צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פילוסופיה בגרוש

קצת מפה, קצת משם ועוד קצת ממקום שלא קיים.
לפני 3 שנים. 3 ביולי 2020 בשעה 11:42

11 ימים... 11 פאקינג ימים!

טוב, אולי ״פאקינג״ זה לא הביטוי הנכון פה.

 

היינו אצלו בבית. הוא ישב על הספה בסלון שגופו שרוע לאחור, ראשו מונח על המשענת, עינייו עצומות ועל פניו חיוך טיפשי(אני כל כך אוהבת את החיוך הטיפשי הזה שלו) ואני, יושבת על ברכיי בין רגליו כשעל פניי חיוך לא פחות טיפשי, אני בטוחה, כשטעם הגמירה שלו עדיין חי על לשוני.

פתאום הוא התיישר במקום, פתח עיניים והזדקף. הוא ליטף לי את השיער ראשי ואמר לי ברוך ״נהנתי כל כך״. הואהתמהמה כמערער לרגע והמשיך ״אני רוצה שנעלה שלב. אני רוצה שזה יהיה יותר מסתם סקס מזדמן, אני רוצה שתהיישלי״ הרגשתי איך הדופק שלי האיץ ל160. ואז הוא פשוט שאל, ״מה את אומרת? את רוצה להיות הכלבה שלי?״. רציתילצעוק לו שכן, שאני כל כך רוצה. אבל הפה שלי היה כל כך יבש מהתרגשות לבסוף הצלחתי ללחוש בקושי ״כן...״.

״נהדר״ אמר וחייך, ״חשוב לי שתביני שלהיות כלבה שלי זאת עינייין רציני. אביא לך קולר שיתאים לך בדיוק ואקלר אותךאיתו פעם הבאה ונעשה את זה רשמי״ מעולם לא הציעו לי נישואים, אבל אני בטוחה שככה זה היה מרגיש.

אבל אז, אחרי שהרים אותי כל כך גבוה הוא הנחית את הפצצה שתזרוק אותי חזרה למטה למקום שהוא אוהב אותי בו. ״ניפגש לקילור שלך בעוד 11 ימים בדיוק. בזמן הזה אנחנו לא מתראים, את לא גומרת ולא מאוננת. את רוצה להיות הכלבהשלי?! תראי לי עד כמה״

 ימים... 11 פאקינג ימים!

טוב, אולי ״פאקינג״ זה לא הביטוי הנכון  פה.

11 בלי פאקינג ימים!

בא לי לצעוק עליו ״מי לאזעזל אתה חושב את עצמך״. משאיר אותי ככה כמעט שבועיים להתייבש. וזה לא שהוא סובל כמוני, הוא מההתחלה הסביר לי שהוא לא גבר של כלבה אחת.

אבל יותר מזה שהוא מעצבן אותי,בא לי להראות לו שאני מסוגלת לזה. בא לי שהוא יהיה גאה בי... כלבה טובה שכמוני.

טוב, רק עוד 10 ימים ו14 שעות...

dark innocence - "אני רוצה שתהיי שלי". אחד הדברים הכי סקסיים שגבר יכול להגיד לאישה...
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י