שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

משקפיים סגולים

הוורודים נעולים במגירה
לפני 8 שנים. 28 בדצמבר 2015 בשעה 19:04

האחות מרי התעוררה לקול דפיקות חזקות על הדלת. היא שמעה מישהו צועק מעבר לדלת שעליה להגיע תוך שלוש דקות למטבח. מרי כמעט נפלה מהמיטה והזדרזה לרחוץ את פניה, לעטות את גלימתה האפורה ולאסוף את שערה. היא פתחה את הדלת ופנתה ימינה במסדרון לכיוון המטבח. היא רצה במסדרון לכיוון קולות הקרקוש והריח שעלה מהמטבח. הנזיר שהיה במשמרת הבוקר לא הסתכל עליה בכלל ורק זרק לה הוראה לכי לערבב את הדייסה בסיר שליד תנור האבן הגדול. מרי תפסה תרווד שהיה מונח ליד הסיר והחלה לערבב. הריח של הדייסה מיד הגיע לאפה, מתוק וחזק. מרי הסתכלה לתוך הסיר וראתה שהדייסה סמיכה מאוד, דייסת שיבולת שועל עם הרבה קינמון וסוכר. בטנה של מרי קרקרה מרעב, היא לא זכרה מתי אכלה בפעם האחרונה.

בעודה מערבבת היא חשה בשתי ידיים אוחזות בה בחזקה מאחור. אל תזוזי! ואל תשמיעי שום קול. מרי קפאה במקומה ולא ידעה מה לעשות. את בטח רעבה, הקול שמאחוריה אמר. מרי לא ענתה ואז נדחפה כולה קדימה בזמן שהוא כופף אותה לעבר הסיר. הניחי את שתי ידייך בצידי הסיר והתחילי ללקק את דפנות הסיר. מרי הוציאה את לשונה וטעמה את הדייסה המהבילה. למזלה הדייסה בדפנות כבר הספיקה קצת להתקרר. מרי הרגישה את הגלימה שלה עולה וידיים לשות בעצמה את ישבנה. הרעב גרם לה להמשיך וללקק וגם הרעב בין ירכיה התעורר. היא הרגישה אצבעות שמפלחות את שני פלחי הישבן שלה ואצבע ארוכה נכנסת לחור האחורי שלה. מרי ניסתה להסתובב כדי לעצור אותו ומיד חטפה ספנק קולני שנשמע היטב בכל המטבח. אמרתי לא לזוז! מרי הסתובבה בחזרה בתחושת חוסר אונים. היא הרגישה את הנוזלים מתחילים לטפטף לאורך ירכיה. ראשה אמר לה לנסות לברוח אך התחושות בגופה והכח של הנזיר שמאחוריה לא השאירו לה הרבה ברירות.

מרי הרגישה משהו קר ורטוב נוזל על חור הישבן שלה ולאחר מכן גוף לא מוכר שנדחף פנימה ומחליק מעדנות. היא התכווצה מכאב והנזיר שוב נתן לה ספנק חזק, הרפי את השרירים כדי שאוכל לדחוף את הקישוא פנימה, הוא אמר זאת בשקט באוזנה. מרי ניסתה להרגע ולהבין למה מכניסים לה קישוא לתחת. לפני שהספיקה להרגע היא כבר הרגישה שהירק חצי בפנים ואז הנזיר שלח שתי אצבעות לדגדגן שלה, שפשף בזריזות, מרי כמעט גמרה ולא הרגישה איך הוא דחף את הקישוא עד הסוף. הוא הוציא את האצבעות שלו לפני שהספיקה לגמור, משך בשערה, סובב אותה והוריד אותה על הברכיים מולו. את יודעת מה עלייך לעשות כעת הוא אמר ופתח את גלימתו. מרי נתקלה שוב באיבר זקור מול פניה. פחות מרשים מאיברו של ההגמון אך עדיין עבה ופועם. היא פתחה את פיה והתחילה למצוץ. הנזיר דחף את ראשה למטה ודרש שתטפל בביצים שלו. מרי ליקקה ומצצה ככל יכולתה כדי לספק אותו. היא הרגישה שהוא עומד לגמור אך לפתע הוא שלף את הזין מפיה, התרווד הופיע בידו והוא בכמה אנחות גמר לתוך התרווד שהיה מלא בדייסה. המיצים שלו התערבבו בדייסה. פה גדול! הוא אמר ומרי צייתה. תלקקי את התרווד עד שיבריק. אנחנו צריכים להשתמש בו למרק של הצהריים ואין לנו עודף של תרוודים כפי שאת יודעת. מרי כמעט נחנקה אך לא העזה להפסיק עד שהתרווד הבריק. היא החליטה באותו הרגע שהיא לא נוגעת יותר בדייסה ולא אוהבת את המאכל הזה.

הנזיר דחף את מרי על השולחן ואמר לה שעכשיו תענש על כך שהתנגדה לו. שוב הפשיל את גלימתה והפליא בה סדרה של ספנקים קולניים וניסה גם כמה כפות עץ על אחוריה. הוא שלף את הקישוא מאחוריה ומרי התפלאה שכבר לא הרגישה בכלל שהוא היה שם. חזרי לחדרך וחכי למשימה הבאה. מרי הזדרזה לחזור לתאה. היא נשכבה על מיטתה והרגישה את הדגדגן שלה קשוי ובוער. היא שלחה אצבעות וניסתה להרגיע את הרעב שלה. זה לא לקח הרבה זמן והיא התפוצצה בגמירה חזקה.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י