בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משקפיים סגולים

הוורודים נעולים במגירה
לפני 10 שנים. 12 באפריל 2014 בשעה 20:11

הוא שכב על המיטה על הבטן. היא העריכה את גופו בעיניה, שרירי ושחום,  לא גבוה ומבנה גוף רזה. הגבעות של התחת שלו משכו את מבטה. היא ליקקה את שפתיה. מה יש לנו פה? הוא נרעד למשמע קולה, כולו צפייה. הוא שכב על המיטה באותה תנוחה כבר יותר משעה בלי לזוז לפי הוראותיה. הוא התגלח וגילח והיה חלק למשעי. היא עלתה על המיטה מעליו ואז הוא הרגיש את הליקוק הראשון, היא ליקקה אותו ושערה נגע בו, התחושה הייתה של דגדוג חושני. לשון ושערות פעם זה ופעם זה. לפתע בלי התראה היא הנחיתה עליו את כף ידה.  הספנקים ירדו בקצב, ימין, שמאל ואמצע. טח,  טח, טח. היא עצרה ושוב ליקקה את התחת שלו והעבירה את שערותיה על העור שהאדים בינתיים. הוא קפץ, אחרי הספנקים המקום כמובן היה הרבה יותר רגיש. היא סובבה אותו על הגב וקשרה את ידיו למיטה. היא לקחה עוד חבל והתחילה לקשור את הזין שלו. זה שלי ורק שלי, זה ברור לך? כן גבירתי הוא ענה. אתה לא גומר בלי רשות כי אחרת תענש קשות. כן גבירתי. היא לקחה פלאג וקצת חומר סיכה ושאלה: ולאן זה הולך? לחור שלך גבירתי. מממ החור שלי, התגעגעתי אליו. תרים את האגן כלבלב שלי. הוא ציית. היא התחילה להכניס את הפלאג,  קדימה ואחורה וסיבוב. שוב ושוב, ואז דחפה אותו חזק פנימה. הוא נאנח ונשם נשימה עמוקה. מה אומרים?  תודה גבירתי שדאגת למלא את החור שלך. בדיוק, יפה שזכרת.

היא הביאה את הפלוגר והתחילה להצליף על גופו, חזה, בטן וירכיים. היא הצליפה לו בכיפה של הזין והוא משך בידיו בחבלים וקיפל את רגליו. רגליים למטה או שאקשור אותן גם. הוא יישר את רגליו והיא המשיכה. הוא קפץ את שפתיו ונשך אותן מכאב. היא הצליפה לו על האשכים והוא צעק. שקט כלבלבון, מי זונה שלי? אני גבירתי הוא לחש, חזק יותר, היא ביקשה. אני גבירתי הוא הכריז בקול רם. נכון מאוד. ומי אוהב לקבל כוס בפרצוף וללקק עד שהלשון כמעט נופלת מהפה? אני גבירתי, העבד שלך. תכין את הלשון בחוץ, תעשה כלב צמא! הוא הוציא לשון וחיקה כלב צמא. מצוין. היא עלתה על המיטה, לבושה במחוך שחור ובלי תחתונים. התמקמה על פניו והתיישבה. לא היה לו הרבה אוויר אבל הוא התחיל למצוץ וללקק במרץ. הוא כבר ידע איזה קצב ועומק חדירת לשון היא אוהבת. היא שמה את ידיה על הקיר ונעה בתנועות נמרצות מעליו. אני גומרת היא אמרה ותלקק הכל. ממממ הוא אמר. היא הרגישה את האורגזמה שלה מגיעה ואת המיצים נוזלים ממנה. הרגישה את הכוס רוטט ואת הלשון שלו מלקקת ומענגת אותה. כלבלבון מתוק שלי. עכשיו נמשיך לטפל בך. 

היא קמה והורידה את החבל שהיה קשור על הזין שלו. הוא היה סגול וקשה. היא התכופפה והוציאה לשון ולקקה אותו מלמטה עד למעלה. הוא הרים את האגן כמבקש עוד. לא לזוז. היא סטרה לו מצד לצד ונהנתה לראות אותו גונח מתסכול וכאב. לאן הזין שלי רוצה להכנס? לכוס שלך גבירתי. ומגיע לו כזה פרס? כן גבירתי הוא התנהג יפה הזין שלך. אני במצב רוח לפרסים אז הוא יזכה לקצת כוס היא אמרה. היא טפסה עליו והתמקמה. היא הזיזה את האגן והשתפשפה בו. בבקשה גבירתי תכניסי אותו לכוס שלך, הוא התחנן. היא תפסה אותו בידה והכניסה אותו. היא התיישבה עליו בנוח וזזה בתנועות איטיות. היא הניחה את ידיה על החזה שלו וצבטה את פטמותיו חזק. הצפורניים שלה היו צבועות בלק ורוד והיא נהנתה לראות את האצבעות העדינות שלה על חזהו. היא שרטה אותו והשאירה 8 סימנים אדומים עליו. אתה שלי! זה ברור? כן גבירתי, רק שלך, תסמני אותי עוד גבירתי בבקשה? היא השאירה עוד סימנים על ירכיו. היא המשיכה לנוע באיטיות ולשגע אותו. גבירתי מבקש רשות לגמור. היא שתקה לרגע ואז אמרה, יש לך רשות. היא הגבירה את הקצב והוא גם הניע את גופו למעלה. היא שמה את אצבעותיה על הדגדגן שלה והתענגה. היא הרגישה שהוא עומד לגמור וגם היא הייתה קרובה. להחזיק עוד קצת, היא אמרה, לא לגמור עדיין. אבל גבירתי אני כבר גומר, תחזיק עד שאני אגמור היא ציוותה. כן גבירתי. הוא התענה בלהחזיק את עצמו ולא לגמור. הוא הרגיש אותה מתכווצת והיא התנשפה וגמרה עליו, תגמור עכשיו היא לחשה. בכמה נעיצות חזקות הוא גמר. מרגיש את איברו פועם בתוכה ומשפריץ. שניהם היו מיוזעים, היא ירדה ממנו והתירה את ידיו. תרד ותנקה אותי עם הלשון שלך, כלבלבון צחצוחון. הוא ציית והיא נשכבה לה בנוח על הכריות ופישקה את רגליה עבורו. היא דחפה את ראשו בין ירכיה חזק והוא ליקק במרץ. 

היא נחה קצת בעוד הוא מצחצח לה את הכוס. מספיק היא אמרה. היא קמה והלכה למגירה. עכשיו נמשיך לחור שלי, הוא צריך גם טיפול קטן הערב. היא הוציאה את הסטראפאון ושמה אותו עליה. על ארבע על המיטה. הוא התמקם והיא הוציאה את הפלאג מהמקום. החור שלו היה פעור ומולה. היא נכנסה עם הסטראפון בחדירה איטית פנימה, ואז התחילה לנוע בקצב. הוא קמר את גבו והוריד את ראשו למטה וידיו היו פשוטות לצדדים. היא נתנה לו עוד כמה ספנקים על התחת בקצב עם החדירה שלה. תאונן היא אמרה. הוא ירק על ידו והתחיל לאונן. היא הגבירה את הקצב והוא גם. היא תפסה את הפלוגר שהיה מונח לידה והצליפה על כתפיו וגבו. תתרומם על הברכיים, הוא התרומם והיא המשיכה לזיין אותו. היא שמה את ידה על שלו ואוננה ביחד איתו. מהר יותר, אני רוצה שתגמור שוב. כן גבירתי. היא הורידה יד לאשכים שלו ומחצה אותם. האוויר יצא ממנו במין שריקה והוא הזדקף מהכאב ונצמד אליה. הוא בלע רוק וביקש לגמור. אתה יכול לגמור שוב. היא הגבירה עוד את הקצב וממש זיינה אותו מהר ועמוק. הוא הרגיש שהוא גומר ביד שלו, הטיפות החמימות יצאו והיד שלה הייתה שם גם. היא הכניסה את אצבעותיה הרטובות לפיו והוא ליקק. כלבלבון אתה משמח אותי כשאתה כל כך צייתן וטוב, רגלי. היא נשכבה שוב על המיטה והוא תפס את מקומו ליד רגליה והכניס אצבעות מכוסות לק ורוד תואם לזה שהיה על ידיה לפיו. רגליים עד שאומר אחרת. היא נשענה לאחור על הכריות מרוצה. העבד שלה היה לרגליה וידע את מקומו. היא עצמה את עיניה והרשתה לעצמה לנמנם תוך כדי שהיא נהנית מליקוק הרגליים שלה על ידי לשונו החמימה.

שתקן - הממממ

לא מתחבר לזה.
sorry
:)
לפני 10 שנים
owl27​(נשלטת) - אני מנסה לגוון... תודה שקראת :)
לפני 10 שנים
שתקן - זה כייף לקרוא אותך,
גיוון זה טוב,
בכל
לפני 10 שנים
owl27​(נשלטת) - תודה :)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י