סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

רונית כותבת

עייפתי...
לפני 6 שנים. 14 בנובמבר 2017 בשעה 21:29

שהייתי צעיר המחשבות שלי לאהבת המגפיים היו די 'גלומיות' ולא ממש מגובשות, לא ממש התחשבתי בעיצוב  או הדגם היה מספיק שהמגף שחור עם עקב כדי שמוחי יתרוקן ממחשבה ...

אפילו הייתי כול כך בור שלא הבנתי למה נשים בכלל קונות נעלים ומגפיים במאות שקלים אפילו אלפיים? זה נראה לי ממש התמכרות מיותרת, זה היה נראה ממש מזור ומצחיק כאילו באמת ?? להתלהב מנעליים ולבזבז אלפי שקלים ובכלל היו נראים לי אותו דבר כולם ובאמת חבל להשקיע בהם.

אבל מה ... צחוק הגורל ... כיום נעשיתי מכורה לגמרי למגפיים גובה ,שחור מבריק מט עם עקב דק ויפה, בתחילה קניתי מגף גובהה עם עקב כזה פשוט וזול בגלל התלהבות ובאמת התלהבתי מהם והיו מבחניתי מושלמים.... אבל פתאום נכנסה תחושה והרגשתי שיש לי צורך בעוד.

פתאום שמתי לב לפרטים לדגמים ולצורה שלהם, הרגשתי שאני צריכה עוד ועוד ... בתחילה אמרתי טוב אשקיע בהם טיפה .... מקסימום 30  דולר לזוג אח"כ הגיע ל 50 דולר ואז 80 ואז לזוג מגפיים שעלו לי כ+300 דולר !!!! ממש נהפכתי לשפחת מגפיים!!

פתאום נראה לי שברור שכדי לקנות מגפיים ובטח שוות את השקעה ....  זה אחד דברים היפים שיש, להרגיש את עקב את מרקם וריח העור ממש ממכר.

כיום אני מעריץ נשים שהולכות עם מגף או נעל עם עקב דק ויפה ותדעו לכם שאני שם לב ובפנים ממש מקנא בכם... מבחינתי כול אחד מהם היא מלכה !


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י