לפני 8 שנים. 13 בנובמבר 2016 בשעה 21:57
הראש צוות שלי ביקש שאחזור ללקוח שלא היה מרוצה מהשיחה שלו איתי לפני כמה ימים. יותר נכון לא היה מרוצה מההתנהלות של החברה. הוא כבר התנתק לפני כמה חודשים וקיבל עוד חשבונית על סכום של 0ש"ח. הוא התלונן על זה שקיבל חשבונית! לקוח נודניק בקיצר. עניתי במייל לראש צוות שלי לאחר שהלקוח צעק עלי בטלפון שחזרתי ללקוח והוא לא היה נחמד. הוא קרא את המייל והתחיל לצחוק. צחוק משחרר כזה וגם הצטרפתי אליו, הוא יושב לידי. הוא קרא את המייל לעוד כמה נציגים שהיו לידינו והצחוק התפשט לו. אלו הדברים הקטנים שהופכים את מקום העבודה ליותר אנושי ומעניין.
לקבל מייל שמישהו מתגעגע אלי באמצע היום עושה לי טוב. תודה לך :)
מעבר לזה כמו שנאמר אין חדש. הפוסט הקודם ניקה אותי מבפנים והדמעות שבאו עם הכתיבה עזרו למועקה.
לילה טוב לכולם