בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 5 שנים. יום רביעי, 18 באוגוסט 2021 בשעה 14:57

זה בא בגלים.

מתדפק.

ונעלם.

 

זה בא בגלים.

ובכל פעם זה מערער שוב.

מתנגן על איזשהו מיתר ישן ומאובק.

שחשבתי שהוא כבר חסר שימוש.

שידעתי שהוא כבר לא.

 

זה בא בגלים.

מתדפק.

ונעלם.

ואני, כבר לא.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י