צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משקפיים סגולים

הוורודים נעולים במגירה
לפני 9 שנים. 5 בנובמבר 2014 בשעה 20:41

זו הייתה פעם ראשונה שהגעתי אליו הבייתה. קבענו לסשן בנושא אוכל והוא ביקש שאגיע עם סט בגדים נוסף בתיק. התרגשתי כי הוא ידע בדיוק מה אני רוצה אחרי שיחות ארוכות שהיו לנו בנושא. נכנסתי אליו הבייתה והוא שאל לשלומי וחיבק בחיבוק עוטף.

הוא שם על הרצפה יריעת פלסטיק גדולה כהכנה למה שיקרה לאחר מכן. תורידי נעליים וגרביים ותעמדי באמצע היריעה. שמתי את הנעליים והגרביים בצד ונעמדתי איפה שביקש. מעכשיו את לא מדברת אלא אם כן זו מילת הביטחון שלך. ברור? ברור מאסטר, אמרתי. הוא הסתובב מסביבי וקרב את פניו לצווארי והריח. ממממ מריח טוב ובקרוב תריחי עוד יותר טוב. נרעדתי מדבריו ונשמתי נשימה עמוקה. הוא קירב את ידו אלי וראיתי שהוא מחזיק מספריים. הוא החזיק אותם ליד החזה שלי והתחיל לגזור מהפתח של החולצה כלפי מטה. לאט לאט, שומעת את הבד נגזר ואת הציק ציק של המספריים. חשבתי לעצמי שאהבתי את החולצה וקצת חבל עליה אבל לא נורא. הוא סיים והפשיל את השאריות מעלי. עבר לחצאית וגם גזר אותה. החתיכות הגזורות היו ליד הרגליים שלי. תסתובבי הוא ביקש. הסתובבתי והוא פתח את החזיה, הוריד אותה ממני והעיף אותה לכיוון הספה. רציתי לומר לו תודה שחס עליה אבל נזכרתי שציווה עלי לא לדבר. נשארתי רק בתחתונים ואז הרגשתי את המספריים נוגעים בי והוא גזר אותם גם. הם עדיין לא נפלו. הוא גזר גם את הצד השני וביקש שאפשק את הרגליים. נפלו. ערומה לפניו לגמרי. 

הוא הלך וחזר ובידיו כיסוי עיניים. אני רוצה שתחושי את כל מה שאעשה לך עם חוש הטעם, ריח ומגע. אני אעצים לך אותם עם כיסוי העיניים. לא זזתי בזמן שהוא כיסה את עיניי. ליקקתי את שפתיי שהתייבשו קצת וחיכיתי שיתחיל. תשבי על הרצפה. התיישבתי בישיבה מזרחית נוחה. שמעתי אותו גורר כסא ומתקרב. תפתחי את הפה ולא לסגור. צייתתי.  שמעתי מיכל מנוער ואז משהו התחיל להכנס לי לפה. פשששששש טעם של קצפת. טעים. ניסיתי לבלוע אבל כמובן שזה גלש החוצה והתחיל לנזול על הסנטר. תנגבי עם האצבעות ותמרחי על החזה שלך. שתי אצבעות בקצפת ומרחתי כמו שביקש. תעמדי. נעמדתי מולו והרגשתי את הלשון שלו מלקקת אותי. נשיכה חזקה בפטמה הימנית והמשיך ללקק. את טעימה לי הערב, אמר. עכשיו נעבור למלוח זה היה רק נסיון קטן שרציתי לבצע עם הקצפת.  

תשכבי על הגב. נשכבתי עם ידיים לצד הגוף. שמעתי אותו הולך וחוזר כמה פעמים ומניח דברים לידי. הרחתי ריח מדהים של מרק ובשר ותבלינים. הרגשתי נוזל חמים על הבטן וממשיך לכיוון הכוס. תפשקי רגליים. הרגשתי את הנוזל בין הרגליים. כנראה מרק. משהו נדחף לי בין הרגליים. הכוס שלך רעב אז אאכיל אותו. ניסיתי להבין מה הוא דוחף לי לכוס. תפתחי פה, הרגשתי שהוא מוציא משהו מהכוס עם אצבעותיו ואז זה הגיע לפה שלי. קציצה קטנה עם ריח מדהים וטעם של הכוס שלי. בלעתי אותה בביס אחד. ילדה טובה אמר. משהו ליטף לי את הגוף ועלה לכיוון החזה. רך וארוך. פה, פתחתי שוב וקיבלתי משהו שהרגיש כמו אטריות. משכתי את האטריה פנימה כמו ספגטי והרגשתי אותה על החזה והסנטר. הרוטב השפריץ  מהמציצה. תשבי ופה פתוח. התיישבתי חזרה בתוך שלולית מרק שהתקרר בינתיים. הרגשתי את הזין שלו בשפתיים ואז נכנס פנימה עמוק. יצא ונכנס בקצב איטי הוצאתי לשון ולקקתי מתחת לזין. הוא הגביר את הקצב ואז עצר בפתאומיות. אני משאיר את הכי טוב לקינוח אמר. התנשמתי בגלל האינטנסיביות של המציצה. רציתי עוד אבל לא אמרתי לו. 

תעמדי. נעמדתי מולו או לפחות מול איפה שהקול שלו נשמע. תסתובבי חצי סיבוב ותרימי ידיים מאחורי העורף. בצעתי את שביקש ואז בלי שהייתי מוכנה התחיל להצליף. קיין על התחת והירכיים. נאנחתי והוא גער, לא לדבר ולא להשמיע קול. החנקתי את האנחות כמה שיכולתי. הוא עבר לצד השני והצליף על החזה. החזה היה עדיין רטוב מהמרק וקצת דביק מהקצפת וההרגשה של ההצלפה הייתה מוזרה. כאילו הקיין נדבק ליותר זמן לעור ואז משתחרר. צורב יותר מהרגיל. הרגשתי דמעות בעיניים ואז הוא הפסיק. 

תשבי ופתחי פה. ישבתי שוב על המרק הקר והתחת הכואב שלי התקרר לו מהצריבה של הקיין. הרגשתי מזלג ונגסתי בחתיכת בשר טעימה. ליקקתי ופתחתי שוב את הפה מבקשת עוד. עוד שתי חתיכות הגיעו לפה שלי ואז איזשהו ירק שלא זיהיתי. נהניתי מזה שהאכיל אותי. הוא הביא לפי קערה והרגשתי מרק שנוזל עלי. לגמתי חלק ממנו והשאר פשוט זרם לי על הגוף למטה על החזה, בטן וכוס. תשכבי על הבטן, התהפכתי ונשכבתי. 

הוא מרח עלי משהו חמים וסמיך ועיסה לי את הגב. הרגשתי אצבע נכנסת לי לפה וזה הרגיש לי כמו פירה. עיסוי פירה, מרגיע ומהנה. הוא גלש גם לתחת ועיסה ולש אותו חזק עם הפירה. התחיל להספינק בכוח ועבר לירכיים. תסתובבי,  המשיך להספינק מקדימה וגם כמה פעמים לכוס.

תתישבי אנחנו מגיעים לקינוח. הוריד לי את כיסוי העיניים ודחף לי שוב את הזין לפה. לחזרזירה שלי מגיע קינוח מדהים. תמצצי כדי שאגמור. השקעתי את כולי במציצה והרגשתי את הפעימות ואת תחילת הגמירה שלו ואז יצא מהפה שלי וגמר לתוך הצלוחית שהחזיק ביד. עכשיו הקינוח שלך מוכן אמר וחייך. קרם ברולה עם קישוט. אני אאכיל אותך עם כפית ואת תלקקי הכל ותגידי בסוף תודה מאסטר שדאגת לי והאכלת אותי, ברור? הנהנתי עם הראש ופתחתי פה. ילדה טובה אמר. 

Gaara​(שולט) - נחמד מאוד... :)
לפני 9 שנים
Whip​(שולט) - כתוב יפה.
יש משהו מאד אירוטי בשילוב של אוכל, במיוחד כזה שנוזל או נמרח, ומין.
למזלה הוא לא אוהב סחוג, טבסקו או ווסאבי :)
לפני 9 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - פשוט יפהפיה. כתיבה יפה, ניסוחים יפים..
יפה ומגרה
לפני 9 שנים
Homer Jay Simpson​(שולט) - מדהים!!!
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י