לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכל כחול

החיים דרך המציאות שלי
לפני 10 שנים. 21 בפברואר 2014 בשעה 12:51

 

השדונת הקטנה דוברת כאב שוטף ויודעת בדיוק מה להגיד

ובטח שאכפת לי שהיא קטנה ממני בכמעט 10 שנים

אם לא היה אכפת איך היינו משחקים "איפה את היית כשאני הייתי ב..."? איך הייתי יודע שכשאני התגייסתי היא עלתה לכיתה ג'?

בטח שאכפת לי שההורים מחכים לה בבית שתשוב 

אם לא היה אכפת איך הייתי מכריח אותה לענות לי רק בשפה הזו?

בטח שאכפת לי שהיא הולכת לשקר להם ולכל מי שצריך כדי להיות הצעצוע שלי

אם לא היה אכפת איך הייתי מכריח אותה לעשות את כל שיחות ההרגעה עם הזין שלי ביד השניה או בפה?

 

עכשיו צלליתה השפופה עומדת קפואה בין קירותיה האחוריים של קומה 29. הנעורים יפים עם חולצה של להקת מטאל כלשהי ונעלי אולסטאר וילקוט. 

היעד שסידרתי לנו הוא חדר ישיבות בשיפוצים, הרצפה מלאה פסולת בניין שצריך לעבור כדי להגיע לספה המאובקת שהצבתי מול חלונות הענק.

הדבר הראשון שאני פונה אליו אחרי שאני דוחף אותה אל הספה הוא לקחת את מה ששלי. הג'ינס מגולָף ממנה ובצמוד לו התחתונים, ואני קובר את פניי בתוך הכוס החלק ביותר שראיתי מימיי. מאיזה גיל היא עושה לייזר?! (ואולי זה פשוט עוד לא התחיל לצמוח?)

אני לא יורד לה באופן שאמור לגרום לה הנאה, כי אם פשוט לוגם ממנה בשיטתיות, בצמא. האצבע האמצעית שאני מחדיר אליה נתקלת בהתנגדות ראשונית, צפופה וסבוכה. הפתח הזעיר שלה מתרגל וזה הזמן לצרף גם קמיצה ואצבע. שלוש אצבעות בפנים, פניה מתמלאות אימה. ארבע. חמש.

את יודעת כמה אצבעות יש בכוס הקטנטן שלך עכשיו? אין לה מושג מה מבצעים בה כרגע. גילוי האמת גוררת יבבות מסכנות ותחנונים.

 

ההכנה הסתיימה ואיבר עבה וקשה ננעץ בה. עושה רושם שהוקל לה, היא הייתה צריכה את הזין הזה כל כך. אני מאפשר לה להתענג על נוכחותו הבטוחה והקבועה בתוכה. אף אחד לא מזיין אותך ככה, הא? 

I guess not. אני מעמיק בתוכה עוד ועוד, פיה נפער בכאב. 

יש רק דרך אחת לפתוח כוס קטן כזה, אני מסביר לה, ואז בקצב מכות האגן - וזו. לא. עדינות. 

My boyfriend would'nt like it, כאמור, יודעת בדיוק מה להגיד. אז שילך להזדיין. תגידי את זה.

SO FUCK HIM! היא נושפת בחצי חיוך ממזרי. כלבה טובה.

עכשיו אני הולך למלא אותך בזרע, אח"כ אנחנו נחליף מקומות ואת תרדי לי, על ארבע, עד שהוא יעמוד שוב.

אני לא מחכה לתשובה ומתפוצץ בתוכה. גם אחרי שהרחבתי אותה, היא צרה עד כדי כך שאני מרגיש את דפנות הכוס עם כל פליטה.

 

היא מדדה בצעדים קטנים ועייפים למקומה החדש על הרצפה, אבל לא מקבלת זמן להתאושש.

אני מניח את כף ידי על אחורי ראשה ודוחף אותו בגסות לכיווני. קטנה מלהכיל, היא מיד מתחילה להיחנק. הדרך היחידה לנשום היא לפתוח את הפה רחב יותר, אבל אני מנצל זאת כדי להיכנס עמוק יותר. הרוק לא מאחר להגיע, בכמויות. אני מורח את נטיפי המאמץ בכף ידי, בסטירות קלות, על לחייה ומצחה. המטרה מושגת די מהר - אני זורק אותה אל הספה כשהיא עדיין על ארבע ושוב חודר אליה, הפעם בדוגי, כשגופה מקובע לחלוטין לתנוחה הרצויה - יד אחת שלי מכוונת את אגנה, וביד השניה אני אוחז בשיערה וכופה עליה להביט מבעד לחלונות אל הנוף העירוני. הכוס הזה כבר לא מספיק הדוק בשבילי. זוכרת על מה ויתרתי לך בפעם שעברה? יללה קטנה של אימה חומקת מגרונה. אני לא שוכח.

היא עוברת למלמל תחינות באנגלית וזו כמו תפילה אבל אלוהים מת וארצו כבושה עכשיו בידי החיות הרעבות ביותר.

עדיף לשנינו שתעזרי במקום להקשות, אני מלטף את החור האחורי שלה עם כיפת הזין שלי ומצליף בו מכות קטנות. היא שולחת שתי כפות ידיים קטנטנות ומפשקת את אחוריה למקסימום. כאן נפרדות דרכינו: ככל שאני נהנה יותר היא מגבירה את יבבותיה. זה עילאי כרגיל, מרגיש כאילו תקעתי את הזין במכונת אוננות שמותאמת ללחוץ על כל הנקודות הנכונות. אני לא מספיק להיכנס עמוק מדי לפני שהיא חוזרת לעברית. זה הסימן ואני נסוג מיידית. כמו תינוק שנרגע כשדוחפים לו מוצץ, היא נרגעת כשדוחפים לה זין למקום הנכון.

 

אבל היא לא העניין שלשמו התכנסנו כאן. אני מסיים להרגיע אותה ומושיב אותה על עקביה, ברכיה על הרצפה ופיה פתוח לרווחה בציפיה.

אני עומד לרוקן אל תוך הנערה השברירית הזו את הנוזל הגברי שהיא כ"כ אוהבת. וכמה שהיא אוהבת. בחיבה המיוחדת שהיא רוחשת לשפיך מעט מאוד בנות גילה יכולות להתחרות. אבל היא תצטרך לבקש אותו. Cum in my mouth...להתחנן אליו. Please cum in my mouth. הייתי יכול להקשיב לזה שעות, להקליט אותה ולשמוע את זה באוטו, להפוך את זה לצליל התראת הודעה נכנסת בפלאפון. היא רוצה את זה, היא זקוקה לזה, היא חייבת את זה. גופי מגייס כל טיפה אחרונה שנשארה וסוחט אותה לתוך החיוך המאושר שלה. קצת על השיניים הקדמיות, כמה טיפות על הלשון והיא כבר ממהרת לבלוע ולהרוות את הצמא.

 

אני מתלבש במשיכת מכנס.  

סיימת את תפקידך, את משוחררת אני אומר בדרך החוצה, כשהיא עדיין מחפשת את בגדיה על הרצפה. 

אל תצאי עד שתשמעי את המעלית.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י