סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משקפיים סגולים

הוורודים נעולים במגירה
לפני 10 שנים. 20 במרץ 2014 בשעה 11:39

היא התלבטה עם השאלה כבר הרבה זמן. הרי זה לא היה גבול שלה ולכן לא הייתה לה סיבה לומר לא. הם כבר דברו על הנושא קודם. היא מצאה את עצמה קשורה למיטה, ידיים מעל הראש עם אזיקים ורגליים מפושקות קשורות עם שרשראות, כיסוי עיניים ועירומה. היא הרגישה רוח קלילה המלטפת אותה ורעדה קצת, מתח וציפיה למה שעומד לקרות. היא נסתה לשמוע מה קורה בסלון אך שמעה רק שקט. נשימה ועוד נשימה מנסה להרגיע את עצמה.

צעדים התקרבו לחדר, אף מילה. פתאום הרגישה יד על הירך שלה, מישהו התיישב לידה על המיטה. בצד השני גם מישהו התקרב והיא הרגישה חום של גוף נצמד אליה, עור חמים. אצבעות נכנסו לפיה והיא מצצה אותן. פה החליף את האצבעות ולשון נדחפה לפיה. עדיין אף מילה לא נאמרה בחדר. היא לא ידעה מי מימינה ומי משמאלה. הפה ירד לכיוון הצוואר ולקק ונשך קלות. היד השנייה עלתה לכיוון הכוס שלה והאצבעות רפרפו נוגעות לא נוגעות. הפה הגיע לחזה שלה ולקק פטמה בעדינות. היא ציפתה לכאב וקיבלה רק מגע עדין עד אותו רגע. היא חשה בתזוזה בין הרגליים שלה ומישהו תפס את ירכיה ואז הרגישה לשון מלקקת ונכנסת אליה. המגע השני נעלם ואז היא הרגישה שמישהו עומד מעליה, ומתיישב לה על הפנים. היא ידעה מיד שזו האישה לפי הריח השונה. היא הוציאה לשון והתנסתה בליקוק הראשון שלה של אישה. היא המשיכה וזרמה עם התחושות שלה. היא שמעה אותה גונחת. היא כל כך התרכזה בליקוקים, עד ששכחה שמישהו נמצא בין ירכיה ומענג אותה גם. 

הכל נעצר והכיסוי עיניים הוסר. היא ראתה אותם מעליה מתנשקים. הם לא התייחסו אליה. האישה נעמדה מעליה על ארבע והיא ראתה אותו שם קונדום וחודר אליה מאחור, הוא זיין אותה חזק והכל מעליה כשהיא קשורה ולא יכולה לעשות כלום. היא עצמה את עיניה כי היה לה קשה להסתכל. עיניים פקוחות הוא אמר, כן אדוני. היא הסתכלה לפנים וראתה את השדיים שלה קופצים מולה.

הוא עצר ודחף את האישה כדי שתשכב לידה על הבטן. הן היו צמודות. הוא לקח פלוגר והתחיל להצליף בשתיהן. ימין ושמאל גב וחזה, ירכיים, כתפיים. הן נאנקו ונאנחו מההצלפה והוא המשיך. העור נעשה אדום והסימנים קישטו את גופן. הוא עצר ואמר 69 עד ששתיכן גומרות, יש לכן 4 דקות ואני נדיב היום... כן אדוני. הן התנפלו אחת על השנייה, הנשלטת הקשורה רק יכלה להשתמש בלשונה וחששה שזה לא יספיק. האישה שמעליה דחפה אצבעות עמוק ולשון, והנשלטת הרגישה שהיא קרובה, עוד ליקוק, נשיכה קלה והיא התפוצצה, הכל נזל ממנה החוצה והיא נרעדה מההתכווצויות בכוס שלה. האישה עדיין לא גמרה והזיזה את האצבעות לכוס שלה בנסיון לגמור לפני שהזמן יאזל. 30 שניות הוא אמר. היא שפשפה את הדגדגן וקיבלה ליקוקים מהנשלטת שמתחתיה. פתאום הרגישה שתי אצבעות נדחפות לתחת שלה וזה מה שגרם לה לגמור. היא נשכבה על הנשלטת מתנשמת, האצבעות שלו עדיין בתוכה. כמעט קבלתן עונש כלבות שלי, כמעט. 

תשחררי אותה מהקשירה ושתיכן על ארבע עם התחת לכיווני. האישה שחררה לה את הרגליים קודם ואז את האזיקים. הנשלטת הייתה קצת נוקשה ולקח לה יותר זמן להסתדר בתנוחה. היא קבלה ממנו ספנקים מהירים, שהאדימו לה את התחת כמו שהוא אוהב. הוא הצליף בהן עם המקל ונהנה מהרעש שהן עשו. הוא התקרב לנשלטת שלו ותפס את מתניה ונכנס בכוח לכוס שלה, תכנסי מתחתיה ותלקקי לה את הכוס. האשה התמקמה והתחילה ללקק. הוא מדי פעם הצליף בנשלטת קלות והיא קפצה כשהמקל נגע בה. הוא הגביר את הקצב ואז עצר ועבר לתחת שלה, נכנס לאיטו ונהנה מהמקום הצר שחובק אותו. הוא יצא ונכנס לאט נהנה מהתחושה. אדוני מבקשת רשות לגמור... תגמרי כלבה בספירה שלי. 5 4 3 2 1 היא צעקה וגמרה והוא הגביר את הקצב וגמר לה בתחת כמה שניות אחרי. תסתובבו שתיכן לשון בחוץ ותנקו אותי. אחת מלמטה והשנייה מלמעלה. הן צייתו וליקקו אותו מכל הכיוונים. עכשיו תתנשקו לסיום. הן התנשקו ולטפו אחת את השנייה. תודה לחשה לה הנשלטת, בבקשה ענתה האישה וחייכה.

אז, שפחה שלי איך היה? אחרי כל ההתלבטויות שלך? נפלא אדוני, מתי אפשר שוב?

נודדת - כמה יפה את כותבת!
לפני 10 שנים
owl27​(נשלטת) - תודה, מסמיקה :)
לפני 10 שנים
handom​(שולט) - פוסט מהנה ומגרה.
האדון בפוסט זכה (:
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י