ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משקפיים סגולים

הוורודים נעולים במגירה
לפני 9 שנים. 22 בפברואר 2015 בשעה 14:15

הוא נכנס ואומר שהכין כמה דברים שרוצה לנסות עלי. כבר ברור לי שמשעמם לא יהיה.

שולף את המקדחה שלו וקודח לי חור בתקרה ותוקע את הוו שהיה אצלי במגירה כבר כמה חודשים. לוו כמה שימושים. בזמנו החופשי ישמש בוודאי לתלייה של צעצוע כלשהו לחתולים. צמחים מתים אצלי לאחר יומיים לכן זו לא אופציה. בשאר הזמן הוא ישמש למתיחת שרירי הנשלטת עד קצה גבול היכולת שלה ועל קצות האצבעות.

הערה א': שעתיים סשן שוות בערכן לארבע שעות בחדר כושר. אני עושה מנוי אצל השולט אורח שלי, למה לבזבז כסף בחדר כושר?

הוא הביא איתו מוט קשירה ואזיקים ומהר מאוד מצאתי את עצמי אזוקה עם ידיים מתוחות למעלה. הוא הביא גם Spreader bar והרגליים לא מקופחות. על קצות האצבעות הייתי כמה דקות טובות עד שהוא שחרר קצת את החבלים של הידיים. נייר דבק על הפה וכיסוי עיניים משלימים את ההופעה. הצלפות עם ספנקר וקיין. מצבטים מקשטים אותי והוא קושר אותם למוט למעלה ואני נמשכת מהפטמות לכיוון התקרה. השכמות שורפות והשרירים בשוקיים גם. חדר כושר.

הפסקה קטנה כדי להרגע ולאחר מכן הוא מוציא מין מועך חזה, עדיין לא הבנתי בדיוק איך הוא עובד, שני מוטות עץ שאותם הוא מלביש על החזה ומתחיל להדק. כואב? כן מאוד. קשירת חזה לאחר מכן ושוב מצבטים והצלפות.

הערה ב': כשהנשלטת אומרת לא ולא בבקשה אל תצליף לי עוד בכפות הרגליים, ולא את מילת הבטחון, השולט רק נהנה יותר. הנשלטת הזו עברה בהצלחה הצלפות בכף הרגל.

משוחררת מהוו ונקשרת מהר מאוד על המזרון ב Hogtie, עוד קצת הצלפות ובסוף קשורה לשולחן בסלון, פלאג, דילדו ומג'יק וונד לגרנד פינלה. 

הערה ג': לא לעשות סשן בלי חימום. לקח לי שעתיים להתחמם מדרגת ארטיק לחום גוף רגיל. אחרי נס ושינה של כשעה וחצי הייתי עדיין קפואה. בזמן הסשן השרירים נמתחו והתחממו והעור היה חם מההצלפות. ברגע ששכבתי בסוף (משהו כמו 20 דקות) הגוף התקרר מהר מדי.

יש לי גם זוג מצבטים חדש, הולכת לקנות היום פעמונים. זה לפנטזיה שלי.

 

white angel​(נשלטת) - ויש לי עוד הרבה הרבה מתקנים עבורך.... העקרב השלישי .
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י