירלנד עם האנשים הנחמדים ששותים איתך בירה. הנופים מדהימים, שווה לתכנן טיול לשם.
אני ראיתי פיות 😊
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י