סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המנטליסטית

תעוד של שיחות וחוויות שמראה את הפער בין הדימוי הזוהר של שולטת עטוית עור על עקבים שלרגליה נשלט חטוב וצייתן לבין המציאות ההו כה עגומה.
לפני 3 שנים. 20 ביוני 2020 בשעה 2:02

לא יודעת למה, נזכרתי פתאום בשרשור בפורום שהחלה שולטת חדשה בכלוב לפני מספר שנים. היא כתבה על מסיבת פמדום שהיא רצתה לארגן, שלה ושל נשלטים, ופירטה באריכות ובאופן מדויק מה היא רוצה שיהיה בה מבחינת מזון ומשקה.

Deep Thinker הגיב שהוא יביא ביסלי גריל. 

בכלל, היא חטפה המון אש.

אני חושבת ששולטת מצפה מנשלט להיות הקצנה של גבר חלומותיה הוונילי. אני למשל, מצפה לציות מוחלט, כבוד ולמידה מהירה. 

מעולם לא ציפיתי מדייט או בן זוג לפינוקים חומריים. לא שישלמו עליי, לא שיקנו לי. מבחינתי, מה שאני חושקת בו כלכלית אני קונה לעצמי בכסף שאני מרוויחה. מה שמעבר לאמצעים שלי לא רלוונטי. אבל יש נשים שזה משקף בעיניהן יחס, השקעה וג'נטלמניות, אז זה מה שהן דורשות. 

אולי מה שאנחנו רוצות ולאו דווקא מקבלות הופך למשאת נפש, ונראה לנו שכשולטות נוכל לקבל. 

ואז באה המציאות וטופחת על פנינו. איזה גבר ואיזה חלומות. נשלט הוא לא בן זוג ונילי, שמתאים לנו לאופי. הוא מקסימום מתאים לנו להעדפה המינית הספציפית. הוא יעניק לנו הרבה פחות מהוונילי, לא יותר. וודאי שלא ייתן לנו מה שאנחנו רוצות וצריכות אלא מה שהוא רוצה וצריך. 

או במילים אחרות, ביקשנו לומברוסקו ושוקולד איכותי, קיבלנו ביסלי גריל. 

 

 

Ruined but fun​(אחר) - מאוד תלוי אם נשלט הוא על חשבון הכיף שלנו וזה מה שממלא אותו , לבין מערכת יחסים וונילית עם נשלט שהיא קצת אחרת
אבל לגמרי מתחבר למה שאמרת 🤩🤩🤩
לפני 3 שנים
dn46​(שולט) - אני מנסה להבין מן תמורת כסף זה ג'נטלמניות? לדעתי, יש לזה הגדרה אחרת. וזה בסדר ולגיטימי, למעוניינים/ות. רק קראו לילד בשמו...
לפני 3 שנים
Menta​(שולטת) - זה לא מין תמורת כסף.
אם אישה, ונילית או בדסמית, מצפה שישלמו עליה בדייט ראשון כי היא רואה בכך עדות להשקעה וחיזור, זו לא זנות. בעיניי זה בעייתי ופסול, אבל זו לא זנות.
יש אנשים שעבורם הדרך להביע הערצה וכניעה היא לתת מתנות. הנשלט שלי לשעבר כל הזמן ביקש להביא לי דברים. לקנות לי אוכל מפנק בדרכו אליי, למשל. אסרתי עליו בתכלית האיסור לעשות זאת. הצורך בא ממנו. יכולתי לחסום אותו, אבל הוא עדיין הרגיש בו.
לפני 3 שנים
dn46​(שולט) - אז אנחנו מדברים אותו דבר.
לפני 3 שנים
שלגי - אני רוצה אי פרטי
למזלי הבנים שלי הבטיחו לי שהם הולכים להיות ממש עשירים ולהגשים לי את החלום.
איזה מזל שאני לא מצפה שנשלט יקנה לי אי 🤦🏻‍♀️🤣
לפני 3 שנים
דורה באהבה​(אחר){המלכה AQ} - האמת שאני לא ממש מסכימה איתך בעניין. יש נשלטים שיתנו את הלב והנשמה בקשר של שולטת ונשלט יותר מבן זוג וונילי. זה יותר קשור איך הנשלט רואה את הקשר מול השולטת. אז יצא שאותו נשלט החליט להביא ביסלי גריל במקום משהו אחר בעל ערך יותר יקר זה לא מעיד על אחרים 😉.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י