אני מלמדת במסגרות כאלה ואחרות יותר מ-25 שנה. ילדים, נוער, מבוגרים. חינוך רגיל, חינוך מיוחד. אני מבינה לחלוטין את הצורך להיות תמציתית, ברורה ומדויקת. להנגיש את החומר לתלמידים.
ולכן אין לחשוד בפרופיל שלי בעמימות או בחירת מילים לא מדויקת. הכל כתוב שם. מי אני, מה סוג השליטה שאני מתחברת אליה ומה אני מחפשת.
ועדיין, הפניות שאני מקבלת מראות על קריאה סלקטיבית, ואם לשפוט לפיהן, ישראל נמצאת במקום האחרון והלא מכובד בכלל בהבנת הנקרא בקרב מדינות ה-OECD. והמדינות המתפתחות. ורפובליקות הבננות.
מה לא ברור במילים "איזור המרכז, מראשל"צ בדרום עד הרצליה בצפון"? מסתבר שחיפה ועומר, אם ניקח דוגמאות מהיממה האחרונה, הן לגמרי במרכז.
הלאה, "מחפשת קשר רציני, זוגיות משנית לזו שיש לי". איך זה מתפרש על ידי האחרון שפנה אליי כמחפשת סשנים בלבד?
אני שוקלת לפתוח מסלול הוראה חדש, עם התמחות בנשלטים בגיל המנטלי הרך. או שמא קורס קריאת פרופילים. עם מבחן בסוף. ורק מי שיעבור אותו בציון 80 ומעלה יורשה לפתוח פרופיל בכלוב.
מספר המקומות מוגבל כמו האיי קיו של קהל היעד. מהרו להירשם.